e-Services

  • 12 September 2013
  • 55 reacties
  • 6346 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

We hebben de e-Services aangepast en verbeterd. We wensen u veel plezier met het ontdekken van de vereenvoudigde lay-out & de nieuwe “Mijn support” categorie.


Alle feedback is welkom via de online survey in de e-Services zelf.


Eva.

55 reacties

Dag allemaal,
De
reden dat we dit doen is omdat we in de nieuwe e-Services met één enkel
overzicht voor zowel Belgacom als Proximus zullen werken zonder elke keer
tussen de twee te moeten switchen. Om
verwarring te vermijden is dat overzicht echter beperkt tot 1 klantnummer.
Slechts 3%
van de e-Services gebruikers wordt gevraagd om te splitsen, voor de andere 97% zal
het enkel duidelijker worden!
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/p...
Met vriendelijke groeten,
Eva
a:3:{s:3:"url";s:47:"/files/6e01532ecd/werkzaamheden_aan_de_site.jpg";s:4:"name";s:29:"werkzaamheden aan de site.jpg";s:4:"size";s:4:"35KB";}
Reputatie 6
Badge +2
Die werkzaamheden schijnen al vandaag bezig te zijn want inloggen op e-services is momenteel niet mogelijk, men krijgt de vermelding dat wegens technische problemen de gevraagde pagina niet getoond kan worden.
Dan is dat toch alleen maar in de West-Vlaanderen dat ze aan het werken zijn duivel


Juist getest en alles ok

Zelf al via gsm melding gekregen dat als ik moet bijladen dat ik dit best voor zaterdag doe ja
Hallo,


Ik heb een vraagje is het mogelijk om je Simkaartnummer terug te vinden via mijn e-services. ik wil namelijk een nieuwe kaart bestellen maar hetzelfde nummer behouden. Maar ik heb door een stom ongeluk mij oude simkaart al weggedaan.


MVG,


Robrecht
Beste Robrecht,
Kan u mij via DM het gsmnummer en klantnummer bezorgen dat aan uw simkaartnummer was gekoppeld.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reputatie 6
Badge +2
Nu is alles in orde, er kan nu opnieuw ingelogd worden in de e-services.
Reputatie 6
Badge +2
De e-services zijn nu tot maandag 29/9/2014 buiten werking wegens veranderingswerken, dat wordt meegedeeld in het Nederlands, Frans en Engels, waarom niet in het Duits, dat is nochtans ook van de 3 landstalen.


Die mensen die in de Oostkantons wonen moeten maar Frans kennen aangezien dat gebied tot het Waalse Gewest behoort.


Van dat Engels zal dat zijn voor de Europese instellingen want de Europese Commissie is immers in Brussel gevestigd.
Gij klein stokertje :-)


Dan beter nog in het Chinees want dat is het Duits voor mij ;-)


Google is je vriend, dus Google translate is de redder in nood:



De e-services zijn nu tot maandag 29/9/2014 buiten werking wegens veranderingswerken



Die E-Services sind jetzt bis Montag 2014.09.29 unwirksam wegen Umbauarbeiten



Reputatie 6
Badge +2
Elsa, dat is maar ook een eigenaardige reactie dat je geeft, ik wil gewoon aantonen dat Belgacom de taalwetten niet naleeft en dat tegenover onze Duitstalige vrienden een discriminatie is.


Mij stoort dat niet zo maar dat is uit principe dat ik dat vermeldt.
Alexander ik vind je reactie ook eigenaardig , want ik dacht dat je zou door hebben dat ik wel akkoord ben aangezien ik smileys gebruik die daar opwijzen dat je het niet echt letterlijk moogt nemen , maar nu weet ik niet of google translate die smileys , goed vertaalt heeft voor u en vandaar dat je misschien mijn reactie eigenaardig vindt :-))
Reputatie 6
Badge +2
Van nu af aan spreekt men niet meer van e-services maar van My Proximus, al had dat beter in het Nederlands geweest dus mijn Proximus.


Nu enfin, het is nu zo.
Als MyProximus bereikbaar is wil je zeggen zeker !


Er zijn tal van zaken veranderd van naam , 't zal effen wennen zijn


Ik had liever Mein Proximus zien staan brutaalknipoog



http://www.proximus.be/nl/id_cr_landing" target="_blank

  • https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myBillAndUsage?clearSelectedProduct=true" target="_blank
  • https://admit.belgacom.be/eservices_glp/GroupLoyalty/shoppingCart.pxa" target="_blank
  • https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?lang=nl" target="_blank

Beste Eva,


Ik heb een bijkomend GSM-nummer. Ik heb een account opgemaakt op my proximus, maar krijg na het inloggen altijd een blanco scherm. Ik had ook na het vragen van het nieuwe GMS nummer voor 15 euro belkrediet gekocht. Daarna ben ik van tariefplan veranderd en ik heb opnieuw belkrediet moeten aankopen. Ik had geen belkrediet meer. Is dat normaal ?




Mvg




Arlette Van den Bulcke


Stuur best een privé bericht naar 'onze medewerkers' (vroeger Eva van belgacom genoemd)


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Hoi Allemaal ,


Ik heb zojuist gerpobeerd met nieuw abonnement toe te voegen aan my proximus heb een nieuw accound gemaakt


en op toevoegen geklikt geraak niet verder moet morgen inbellen het klantnummer dat je moet gebruiken is toch je klantnummer van je pack ofnie


wie kan mij helpen aub .




Mvg Birgit
Staat op je facturen


Uw klantnummer is een nummer met 9 cijfers


maar al het dan toch nog moest problemen geven geef het best door


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


je kan het ook op volgende manier :


  • klik hier ►MyProximus (en dan inloggen)
  • Mijn factuur & verbruik
  • Instellingen
  • op 'Mijn Zoomit-factuur activeren klikken' en daar zie je klantnummer staan
Nog simpelder :


  • klik hier ►https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myOverview" rel="nofollow (en dan inloggen)
  • Mijn factuur & verbruik
  • dan op details klikken en rechtsboven zie je uw klantnummer staan
Als de E service verbeterd is , hoe komt het dan dat ik nu al maanden de melding krijg My Proximus is tijdelijk niet beschikbaar waarvoor onze exuses telkens als ik probeer om in te schrijven voor een electronische factuur ?
Als de E service verbeterd is , hoe komt het dan dat ik nu al maanden de melding krijg My Proximus is tijdelijk niet beschikbaar waarvoor onze exuses telkens als ik probeer om in te schrijven voor een electronische factuur ?
Het is mogelijk dat deze foutmeldingen te wijten zijn aan uw webbrowser. Bij deze raad ik u dan ook aan om uw tijdelijke interentbestanden en cookies eens te verwijderen. Mocht dit geen oplossing bieden, zou u tevens eens kunnen proberen om MyProximus via een andere webbrowser te raadplegen.
U mag me tevens het emailadres doorgeven, waarop deze facturen mogen verstuurd worden. Dan maak ik dit alvast voor u in orde.
Met vriendelijke groeten, Fabio.
Reputatie 5
'Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.' Jullie proberen de klant te overtuigen om alles via 'myproximus' te regelen. Toen het nog e-service was ook altijd problemen. En ondanks de aangekondigde verbeteringen nog steeds dezelfde slechte software. En elke keer wanneer je iets dringend moet hebben is het prijs. Het is al zover dat ik er over denkt om met alles over te stappen. Dan moet ik mij daar teminste niet meer druk over maken. Oef,dat moest er even uit.verdrietig


mvg

Reageer