Beantwoord

Niets te zien in MyProximus


  • Practitioner
  • 33 reacties
Beste,
Sinds gisteren zijn wij klant van Proximus.
Klantnr. 620190379
Ons GSM´s zijn sind 27 februari overgezet van Telenet naar Proximus.
In myproximus kan ik niets zien, geen factuur, geen producten, geen verbruik enz.
Ook de myproximus app geeft foutmeldingen. Zowel in ons beide gsm´s
Net iemand van callcenter aan de lijn gehad die mij ook niet kon helpen.
Ik krijg altijd de foutmelding: oeps, er is een technisch probleem kom over enkele minuten terug.
Heeft er iemand een oplossing hiervoor?

Mvg
icon

Beste antwoord door Steven B 13 March 2017, 16:41

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Dag Rolf, zoals vrijdag besproken ... even ter bevestiging.
Eerst moeten al uw diensten correct actief staan. Er werd hiervoor dossier (41804330) opgemaakt door mijn collega Koen. Van zodra het order volledig doorgelopen is ga je dit kunnen zien via My Proximus.
Alvast de excuses voor het wachten.

Steven
Badge +4
Ik kan ook al van donderdag mijn verbruik niet meer zien, er komt steeds een foutmelding wegens een technisch probleem.
Reputatie 2
Badge
Ik kan ook al van donderdag mijn verbruik niet meer zien, er komt steeds een foutmelding wegens een technisch probleem.
Duurt bij mij al 2 maanden, geduld.............
2 maanden geduld zal ik niet hebben, vanwege problemen al overstap gemaakt van Telenet naar PX en nu dees. Blijkbaar zijn ze er mee bezig, zal leuk zijn om myproximus deftig te kunnen raadplegen.
Iemand een idee hoe lang het zal duren tot ik iets van Netflix hoor vanwege 3 maanden gratis Netflix?!

Groetjes
Reputatie 6
Badge +3
Dag Rolf, vanaf dat het order van je pack voltooid is, kan het maximaal 10 dagen duren eerdat de code wordt evrzonden. Dit gebeurt altijd per post.

Groetjes,

Lorentz.
Ja oké, maar hoelang gaat het nog duren tot order voltooid is???
Wij zijn al sind 26/2 klant bij Proximus en op 8/3 was de technicus hier om alles te installeren.
Laatste vrijdag telefoon gehad van iemand van IT en mijn probleem besproken. Hij belofte deze week terug te bellen, ben blij dat alles opgelost is, wacht nog altijd op zijn telefoontje. Het is toch triestig dat ze iets beloofen en zelf een gewoon telefoontje komt er niet.
Niet met mijn voeten spelen mannen, zo werkt het niet.
Jullie hebben nog tot 31/3, is er tot dan het probleem niet opgelost ga ik overstappen na Orange, tis nu aan jullie.
En please geen excuses voor dit en dat, graag oplossing
Netflix probleem is wel ondertussen opgelost, eindelijk.

Opgelet deze text bevat sarcasme.

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Rolf,

welke problemen heb je momenteel nog?

MVG,

Wim
Kan gsm's in myproximus niet toevoegen, factuur, verbruik en producten zijn ook niet te zien.
Er is altijddurende een foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
Deze melding zie ik al een maand, enkele keren contact gehad met jullie, geen oplossing.
En zolang ik mijn verbruik en factuur niet kan raadplegen zal er geen cent van mijn rekening naar jullie gaan.
Ik zal toch graag weten wat ik verbruik heb want een factuur die jullie per post opsturen is denk ik ook niet 100% in orde, omdat myProximus ook niet 100% werkt.
Badge +4
Kan gsm's in myproximus niet toevoegen, factuur, verbruik en producten zijn ook niet te zien.
Er is altijddurende een foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
Deze melding zie ik al een maand, enkele keren contact gehad met jullie, geen oplossing.

