NTE_6.1.13.28 software op Decoder V5 (20/04/16)

  • 25 April 2016
  • 57 reacties
  • 1850 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

Inderdaad, voor de v4 voorzien vanaf oktober, (niet voor niets dat men van okkernoten spreekt LOL)
maar ik heb zo'n bruin vermoeden dat die uitrol op de v5 en v5-c ook met mondjesmaat verloopt en
er nog maar een kleine minderheid deze al uitgerold gekregen heeft.
Reputatie 7
Badge +1
Ik verwacht eerlijk gezegd die uitrol voor de V4 niet écht voor october...Soms vraag ik me af wat die gasten de hele dag zitten te doen...
Testen en altijd maar testen 😉
Reputatie 2
Badge
Idem, nog geen verandering na factory reset.
Kijk vooral uit naar de verbeterde RF-bediening.
Maar jouw kooi van Faraday heeft wel een lichtje bij mezelf opgestoken in die zin dat mijn mini-decoder opgesteld staat op een blu-ray speler met metalen behuizing.
Ik ben dan ook van plan om eens te testen door de mini-decoder te verplaatsen, maar ik wacht voorlopig eerst de update af.

Ondertussen heb ik ook de allernieuwste software op de v5-c decoder staan. Ik heb vastgesteld dat de afstandsbediening in de RF-stand nog steeds gebrekkig werkt. Dan maar eens de decoder verplaatst op een andere locatie (dus niet op de metalen behuizing van de DVD-speler) en ja hoor alles schijnt nu prima te werken !!! ik hoop dat zowel de forumbezoekers als de Proximusmedewerkers hier iets uit geleerd hebben. Voor mij stopt het hier vooraleer ik weer van die stomme koelvinreakties krijg 😃
Oei oei oei wat was dat weer van die olie die ze op het vuur gieten 😉
Reputatie 2
Badge
Elsa, het ligt niet in mijn bedoeling onenigheid te zaaien ! Een forum als dit moet opbouwend zijn. Ervaringen delen, andere mensen helpen en zelf ook iets bijleren. Uiteraard mag er altijd wat humor aan toegevoegd worden want er wordt zoal veel te weinig gelachen. 😉
Tegen wie zegt je het, als je het maar weet en dat vind ik juist erg aan sommige forums waar ik wel ga kijken om iets te zoeken of bij te leren, maar om die reden absoluut geen goesting heb om lid te worden, enfin daar doet uiteraard ieder zijn goesting mee en moet maar zelf weten wat hij of zij niet laten kan 😉

Reageer