NTE_6.1.13.28 software op Decoder V5 (20/04/16)

  • 25 April 2016
  • 57 reacties
  • 1850 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Wat ik niet logisch vind Regulus dat je als klant je V5-C op een kanjer van een computer koelvin moet zetten om het toestel af te koelen. Daaraan zie nogmaals dat de V5 C een toestel is dat niet voldoet aan de eisen van de klant en dat de meeste klanten dit toestel niet willen.
Nou Patrick, dat moet ik ten stelligste tegenspreken.
Ikzelf beschik ook over een V5 compact en moet deze helemaal niet koelen, hij wordt trouwens sowieso niet erg warm omdat hij veel energiezuiniger is dan de vorige modellen.

Groeten,
Wim
Dat is inderdaad wat ik ook vaststel, als je dat al warm lopen noemt amai, als je dit vergelijkt met de bbox2 bv waar je een eitje kon op bereiden en die is bij mij nog nooit na al die jaren in panne gevallen, ik heb hem nu nog in reserve liggen.
Maar niettegenstaande dat is natuurlijk iedereen vrij van een koelvin of hem in de diepvries te steken 😉
Had ook graag woordje uitleg van Regulus heb ook nog nooit van andere klanten gelezen dat hun V5 op koelvin staat, waarom wel bij u???
De hoofdreden dat men dit doet is in de hoop om de levensduur te verlengen, maar de rest van de uitleg mag Regulus zelf doen 😉
Reputatie 7
Badge +6
Je moet hier toch serieus oppassen als je iets zegt zelfs als dat gevolgd wordt door LOL. Daarna gaat zo'n onschuldige opmerking dan een eigen leven leiden. Er zijn daar dan een paar grapjes over gemaakt, o.a. door mij, maar komaan zeg. Mag Regulus nog doen met zijn V5 C wat hij wil (binnen de beperkingen van de huur dan, hé, ;-)) ) en mag er nog eens gelachen worden, zonder dat daar een 'staatszaak' van gemaakt wordt?
Als Regulus dit leest is ie waarschijnlijk: ROFL. :D

Het is me trouwens al helemaal een raadsel wat dit met de nieuwe software te maken heeft.
Het is blijkbaar niet de V5 C die hier 'afkoeling' nodig heeft. Er zijn toch al genoeg problemen in in het leven. Moet je er dan nog per se onbestaande gaan bij creëren?
Reguluus doet uiteraard wat hij het best vindt en dit geldt trouwens voor iedereen, doen wat je niet laten kan en zeker niet luisteren naar alles en nog wat er soms gezegd wordt, maar Regulus heeft zeker levenservaring genoeg om te weten wat hij moert doen en te weten dat we het hier soms nog eens proberen wat plezant te houden ook, tussen al de probleemmeldingen.

Om terug on Topic te komen:
Ik wacht trouwens ook nog altijd op de nieuwe software en de resultaten die deze gaat teweeg brengen.
Reputatie 2
Badge
Na het bovenstaande allemaal gelezen te hebben durven ze hem waarschijnlijk niet meer uitrollen 😉
Ik vrees er ook voor, ik denk dat P⌘ er * aan het opzetten zijn, sorry * maar niet boos worden hé, 't was sterker dan mijzelf 😉.
An alle forumleden, geniet nog lekker van het zonnetje dat er nog altijd lekker doorkomt.
Reputatie 7
Badge +6
Gelukkig moet je nu nog niet zo'n hoedje met * eraan opzetten. 🆒
Profiteer er dus van.
Ook sorry. Dit was mijn laatste flauwe grap over *.
Trouwens nog altijd geen software update.
Er werd gezegd in een ander forum bericht:
De feedback die we uit een klantenenquete haalden mag dan wel positief zijn, we leerden er ook uit dat veel klanten een probleem hadden met de leesbaarheid van de tv-gids (te klein lettertype). Dit willen we snel verbeteren. In de loop van de maand maart zal het lettertype groter zijn. Ook zullen we de vermelding van het genre van een programma (serie, film, nieuwsmagazine, etc) toevoegen aan de gids.


Ik zie wel de veranderingen op de proximus tv app (in de tv gids zie je welk genre van het programma, film/entertainment, info/nieuws/...) en ook meer info bij de opnames.
Echter bij de decoder zie ik dat nog steeds niet terwijl er sprak was dat in maart zou aangepast worden.

Het volgende zou aangepast worden:
-genre van het programma
- bij series, hoeveelste aflevering, hoeveelste seizoen
- groter lettertype
- jaar van het film
...

enig idee wanneer dit wordt aangepast?
Heb je reeds de nieuwe software NTE...13.28 .op je decoder of is het nog altijd de NTE.....116 versie die je hebt.
nog altijd de "oudere versie" niet de eerste dus die je vernoemt...
Ja dan kan je inderdaad nog niet weten of hetgeen je opgesomd hebt al aangepast, ik wacht ook hun software update af die ze in verschillende fases aan het uitrollen zijn en hopelijk kunnen we dan vaststellen dat er 't één en 't ander aangepast werd 😉
toch een opmerking plaatsen voor Regulus, hoe zit dat nu bij u bij die koelvin?
't loopt bij Regulus allemaal in 't honderd met zijn opnames en resetten of factory resetten van zijn toestellen helpt niet. Dus de oplossing zal van Prox moeten komen. ‼
Telefoon naar proximus helpdesk .. Madam, ik kan mijn recente planning niet zien op TV en sommige afleveringen worden gewoon niet opgenomen ... Mijnheer, ge moet u niet ongerust maken hoor, ze staan er wel, ik kan ze hier zien staan ... ja maar , Mevrouw hoe schiet ik daar nu mee op ik zie hier voor de ganse week geen planning voor sommige reeksen, hoe kan ik nu weten wat er te gebeuren staat, ik zie hier niks ... (verbaasde stilte aan de andere zijde) ... ja, Mijnheer we kennen het probleem en we werken er aan, blah blah blah ... einde verhaal.
Als proximus nog eens besluit om een prematuurtje,aka niet gerijpt product, de wereld in te sturen om de concurentie zogezegd voor te zijn, dat ze mij dan eerst verwittigen aub ?