Hier tevens ook zo, krijg mail voor een nieuwe registratie Myproximus , nu met een ander mail adres van mij en alles is nog net hetzelfde, ook nog steeds foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
dossier 41952891.
Ik veronderstel dat het probleem nog altijd niet opgelost is?!?!

Dossier 41995283 en nog een ander dossier waarvan ik het nummer niet meer weet.
Kan gsm's in myproximus niet toevoegen, factuur, verbruik en producten zijn ook niet te zien.
Er is altijddurende een foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
Deze melding zie ik al een maand, enkele keren contact gehad met jullie, geen oplossing.

Hier tevens ook zo, krijg mail voor een nieuwe registratie Myproximus , nu met een ander mail adres van mij en alles is nog net hetzelfde, ook nog steeds foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
dossier 41952891.

Triestige bedoeling!!!
Kan gsm's in myproximus niet toevoegen, factuur, verbruik en producten zijn ook niet te zien.
Er is altijddurende een foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
Deze melding zie ik al een maand, enkele keren contact gehad met jullie, geen oplossing.

Hier tevens ook zo, krijg mail voor een nieuwe registratie Myproximus , nu met een ander mail adres van mij en alles is nog net hetzelfde, ook nog steeds foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
dossier 41952891.

Triestige bedoeling!!!

Mss moeten ze by Proximus de text veranderen van minuten naar maanden 😉
Reputatie 5
Badge +3
Dag Rolf,

Op dit moment vragen we nog even je geduld. Ik begrijp zelf ook dat het dossier al enige tijd in beslag neemt. We zijn op dit moment afhankelijk van onze IT afdeling die dit dossier aan het behandelen is via IT ticket IM8151097.

Oprechte excuses voor de duur hiervan, zodra het opgelost krijgt u van ons bericht.

Mvg, Nicky
Ik veronderstel dat het probleem nog altijd niet opgelost is?!?!

Dossier 41995283 en nog een ander dossier waarvan ik het nummer niet meer weet.

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Neen, helaas nog geen oplossing. Er werd 27/3 het IT ticket aangemaakt en dit kan enige tijd in beslag nemen. Helaas kunnen we hier geen exacte termijn op kleven. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Freya
Badge +4
Kan gsm's in myproximus niet toevoegen, factuur, verbruik en producten zijn ook niet te zien.
Er is altijddurende een foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
Deze melding zie ik al een maand, enkele keren contact gehad met jullie, geen oplossing.

Hier tevens ook zo, krijg mail voor een nieuwe registratie Myproximus , nu met een ander mail adres van mij en alles is nog net hetzelfde, ook nog steeds foutmelding "oeps er is een technisch probleem, kom enkele minuten later terug en probeer opnieuw"
dossier 41952891.

Deze avond kan ik terug mijn verbruik zien, alleen zie ik nog betalende blokken van 20 GB terwijlhet gratis blokken van 150 GB moeten zijn !?
dossier 41952891
Bij ons staat het nu juist, ttz op 150 GB Free.
Maar het werkt nog altijd niet, de foutmeldingen zijn er nog altijd, dus kan factuur, verbruik en producten niet raadplegen. Kan ook ons gsm nummer niet toevoegen, dus de App is voor ons ook niet bruikbaar.

Mvg
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Redsfan!

Het dossier betreffende uw probleem is momenteel nog in behandeling, gelieve nog even geduld uit te oefenen.

Mvg,

Wouter
Badge +4
Als feedback:
Gisteren stond maandelijks volume op 750 GB , vandaag 1 april staat deze op slechts 150 GB maandelijks volume ?!
Ook nog steeds betalende blokken van 20 GB ipv gratis volume blokken van 150.
Ja wat wil je het is toch één april vandaag 🙂 😉
Badge +4
Lijkt erop dat het al paar maanden 1 april is 😉
Ik had eerder verwacht dat je ging antwoorden dat het bij Proximus gans het jaar door 1 april is 😉

Reageer