Hallootjes,
Ik heb hier ook iedere dag opnieuw het probleem van opnamen die ik gewist heb die opnieuw in de lijst van de opgenomen programma's staan. Een heel lastig probleem want je krijgt een lange lijst met opnamen bijeen en welke opname heb ik al gezien en welke nog niet, heel vervelend.
Ik heb al getelefoneerd met de technische dienst maar mijn probleem is maar gedeeltelijk verholpen. Waarom gedeeltelijk?
Omdat ik eerst het probleem had op mijn twee decoders en nu nog maar op 1 decoder.
Ik heb twee V5 decoders: 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer en communicatie gebeurd via PLC adapters (en ik heb een bbox 3 modem)
De technische support raadde mij aan om mijn modem uit te schakelen en opnieuw op te starten
en daarna de decoders uitschakelen en terug opstarten, dan de opnames wissen en dan zou het probleem opgelost moeten zijn. ( als het niet opgelost is hiermee, moet ik geduld oefenen zei hij want de engineers kennen het probleem en zoeken een oplossing)
Dus ik heb alles gedaan wat de medewerker van proximus zei: modem opnieuw opgestart, decoders opnieuw opgestart en opnames die ik al bekeken had, gewist. In de slaapkamer is het probleem opgelost maar in de woonkamer niet;
Wat nu? is er nog iets anders wat ik kan doen? Wachten totdat de engineers het probleem opgelost hebben? hoelang gaat dat duren? Wordt het wel opgelost? Dat weten we niet Ondertussen wordt de lijst met opnames die ik gewist heb en die opnieuw in de lijst staan met opgenomen programma's langer en langer, dat is bijna niet te doen. Wat moet ik nu?
Ook hier het probleem met de gewiste opnames die steeds terugkomen
Bladzijde 9 / 9
Ik ga dan maar afwachten, hopelijk niet te lang
Nog dit ter info , hier op het forum werd het probleem al herhaaldelijk aangehaald en nog maar één geval die gemeld heeft dat de engineering het voor hem heeft kunnen oplossen en voor de anderen blijft blijkbaar de miserie en is het wachten op de oplossing van engineering.
Neen je moet afwachten tot de engineering de oplossing gevonden heeft voor dit probleem.
Je zegt de lijst wordt altijd maar langer en langer, maar deze die er meer dan 30 dagen opstaan gaan er normaal automatisch uit, bv ook als je de decoder reboot.
Je kan altijd nog eens een factory reset van de decoder proberen maar meestal helpt dit ook niet , surf naar ►FR-Dec
Je zegt de lijst wordt altijd maar langer en langer, maar deze die er meer dan 30 dagen opstaan gaan er normaal automatisch uit, bv ook als je de decoder reboot.
Je kan altijd nog eens een factory reset van de decoder proberen maar meestal helpt dit ook niet , surf naar ►FR-Dec
Bladzijde 9 / 9
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.