Skip to main content
Voor de zoveelste keer probeer ik de klantendienst van proximus te bereiken maar ze nemen nooit op!!!

Heeft iemand enig idee hoe dit wel kan? Kan ik hen een mail sturen?

Of sluit ik best mijn abonnement af en neem ik een andere provider?
dit kan je door een privé bericht te sturen:



Privébericht sturen naar Proximus team kan je door 

      te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

       (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Verder als bijkomende info:


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
        aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679




Om de optie "Mail Ons" te vinden op de pagina http://proximus.be/contact

zie een voorbeeld met screenshots, door deze link te volgen:

"Mail Ons"

Onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.

zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook


Ik bel geregeld naar de klantendienst en ja, je moet soms wel wat geduld hebben als je in de "spitsuren" belt, maar bij mij hebben ze al altijd opgenomen.
Normaal nemen ze wel mits dat je soms heel veel geduld moet hebben. Je kan ook een pb via het forum versturen dat doe ik nu en daar krijg bijna dezelfde dag altyd een antwoord. In het begin deed ik dit via e-mail omdat het probleem soms duidelijker is als je het neerschrijft. Nu ga ik altyd via privébericht in het forum.
of via privé bericht op twitter (facebook) rageren ze ook vlug, (of ook zonder privé bericht)
Ik zou niet eens weten waarom ze daar niet op zouden nemen? ik ben nu nog maar een dikke maand klant en heb tientallen keren naar dat nummer gebeld. Meestal goed geholpen en voor de beste hulp kan je steeds hier terecht, want daar ben je steeds verplicht met dat doorschakeling shysteem en dat maakt alles moeilijker, en daarom duurt het ook langer.

Reageer