Beantwoord

Hoofdtelefoon aansluiting op smart

  • 13 August 2016
  • 26 reacties
  • 828 Bekeken

beste, ik heb de laatste tijd ondervonden dat mijn oortjes niet meer goed werken op mijn smart, ik steek dat in gaatje maar er is een slecht contact volgens mij want ik blijf op luidspreker bezig ? dit is niet evident bv op de bus . Nu ik heb nog niets geprobeerd omdat ik het niet verder wil naar de ... helpen snap je ? Nu tot begin vorige maand had ik er nog geen problemen meer is pas vanaf deze maand begonnen ... Iemand een iedee ik heb een smartphone galaxy a5

groetjes Kevin
icon

Beste antwoord door Contron 17 August 2016, 17:40

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Waarschijnlijk ergens een onderbreking in de kabel of stekkertje, je kan ze nog eens testen op een ander toestel, maar vrees dat je nieuwe oortjes zult moeten aanschaffen.
hallo Contron alvast bedankt voor u antwoord , ik heb deze oortjes net eens in mijn ipod gestoken daar doen ze het goed maar als ik ze insteek in smartphone geraak ik precies niet diep genoeg maar om contact te krijgen ? steken in toch blijft luidspreker spelen , oortjes doen dus wel op ipad en ook op de pc net getest om toeval uit te sluiten
Reputatie 4
Badge +2
zijn het de originele oortjes van je smart ?
jawel het zijn de orginele oortjes , ik gebruikte geen andere oortjes enkel deze die bijgeleverd zaten in het doosje
Reputatie 4
Badge +2
Als ze op andere toestellen wel goed werken, en op je telefoon niet, moet er blijkbaar wat mis zijn met de stekker in je telefoon zelf, en daar kan je zelf niets aan doen !
oké Contron , dank je voor u antwoord hoor we zullen dan voorlopig zo voort doen en dan zien wat we gaan doen ziede .. Merciekes voor u tijd en je antwoorden !

groetjes Kevin , nog een fijne avond
Reputatie 6
Badge +2
Als die smartphone nog onder de garantie valt zou die fabrikant u een andere smartphone moeten geven, valt die niet meer onder de garantie dan heb je brute pech en zal je ofwel die smartphone laten herstellen op uw kosten natuurlijk ofwel een nieuwe smartphone kopen.
ik heb nagekeken Alexander hij is nu de 22ste net een jaar oud , woensdag heb ik vrijaf en dan ga ik er effe mee terug naar de winkel vanwaar ik deze kocht zal is horen ziede .
Toch mijn dank aan jullie allemaal voor de feedback merciekes

Groetjes
laat eens weten of ze niet moeilijk gedaan hebben in de winkel, bv heb je daar de verkeerde jack niet ingeplugd enz.....
In ieder geval succes.
groetjes,
Elsa
hallo , zoals gezegt vandaag naar de winkel .... ik zaag niet gouw maar ik ben daar nogal behandeld ik legde het probleem uit ja mr dat kan zijn dat daar vuil tussen zit heeft u al is geblazen ? zeg ja maar dat hielp niet zegt hij u bent toch zeker dat u hier gekocht heeft ik zeg ja moet ik aankoopbewijs is laten zien neen was niet nodig .... Dan zij hij dat ik nogmaals is moest proberen alst niet betert kan hij eventueel opsturen over andere opties werd niet gesproken , Eerlijk ik heb alles bijeen genomen en vertrokken . Ik ben nog nooit op zoon manier begehandeld geweest in geen enkel proximus center .

mvg Kevin alias kevinneke
Reputatie 1
ik heb nagekeken Alexander hij is nu de 22ste net een jaar oud ,
in België heb je een garantie van minimum 2 jaar bij elektrische toestellen ;)

In de winkel afgeven om te herstellen, je bent hem dan wel enkele weken kwijt..
Reputatie 4
Badge +2
hallo , zoals gezegt vandaag naar de winkel .... ik zaag niet gouw maar ik ben daar nogal behandeld ik legde het probleem uit ja mr dat kan zijn dat daar vuil tussen zit heeft u al is geblazen ? zeg ja maar dat hielp niet zegt hij u bent toch zeker dat u hier gekocht heeft ik zeg ja moet ik aankoopbewijs is laten zien neen was niet nodig .... Dan zij hij dat ik nogmaals is moest proberen alst niet betert kan hij eventueel opsturen over andere opties werd niet gesproken , Eerlijk ik heb alles bijeen genomen en vertrokken . Ik ben nog nooit op zoon manier begehandeld geweest in geen enkel proximus center .

mvg Kevin alias kevinneke


Jammer dat zoiets moet gebeuren, niet klantvriendelijke medewerkers kunnen echt het imago van hun bedrijf kapot maken !
En blazen lijkt me ook niet aangewezen, tenzij het droge lucht is uit een spuitbus, je ademlucht is veel te vochtig om in een elektronisch toestel te blazen.
wel neen dat was toch ook mijn gedacht Contron , ik was wel beetje verward over de gang van zaken vanmorgen ... die heeft daar is in geblazen met zen adem ik dacht dat ik eerst in verborgen grap was . Maar was realiteit ik zelf werk ook in winkel dan in een dhz ik moet ook ni zeggen als mensen afkomen Zoek het zelf zullen ook zeggen hella manneke . Of is dat omdat ze ni graag herstellingen aannemen liever verkopen? Ik begrijp dat proxiumus dit kan missen als die verkoper in spe vandaag nog zoon klanten zo verholpen heeft amai... groetjes
laat eens weten of ze niet moeilijk gedaan hebben in de winkel, bv heb je daar de verkeerde jack niet ingeplugd enz.....
In ieder geval succes.
groetjes,
Elsa

