Skip to main content
Beantwoord

My Proximus app

  • 14 september 2017
  • 7 reacties
  • 144 Bekeken

Beste

Heb net de app gedownload, mr geraak niet aangemeld. Na ingeven email/hotmail en paswoord verspringt het scherm telkens terug naar het begin...
Wat doe ik?

Beste antwoord door sabineb

Hi Mike

Ja deed een kleine aanpasing op je Myproximus account , zou nu op alle devices moeten werken

vel plezier ermee

mvg sabine
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

  • 275 reacties
  • 14 september 2017
Hotmail login voor "MyProximus" ? werkelijk ... ? of mis ik iets?

Martin
  • 33447 reacties
  • 14 september 2017
dejaegercoppejans schreef:
Beste

Heb net de app gedownload, mr geraak niet aangemeld. Na ingeven email/hotmail en paswoord verspringt het scherm telkens terug naar het begin...
Wat doe ik?


Ter uwer info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/support/applicaties-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
-----------------------------
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_play_start_apps/particulieren/support/applicaties-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-live-tv-kijken-met-de-tv-app.html
----------------------------
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_new_proximus_tv_app/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/nieuwe-proximus-tv-app.html

Martin
  • 33447 reacties
  • 14 september 2017
Regulus schreef:
Hotmail login voor "MyProximus" ? werkelijk ... ? of mis ik iets?

eigenlijk zie ik geen reden waarom je u niet zou mogen registreren met een ander mailadres dan deze van proximus ?
ze geven het volgende aan in hun uitleg:


Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 107 reacties
  • 15 september 2017
Hi Mike,

Kan je nu eens opnieuw proberen..mvg sabine

Dag Sabine


Hebt lijkt te werken op m'n iPhone.
iPad test ik vanavond, maar ik ga ervan uit dat dit ook wel zal lukken.

Bedankt alvast!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 107 reacties
  • 15 september 2017
IK ook niet Martin, je mist niks 🙂

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 107 reacties
  • Antwoord
  • 15 september 2017
Hi Mike

Ja deed een kleine aanpasing op je Myproximus account , zou nu op alle devices moeten werken

vel plezier ermee

mvg sabine