Mijn klantnummer is 606957600 (jawel die heb ik al gekregen) en mijn case nummer is 29673711.
Al enkele weken tracht ik klant te worden bij Proximus (voor internet + TV), maar blijkbaar is dit niet zo makkelijk. Eerst dacht ik even klant te worden bij Scarlet, is via de Proximus lijn.. na 2 (!!) maanden heen en weer gemail over het nakijken van de lijnen en dergelijke, komt er een technieker van Proximus die vaststelt (wat ik uiteraard al 10 x zelf gemeld had) dat ik geen Scarlet kan krijgen omdat er fiber ligt en zij kunnen met die technologie niet overweg. Dan beslis ik om de simpele oplossing te nemen, er ligt bij mij Proximus fiber dus ik beslis om dan maar bij Proximus klant te worden, lijkt makkelijk? Neen. Mijn eerste bevestiging ontving ik begin Mei, echter heb ik tot op heden nog geen aansluiting... om de 2 dagen bel ik zelf naar Proximus - omdat ik niet gebeld wordt - om nieuws te krijgen... blijkbaar is het moeilijk om een technieker te vinden die kan langskomen om mij op weg te helpen... Het lijkt wel alsof Proximus klanten genoeg heeft? Eentje meer of minder zal geen kwaad kunnen? Wel, voor mij kan het wel kwaad, ik moet zelf nabellen en smeken om aub toch maar klant te mogen worden, is dat nu geen omgekeerde wereld?? In ieder geval wil ik dringend een antwoord wanneer de technieker bij mij zal langskomen en uiteraard verwacht ik ook een compensatie voor gans deze situatie want dit is alles behalve klantvriendelijk. Zonder afbreuk te doen aan de mensen die mij vriendelijk te woord gestaan hebben, ben ik nog geen stap verder dan enkele weken geleden. Ik zie heel graag een reactie verschijnen.
Beantwoord
Klant worden bij Proximus is blijkbaar niet zo makkelijk?
Beste antwoord door HeidiE
Hey Nance,
Ik heb het nummer doorgegeven aan de technische dienst, er staat een FIBER technieker op de planning.
Factuur 6738015629 is intussen dichtgeboekt met als reden 'fout Proximus'... onze excuses hiervoor.
Wil je deze aanvraag nog steeds annuleren?
Groetjes,
HeidiE
Bekijk origineelIk heb het nummer doorgegeven aan de technische dienst, er staat een FIBER technieker op de planning.
Factuur 6738015629 is intussen dichtgeboekt met als reden 'fout Proximus'... onze excuses hiervoor.
Wil je deze aanvraag nog steeds annuleren?
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.