Beantwoord

Ondertiteling Food Network HD



Toon eerste bericht

64 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wat zijn ze snel bij PX nog altijd geen antwoord betreffende de ondertiteling of oplossing?

Antwoord PX graag zijn nu al 15u 57.


De technische dienst leest hier niet mee. Gewoon een klachtenformulier indienen via de website. Dan reageren ze wel.
Vandaag gebeld naar PX om 08u35 betreffende mijn klacht over de ondertiteling en staat genoteerd volgens de medewerker zijn er veel klachten erover.

Mijn klachtnummer is 26441923 en de medewerker kon mij niet antwoorden waarom na maand klachten van klanten erover het nog altijd niet leesbaar is de ondertiteling. Vragen toch niet veel gewoon dezelfde grootte zoals op de andere zenders.

Is toch om te vloeken tot en met dat PX er geen antwoord er op kan geven en dit voor 1 programma regel dat de letterhoogte bepaalt.
En aangezien wij hier geen antwoord krijgen al twitter profiel aangemaakt en deze topic geplaats, wel droevig dat je al klant ander kanalen moet inschakelen voor een antwoord en ben bezig voor Facebook ook PX.
Niet op alles ook niet op twitter of Facebook
't is op die manier dat Patrick die ondertitels leest via print-screens ;-)
Die ondertitels kunnen door PX zelf niet (groter) ingesteld worden, dus zal het van de dvb moeten komen volgens mij !
Reputatie 7
Badge +6
Hey Patrick, zou je nog eens kunnen kijken? Volgens mij zijn de ondertitels gegroeid. ;-)
Al een eerste beste antwoord, ThomasP, nu zou je nog een tweede 'vinkje' moeten krijgen voor een 'nog beter' antwoord. ;-))) Moet kunnen in dit geval.
🆒
@ Thomas, Hoe heb je dat nu weer gefikst ‼
moet dit bij de zender zelf niet gebeuren of kan Prox dit ook zelf ?
En als je daar op antwoord krijg je van mij direct zoveel likes als je zelf maar kan van dromen 😉
Dan worden die ondertitels niet die van de zender komen niet echt ongemoeid verder doorgestuurd, dat is wist ik niet, weeral iets bijgeleerd 😉
Blij dat het opgelost is en dat de ondertiteling eindelijk na maand leesbaar. En thx PX voor het antwoord.
Roep maar niet te vlug victorie seffens mag je hier weer posten " t is toch niet waar hé, 't is weer van dat" ;)
Maar 't voornaamste is inderdaad dat het opgelost werd en de rest zien we dan wel.
Wat ik hier weer heel zeker als conclusie kan trekken dat de één de andere niet is, maar ook dat wisten we al zeker!
Reputatie 7
Badge +2
Dag Patrick, ik kijk dit even na voor je en houd je op de hoogte.
Ik doe navraag bij onze TV ingenieurs. Bedankt trouwens voor je print-screen, ik stuur deze mee door.

De technische dienst leest hier niet mee. Gewoon een klachtenformulier indienen via de website. Dan reageren ze wel.
Wel, de technische dienst leest wel degelijk mee, de medewerkers hier zijn zowel van technische dienst als klantendienst. Ik ben bijvoorbeeld van technische dienst.


Welkom ThomasP en blij te merken dat jullie toch meelezen. Maar goed, ik hoop dat jullie ook een antwoord kunnen bieden op andere technische vragen in het forum. Er staan er nog een paar open 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad, de rampzalige ondertiteling op de BBC's bijvoorbeeld: er zou een oplossing komen in Q2 /Q3. Q2 is al bijna voorbij: dus, komt er al schot in, want telkens als je even denkt dat het beter gaat, wordt het de dag erna nog erger.
Je mag er zeker van zijn dat ze meelezen en dat kan je heel gemakkelijk testen :-)))
Wat ik echt niet snap en mijn kennissen ook niet dat het een maand zagen was om een ondertiteling leesbaar te krijgen, waarom het zolang duurde?

Lees nu hier dat de fout bij PX was en niet bij die zender, wij snappen echt niet dat zulke blunder maand duurt om op te lossen.

Geen echte reclame PX voor jullie met veel babla deze zender aankondigen vanaf dag 1 geen leesbare onderschriften.

Reageer