Hallo
Ik probeer al een hele tijd om mijn verbruik bij de e-services te zien. Ik kan mij inloggen maar geen verbruik zien.
Ik krijgt steeds het volgende: Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later nog eens te proberen. Dit probeerde ik in de maand september wekelijks. Ben toen naar een belgacom winkel gegaan maar daar konden ze mij niet helpen
Heeft nog iemand dit probleem en hoe kan ik het oplossen?
Annelies
Bladzijde 1 / 1
Deze morgen heb ik het ook gemerkt en geraakte ik er niet meer op voor het lezen van mijn emails.
beste
over welk verbruik gaat het hier?
mvg
over welk verbruik gaat het hier?
mvg
Hier hetzelfde probleem,heb geen emailadressen dat aan het acount gekoppeld is
Verbruik van internet, telefoon en gsm. Algemeen eigenlijk. Ik wou zien hoeveel ik al verbruikt van mijn gsmfactuur maar ik kan die al niet meer bekijken sinds begin september.
Voor ik alles op 1 factuur liet zetten was er geen probleem. In de belgacom winkel veranderen ze alles en sindsdien kan ik geen verbruik meer zin. Is best wel handig omdat ik dan kan zien hoeveel ik van mijn gsmbelwaarde al verbruikt hebt.
Maar ik weet ook niet naar welk nummer ik moet bellen voor meer uitleg daar omtrent.
Maar ik weet ook niet naar welk nummer ik moet bellen voor meer uitleg daar omtrent.
Wel wim dat probleem had ik dus ook geen enkel email meer.
Wij hebben kennelijk ook geen e-mail meer die gelinkt is aan onze e-services.
Hier ook geen e-mail meer gelinkt aan mijn e-services.
Hopelijk komt dit vanzelf terug, want manueel toevoegen lukt ook niet.
Hopelijk komt dit vanzelf terug, want manueel toevoegen lukt ook niet.
Hier ook al van deze ochtend geen mails meer kunnen lezen. Ferm vervelend.
Is er nu geen enkele manier waarop Belgacom kan laten weten dat er een storing is of een reparatie of dergelijke?
Graag een antwoordje van Belgacom zelf aub.
Is er nu geen enkele manier waarop Belgacom kan laten weten dat er een storing is of een reparatie of dergelijke?
Graag een antwoordje van Belgacom zelf aub.
mijn e-service werkt niet
als ik een webruimte wil aanmaken komt er altijdeen pagina met als volgt uw gebruikersnaam of paswoord zijn niet correct
ik heb wel 20 keer mijn gebruikersnaaam en paswoord gecontroleerd alles is juist en kom ik er niet toch
als ik een webruimte wil aanmaken komt er altijdeen pagina met als volgt uw gebruikersnaam of paswoord zijn niet correct
ik heb wel 20 keer mijn gebruikersnaaam en paswoord gecontroleerd alles is juist en kom ik er niet toch
E-service is weer in orde.
Dag allemaal,
2 weken geleden hebben we de login module van de Proximus e-Services (“My Proximus”) op de website veranderd.
We gebruiken nu dezelfde login-software als voor de Belgacom e-Services.
Koppelen van Belgacom & Proximus accounts
[/list] Met vriendelijke groeten,
Eva
2 weken geleden hebben we de login module van de Proximus e-Services (“My Proximus”) op de website veranderd.
We gebruiken nu dezelfde login-software als voor de Belgacom e-Services.
Koppelen van Belgacom & Proximus accounts
- Gebruikers kunnen nu ook hun BGC e-Services account gebruiken op de Proximus site. Daarvoor moet u eerst inloggen op de Belgacom e-Services, dan klikken op mijn profiel en dan de instructies volgen onder de tab “Mijn Proximus”. Volgende opmerkingen zijn belangrijk:
- Er kan maar 1 proximus account gekoppeld worden aan een Belgacom account. [list]
- Families zullen dus hun Proximus accounts moeten blijven gebruiken, of bellen naar de Proximus klantendienst om alle abonnementen op 1 factuur te laten toekomen
- Nadat de koppeling is gebeurd, werkt de proximus login (gsm nummer) niet meer op de Proximus site: gebruikers zullen aanmelden met een “gastenprofiel” en niet aan hun gegevens kunnen. U moet voortaan uw Belgacom gebruikersnaam (doorgaans een e-mailadres) en wachtwoord gebruiken.
[/list] Met vriendelijke groeten,
Eva
Is reeds gebeurd maar ik kan nog steeds niets opvolgen. Vroeger kan ik zien hoeveel minuten ik had opgebruikt bij mijn gsmabonnement. Nu kan ik dit niet meer volgen.
Even melden dat ik bij Factuur Online mijn verbruik niet kan zien. Je hebt verschillende tabs waaronder verbruik en dat kan ik al de hele maand sept. niet zien. Samenvoegen is wel gelukt. Want ik kan wel zien hoeveel ik moet betalen maar kan niet zien hoeveel mijn verbruik is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.