Aangezien het voor mij zoals voor velen anderen een onmogelijke taak is om ergens een klacht in te dienen probeer ik het via deze weg. Ik ben wel overtuigd dat ik het antwoord schuldig zal blijven,
Gisteren kocht ik een een toestel met abonnement aan via de proximus website (web exclusief).
Ik ontving een mail met de bevestiging van mijn aankoop alsook dat mijn nieuw mobiel tariefplan binnen de 24u actief zal zijn en dat ik zal gecontacteerd worden binnen de 3 dagen voor de levering in te plannen om mijn nieuw toestel in ontvangst te nemen.
24u gaan voorbij, geen verandering in mijn tariefplan.
Dat het toestel vertraging oploopt (Iphone8) daar heb ik alle begrip voor, maar dat mijn tariefplan zonder enige uitleg niet actief zal worden kan toch niet.
Wanneer ik belde naar het eshop nummer dat ik terugvond in mijn bevestigingsmail kreeg ik te horen dat dit niet kon zolang er geen imei nummer van mijn nieuw toestel is (Proximus heeft deze toestellen niet/ geen idee wanneer ze op stock zijn), er geen contract kon opgemaakt worden dus ook geen actief tariefplan.
De dame aan de andere kant van de lijn was ronduit onvriendelijk en zeer geïrriteerd toen ik vragen stelde om te begrijpen hoe dit kan.
Sabine van de eshop (een achternaam wou de dame niet geven) was ronduit klantonvriendelijk!
Wanneer ik vroeg bij wie ik terecht kon met mijn probleem kreeg ik "Apple" als antwoord. Sorry maar ik koop bij Proximus en ik ben jullie klant.
Aankopen in de webshop lukt; maar de toestellen hebben jullie niet...
Info via mail; binnen de 3 dagen nemen we contact met je op voor afspraak voor de levering van je nieuw toestel; Ik zie dat niet gebeuren...
binnen 24u is je nieuw mobiel tariefplan actief; NOT...we geven je hier geen info over en trek je plan maar...
Iedereen een persoonlijk mailtje sturen kan niet, maar communiceer dan duidelijk en zet minstens klantgerichte mensen die hun vak kennen op jullie klantendienst en niet iemand die daar absoluut niet op haar plaats zit.
De gesprekken worden toch altijd opgenomen voor de verbetering van jullie klantenservice, check Mevrouw Sabrine zonder achternaam dan maar eens.
Groeten
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.