ik kreeg van u een mail ,met de vermelding. enkele weken geleden kreeg u van ons ee gratis usb modem en simcard. ik heb helemaal niets ontvangen.
Bladzijde 1 / 1
Beste bellensandre,
Deze woensdag 15 december stuurden we u een e-mail waarin wat meer informatie stond over de gratis USB-modem (zie foto hieronder) die u bij ons bestelde.
De levering heeft echter wat vertraging opgelopen waardoor het mogelijk is dat u dit toestel nog niet ontvangen hebt. We stellen alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Uw USB-modem zou dan ook in de loop van volgende week of ten laatste bij het begin van de week daarna bij u moeten toekomen.
We verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u voor uw interesse in deze dienst.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u steeds terecht op het e-mailadres freeweekend@belgacom.be.
Met vriendelijke groeten,
EVA
Deze woensdag 15 december stuurden we u een e-mail waarin wat meer informatie stond over de gratis USB-modem (zie foto hieronder) die u bij ons bestelde.
De levering heeft echter wat vertraging opgelopen waardoor het mogelijk is dat u dit toestel nog niet ontvangen hebt. We stellen alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Uw USB-modem zou dan ook in de loop van volgende week of ten laatste bij het begin van de week daarna bij u moeten toekomen.
We verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u voor uw interesse in deze dienst.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u steeds terecht op het e-mailadres freeweekend@belgacom.be.
Met vriendelijke groeten,
EVA
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.