Beantwoord
MyProximus - mijn verbruik
Ik kan al 2 dagen mijn verbruik niet meer zien,niet op de app myproximus op mijn gsm ook niet op pc via myproximus account. Ook mijn echtgenoot kan verbruik niet zien. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben
Beste antwoord door Eagle eye
Ik ondervind momenteel geen problemen om het verbruik te checken bij zowel de Proximus app als de website. Beiden werken prima. Ik gebruik Google Chrome als webbrowser voor de laptop en iOS 10.3.3 als besturingssysteem voor mijn smartphone.
Voor de smartphone zou ik het volgende proberen:
1. Besturingssysteem smartphone updaten
of
2. Proximus app verwijderen en daarna opnieuw downloaden
Voor de website zou ik gewoon eens een andere webbrowser proberen.
Bekijk origineelVoor de smartphone zou ik het volgende proberen:
1. Besturingssysteem smartphone updaten
of
2. Proximus app verwijderen en daarna opnieuw downloaden
Voor de website zou ik gewoon eens een andere webbrowser proberen.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.