Beantwoord

Mobiel internet in Tuttimus

  • 24 October 2016
  • 12 reacties
  • 822 Bekeken

Beste,

In mijn huidig internet-comfort abonnement zit gratis 500MB Mobile Internet - laptop/tablet limited voor mijn iPad.

Is dit ook inbegrepen in het Tuttimus-pack ?

Mvg
Johan
icon

Beste antwoord door Marleen 24 October 2016, 13:31

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Neen, dat valt daarin weg.
Zie hiervoor ook topic voor meer details:
nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/pack-internet-tv-mobiel-tuttimus-abonnement-36075
Reputatie 3
JoGo,
De uitleg van Proximus is dat er toch maar een minderheid van gebruik maken (ondertussen hier gelezen dat er sprake is van 20%)
en er een oplossing is door tethering van je smartphone (zijn inbegrepen data) te gebruiken (3/4G versus wifi hotspot) met alle gevolgen vandien, batterij in één twee drie leeg batterij warmt ook goed op, maar dat is natuurlijk hun probleem niet!

Mvg,

Edit Wim: ondertekening verwijderd
Reputatie 7
Badge +3
Beste JoGo,

Dit zit spijtig genoeg niet meer in de nieuwe packs.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Beste JoGo,

Dit zit spijtig genoeg niet meer in de nieuwe packs.

Met vriendelijke groeten,

Joël


Bedankt Joël, maar waarom staat dan Mobiel internet aangekruist in de product fiche van Familus ?

http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Familus_NL/Familus_NL.pdf

Mvg
Johan.
Reputatie 7
Badge +4
Dag JoGo,

Er zit geen mobiel internet meer inbegrepen in de nieuwe Tuttimus of Familus packs.

Ook als ik op uw link klik krijg ik geen pagina te zien?

Met vriendelijke groeten

Koen
Dag JoGo,

Er zit geen mobiel internet meer inbegrepen in de nieuwe Tuttimus of Familus packs.

Ook als ik op uw link klik krijg ik geen pagina te zien?

Met vriendelijke groeten

Koen


Inderdaad, de productfiche (op de homepage - onderaan - productfiches - Tuttimus met Mobilis S) van gisteren werd vannamiddag offline gehaald (!!) en aangepast naar Tuttimus 2GB met TV bundel, Tuttimus 2GB zonder TV, Tuttimus 5GB ... Je zal zien dat die gedateerd zijn op vandaag ...

Ik had de fiche deze middag nog afgeprint - als je wil mail ik die door. Daarin stond Mobiel internet aangeduid en op pg 3 wél nog vermeld voor 2000 MB ...

Onduidelijkheid troef !!

Even onduidelijkheid is er over het Netflix aanbod nà de 3 maand gratis.

Waarom geen duidelijke vergelijking voor bestaande klanten met ons huidig abonnement en de mogelijke nieuwe packs ?? Maar bestaande klanten (sedert 20 jaar) zijn niet zo belangrijk hé, Het is vooral de bedoeling om nieuwe klanten aan te trekken :-((

vg
Johan
Reputatie 7
Badge +1
Jaja, die 2GB zit in die Mobile S (maar ze hebben hun website al aangepast)
Nu staat er
Tuttimus 2 GB met tv-bundel

Tuttimus 2 GB zonder tv-bundel

Tuttimus 5 GB met tv-bundel

Tuttimus 5 GB zonder tv-bundel

Tuttimus 10 GB met tv-bundel

Tuttimus 10 GB zonder tv-bundel

Het is dus al in een nieuw kleedje gestoken, en de optie met of zonder TV-bundel werd toegevoegd in de fiches.
Die 2GB worden dus niet meer verdeeld over het Mobiel GSM/smartphone 3/4G datavolume van 1,5GB en een datasim met 500MB. Als je dus een datasim hebt voor USB-stick of 4G-tablet worden je reeds gemaakte uitgaven voor een USB-stick en/of een 4G-tablet dan ineens nutteloos, want je datasim wordt gedeactiveerd.
De goedkoopste optie voor een datasim wordt dan een mobiel internet Comfort voor 20€ (19,99€) met 2000MB 4G-volume. Dus een serieuze aanslag op je budget....

Reputatie 6
Badge +2
In mijn geval zou dat geval zou dat zelfs 2 x € 19,99 = € € 39,98 zijn aangezien ik 2 simkaarten heb, een nano simkaart voor mijn iPad en een gewone simkaart voor mijn 3G stick voor mijn Macbook.
Daarom dat ik nooit of nimmer zal overstappen naar Tuttimus, ik blijf dus waar ik ben nl bij mijn Maxi Pack.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Johan,

Indien gewenst laat ik je contacteren door onze commerciële dienst om na te gaan als Tuttimus ook voor u voordelig is. Kan je dan doorgeven op welk nummer je graag gebeld wordt? (eventueel via privébericht)

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
JoGo,
De uitleg van Proximus is dat er toch maar een minderheid van gebruik maken (ondertussen hier gelezen dat er sprake is van 20%)
en er een oplossing is door tethering van je smartphone (zijn inbegrepen data) te gebruiken (3/4G versus wifi hotspot) met alle gevolgen vandien, batterij in één twee drie leeg batterij warmt ook goed op, maar dat is natuurlijk hun probleem niet!
Mvg,
Elma.


Oma, wil je aub mijn naam niet gebruiken om jouw posts te ondertekenen. 😠 Ik ben Elma, jij bent Oma. Dank u. Of wilde je Elsa gebruiken als ondertekening en heb je een tijpfoutje gemaakt ?:8
Reputatie 7
Badge +6
Oma, wil je aub mijn naam niet gebruiken om jouw posts te ondertekenen. :@
Heb de ondertekening verwijderd.
@Oma: goed voor één keer.

Groeten,
Wim
Reputatie 7
Badge +3
Thanks Wim. Zo ontstaat er geen verwarring. Ik kom hier op het forum alleen met de alias Elma en die wil ik ook zo houden. 😳

Reageer