Dat ik deze vraag gesteld heb was niet zonder reden omdat ik weet dat zo'n zaken gebeuren en zeker niet bij proximus centers alleen, zeker als het om fouten gaat die ook kunnen voortspruiten uit het verkeerd gebruik van de klant dan wordt dit dikwijls afgewimpeld.
Maar dan zou ik eerder denken in de zin van, en bewijs jullie me dan dat ik het toestel verkeerd gebruik heb en niet het omgekeerde van dat de klant moet bewijzen dat hij het toestel niet verkeerd gebruikt heeft !!!
wel jammer dat ze u zo afwimpelen ik persoonlijk vind dat weinig klantvriendelijk , beetje meer tact kan wel ook al omdat ik dan gevoel heb van ok ben ik hier maar uitschot ofzo . Ik had graag nog willen terug komen daar tekenen dan sommige winkels toch hun eigen graf . Of gaan mensen dat allemaal zo blijven pikken , neen moet allemaal niet met u en jij en ik zijn maar beetje respect tegenover u klant mag toch veronderstel ik . toch?
Reputatie 7
Badge +6
Kevin,
in welke Proximus shop had je die nare ervaring?
Wim werken die ook met jobstudenten, waarom ik dat afvraag is dat het mij opvalt dat in het proximus center waar ik altijd heel goed ontvangen wordt en geholpen wordt het nu ook wel anders aan toeging, maar het waren nieuw gezichten dus vermoed k dat het iets met de congé periode te maken heeft, kan dat ?
bvba electro service oude vest 67 Dendermonde vanmorgen 17 augustus gebeurd . Maar ik zie nu iets staan waar ik nog ni aan gedacht heb op dat factuur dat is een bvba die ook onder proxumus werkt dan ? noemt niet proximus shop ? lees maar factuur af
Reputatie 7
Badge +6
bvba electro service oude vest 67 Dendermonde vanmorgen 17 augustus gebeurd . Maar ik zie nu iets staan waar ik nog ni aan gedacht heb op dat factuur dat is een bvba die ook onder proxumus werkt dan ? noemt niet proximus shop ? lees maar factuur af
Onze Proximus shop in Dendermonde bevindt zich wel aan de Oude Vest nr. 5.
Google streetview . Was het deze shop?
hier was dat https://www.google.be/maps/@51.0292573,4.1017124,3a,25.2y,339.78h,83.86t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBCM294wZbKmMjAupEcQcmQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=nl das dan geen winkel van proximus ? heu
Reputatie 7
Badge +6
hier was dat https://www.google.be/maps/@51.0292573,4.1017124,3a,25.2y,339.78h,83.86t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBCM294wZbKmMjAupEcQcmQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=nl das dan geen winkel van proximus ? heu
Inderdaad, het was een franchiser, dus een winkel die ook onze producten verkoopt. De echte Proximus shop bevindt zich dus enkele honderden meters verderop in de straat. Ik stel voor dat je je probleem nog eens gaat uitleggen in onze shop aan de Oude Vest nr. 5. Als je bovendien je forum verhaal zal meedelen, ga ik ervan uit dat je (hopelijk) beter zal bediend worden. Hou ons op de hoogte, wil je?
Wim werken die ook met jobstudenten, waarom ik dat afvraag is dat het mij opvalt dat in het proximus center waar ik altijd heel goed ontvangen wordt en geholpen wordt het nu ook wel anders aan toeging, maar het waren nieuw gezichten dus vermoed k dat het iets met de congé periode te maken heeft, kan dat ?
Oke Wim ik hou je zeker op de hoogte dan ga ik daar nog is naar toe ga dat dan wel op afspraak doen dan denk ik dat ze meer tijd zullen vrijmaken dan dat ik gewoon zal gaan .
Mag ik u bedanken voor u tijd en u antwoord dank je wel zenne !
Reputatie 7
Badge +6
Wim werken die ook met jobstudenten, waarom ik dat afvraag is dat het mij opvalt dat in het proximus center waar ik altijd heel goed ontvangen wordt en geholpen wordt het nu ook wel anders aan toeging, maar het waren nieuw gezichten dus vermoed k dat het iets met de congé periode te maken heeft, kan dat ?
Wij werken inderdaad met jobstudenten. Het zijn trouwens kinderen van werknemers. En zoals vaak met jobstudenten, is het soms moeilijk om alles onder de knie te krijgen. Ze krijgen uiteraard opleiding, maar het is evident dat de vaste medewerkers beter op de hoogte zijn van alle producten en procedures.
Reputatie 7
Badge +6
Oke Wim ik hou je zeker op de hoogte dan ga ik daar nog is naar toe ga dat dan wel op afspraak doen dan denk ik dat ze meer tijd zullen vrijmaken dan dat ik gewoon zal gaan .
Mag ik u bedanken voor u tijd en u antwoord dank je wel zenne !

Da's graag gedaan! Klantentevredenheid is onze topprioriteit!

Fijne avond nog.

Reageer