Beantwoord

Niets te zien in MyProximus


  • Practitioner
  • 33 reacties
Beste,
Sinds gisteren zijn wij klant van Proximus.
Klantnr. 620190379
Ons GSM´s zijn sind 27 februari overgezet van Telenet naar Proximus.
In myproximus kan ik niets zien, geen factuur, geen producten, geen verbruik enz.
Ook de myproximus app geeft foutmeldingen. Zowel in ons beide gsm´s
Net iemand van callcenter aan de lijn gehad die mij ook niet kon helpen.
Ik krijg altijd de foutmelding: oeps, er is een technisch probleem kom over enkele minuten terug.
Heeft er iemand een oplossing hiervoor?

Mvg
icon

Beste antwoord door Steven B 13 March 2017, 16:41

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Redsfan!

Het dossier betreffende uw probleem is momenteel nog in behandeling, gelieve nog even geduld uit te oefenen.

Mvg,

Wouter
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf,

Ik vraag alvast meer feedback bij de beheerder van je dossier, zodra ik meer informatie heb kom ik hierop terug!

Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag RedsFan,

Ik geef het alvast meteen door, oprechte excuses voor de situatie.

Groetjes, Nicky
Reputatie 6
Badge +3
Dag Rolf, vanaf dat het order van je pack voltooid is, kan het maximaal 10 dagen duren eerdat de code wordt evrzonden. Dit gebeurt altijd per post.

Groetjes,

Lorentz.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf,

Op dit moment vragen we nog even je geduld. Ik begrijp zelf ook dat het dossier al enige tijd in beslag neemt. We zijn op dit moment afhankelijk van onze IT afdeling die dit dossier aan het behandelen is via IT ticket IM8151097.

Oprechte excuses voor de duur hiervan, zodra het opgelost krijgt u van ons bericht.

Mvg, Nicky
Reputatie 7
Badge +4
Neen, helaas nog geen oplossing. Er werd 27/3 het IT ticket aangemaakt en dit kan enige tijd in beslag nemen. Helaas kunnen we hier geen exacte termijn op kleven. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Freya
Ja wat wil je het is toch één april vandaag 🙂 😉
Ik had eerder verwacht dat je ging antwoorden dat het bij Proximus gans het jaar door 1 april is 😉
Reputatie 5
Badge +3
Dag RedsFan,

Op dit moment loopt er een IT ticket IM8144372 voor de hinder met je account. Je stelt nog geen verbetering vast op je account?

Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf,

Heb deze feedback doorgegeven. Doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen.

Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf,

Heb je je recent nog ingelogd via My Proximus, krijgen de melding dat onze IT dienst al deze producten nu zou toegevoegd hebben.

De eerste volledige factuur gaat uitgezonden worden op 07/05/2017. Hierop zal je dan ook de vaste producten kunnen terug vinden.

Groetjes, Nicky
Nog altijd niets te zien op myproximus site en app!!!!!!

Wanneer gebeurd er eindelijk iets, heb er zo langzaam genoeg van!!!!!!!!!!!

Mvg
Rolf
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf, heb je feedback letter zo doorgegeven en het ticket opnieuw geopend, mijn excuses voor de situatie. Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf, heb je een privébericht gezonden. Groetjes, Nicky
Badge +4
Net even gekeken op myproximus, volume meter werkt weer normaal vanaf 0 / 750 GB
De gratis volume blokken van 150 GB staan er ook, dus lijkt alles weer goed te werken.
Nu alleen nog hopen dat de facturen juist zijn/blijven.
🙂
Ik denk dat er heel veel samen met u dit hopen 🙂
Badge +4
Lap het is weeral om zeep ! Het heeft 1 dag gewerkt en vandaag zie ik mijn verbruik niet meer 😞
Hup en vanavond werkt het wel weer terug , het is dan met vallen en opstaan 😁 haha
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf, heb je PM beantwoord, excuses voor de duur hiervan. Hebben namelijk even zowel login als wachtwoord nodig. Wil het graag hier eens bekijken. Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +1
Dag Rolf, zoals vrijdag besproken ... even ter bevestiging.
Eerst moeten al uw diensten correct actief staan. Er werd hiervoor dossier (41804330) opgemaakt door mijn collega Koen. Van zodra het order volledig doorgelopen is ga je dit kunnen zien via My Proximus.
Alvast de excuses voor het wachten.

Steven
Ja oké, maar hoelang gaat het nog duren tot order voltooid is???
Wij zijn al sind 26/2 klant bij Proximus en op 8/3 was de technicus hier om alles te installeren.
Laatste vrijdag telefoon gehad van iemand van IT en mijn probleem besproken. Hij belofte deze week terug te bellen, ben blij dat alles opgelost is, wacht nog altijd op zijn telefoontje. Het is toch triestig dat ze iets beloofen en zelf een gewoon telefoontje komt er niet.
Niet met mijn voeten spelen mannen, zo werkt het niet.
Jullie hebben nog tot 31/3, is er tot dan het probleem niet opgelost ga ik overstappen na Orange, tis nu aan jullie.
En please geen excuses voor dit en dat, graag oplossing
Netflix probleem is wel ondertussen opgelost, eindelijk.

Opgelet deze text bevat sarcasme.

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Rolf,

welke problemen heb je momenteel nog?

MVG,

Wim
Kan gsm's in myproximus niet toevoegen, factuur, verbruik en producten zijn ook niet te zien.
Er is altijddurende een foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
Deze melding zie ik al een maand, enkele keren contact gehad met jullie, geen oplossing.
En zolang ik mijn verbruik en factuur niet kan raadplegen zal er geen cent van mijn rekening naar jullie gaan.
Ik zal toch graag weten wat ik verbruik heb want een factuur die jullie per post opsturen is denk ik ook niet 100% in orde, omdat myProximus ook niet 100% werkt.
Badge +4
Kan gsm's in myproximus niet toevoegen, factuur, verbruik en producten zijn ook niet te zien.
Er is altijddurende een foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
Deze melding zie ik al een maand, enkele keren contact gehad met jullie, geen oplossing.

Hier tevens ook zo, krijg mail voor een nieuwe registratie Myproximus , nu met een ander mail adres van mij en alles is nog net hetzelfde, ook nog steeds foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
dossier 41952891.

Reageer