Skip to main content
Hallo, Ik heb op 15/8 een mail gestuurd naar affinity.pack.nl@proximus.com.

Tot op heden nog geen antwoord.

Wacht ik nog even af of kan ik ergens anders terecht?
We bellen je binnen de twee uur na de aanvraag.

Van maandag t.e.m. zaterdag tussen 9 en 20 u.

Aanvragen die buiten deze uren vallen, worden de eerstvolgende werkdag behandeld.

surf hiervoor naar pack affinity



Ter uwer info geef ik dit nog mee:

Proximus contacteren kan als volgt


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
        https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com (door een forumlid hier gepost)
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
        ( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )



 


    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
    "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
    zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook

Reageer