Nu heb ik van louter armoe de Tv App geinstalleerd op de PC (dure supplementaire afstandsbediening !!) moet nu weg en weer lopen als er iets niet verschijnt" ... Wat dan (dubbel?) geprogrammeerd wordt verschijnt dan plots wel in de planning op de TV ... magisch ! .. maar helaas, ondanks de eenduidige info op de Proximus web bladzijden kan men geen reeksen opnemen via de App .. dus dag per dag, aflevering per aflevering "bij" programmeren ..
Idioot voorbeeld: "Buren" op één ! Reeks geprogrammeerd, er verschijnt niets en er is niets gepropgrammeerd deze week, behalve dat de reeks opnames begint op 16 mei !! Voor deze week dus, noppes ... Hun kalender is FUBAR !! .. en nog niet zo'n beetje !

iemand ooit gezegd dat dit een "set it and forget it" systeem moest zijn ? zal dat gedroomd hebben zeker ...
quote\ Proximus web bladzijden kan men geen reeksen opnemen via de App /quote
Inderdaad werd hier door proximus al eerder vermeld dat dit later dit jaar zal ingebouwd worden (voor windows 8 of 8.1 of 10 uni app)
Stapje per stapje en we komen er ooit wel nog eens uit :-)))
Voor de andere apps zoals voor iPad en Android werkt dit wel zoals op de website vermeld staat de Windoows/8/8.1/10 univ app is er pas op laatst nog bijgekomen..
Rome werd ook niet in één dag gebouwd :-))))
zelfde tweeslachtigheid als naar gewoonte ! .. ergo, waarom dingen vermelden als handleiding die niet eens geimplementeerd zijn ?

http://www.proximus.be/support/en/id_sfaqr_tv_rec_on_the_go_tve/personal/support/television/proximus-tv-application/functions-of-the-proximus-tv-application/how-to-record-remotely.html

quote .. " Record via your mobile, tablet or computer" .. ziet men het woordje "computer" staan ? elke domme klant, zoals ik, kan dat lezen ... en denkt "ah ja, computer ..."

quote2 "... Then click enregistrer or enregistrer la série (or opnemen or alle afleveringen opnemen). ... " ... juist ja ...

.. en als je Rome bouwt EN open stelt voor het gebruik door het publiek dan heb je best geen open liggende slopen meer liggen voor de riolering etc anders valt er misschien wel eens iemand in ! .. en hopelijk kan men de voordeuren zonder problemen openen/sluiten ... GRIJNS ...
PS .. hier nog geen spoor van 1.13.28 ... braafjes 10.116 .. zelfs na meedere "resets" (opnames en planning gaan echter sneller automagisch "aan/uit" dan de verkeerslichten veranderen .. bizar ! heel bizar ! .. en ontiegelijk vervelend ! )
Reputatie 7
Badge +6
Heeft die nieuwe software update niet wat vertraging opgelopen? Ik dacht dat hier ergens gelezen te hebben.
PS: Opnemen via de Proximus TV website is toch opnemen via de computer of bedoel je iets anders?
De NTE uitrol voor de v4 heeft vertraging opgelopen.

NTE ...28 binnenhalen door resets helpt niet als Px die nog niet uitgerold heeft voor je lijn.

PS: Je hebt twee manieren via de laptop via browser op http:proximustv.be waar je silverlight voor nodig hebt,
maar het kan ook via de universele Windows-app (ook metro interface, of tegel interface enz...) voor w8/8.1/10
Die beiden komen op het zelfde neer, daarom ook nog dus geen volledige serie opnames mogelijk, maar wel episode per episode
En de uitleg op hun site gaat over de Ios en android apps, wat niet volledig het zelfde is en zouden ze er ook beter bij zetten op hun site zodat het voor iedereen duidelijker wordt.
Reputatie 7
Badge +6
Omdat hier ergens staat dat aan die nieuwe NTE nog 'gewerkt' wordt en dan pas de uitrol voor de V4 komt. Enfin, ik heb geen problemen en wacht dus rustig af.
Nieuwe NTE voor de V4.
Ik ga ook rustig afwachten en ik doe geen resets meer om die wat vlugger proberen binnen te trekken, er zijn er al op min man zijn werk die de nieuwe al binnen gekregen hebben, hier bij de buren blijkbaar ook nog niemand, enfin we zien wel, zeker niks om van wakker te liggen 😉
Aan de reacties te zien zijn er toch nog niet veel die deze laatste NTE....13.28 software uitgerold gekregen hebben ‼?
Reputatie 7
Badge +1
Omdat hier ergens staat dat aan die nieuwe NTE nog 'gewerkt' wordt en dan pas de uitrol voor de V4 komt. Enfin, ik heb geen problemen en wacht dus rustig af.
Voor de V4? was dat niet vanaf october?

Reageer