e-Services

  • 12 September 2013
  • 55 reacties
  • 6346 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

We hebben de e-Services aangepast en verbeterd. We wensen u veel plezier met het ontdekken van de vereenvoudigde lay-out & de nieuwe “Mijn support” categorie.


Alle feedback is welkom via de online survey in de e-Services zelf.


Eva.

55 reacties

Beste Valerie,

Kan u mij uw klantenrekeningnummer even via PM doorgeven zodat ik dit voor u kan nakijken aub?

Mvg
Eva
Beste,
Via welk klantnummer heeft u de inruiling laten uitvoeren? Een pay&go kaart kan geen punten sparen voor het Premium en/of Bizz Club systeem.
Het is inderdaad zo dat uw belkrediet vervalt op 10/05/2014, indien er geen herlading plaats vind.
Wanneer u een bestelling plaats via Premium en/of Bizz club kan de levering 5 a 8 weken duren, echter is het niet exact te bepalen wanneer een levering zal plaats vinden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste,


Als ik mij aanmeld bij e-services krijg ik niet het 'speciale scherm' om te mijn account te ontdubbelen .


Ik heb al wat aan het zoeken geweest maar vind nergens iets waar ik dat alsnog kan doen.


Ik weet niet of het u kan veel verder helpen maar meer info via volgende link:


http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/uw-account-creeeren-en-beheren/hoe-inschrijven/a_id/16434/c/1284,1389,1392,1391" rel="nofollow
Als het niet lukt kan je altijd een Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Was er dan iets mis met e-services?Hier inieder geval niets van gemerkt.
met e-services zelf niet maar wel dat scherm dat moet opengaan om je account te splitsen, bij was dit geen probleem, nu heb ik een apart account proximus voor mijn P&G
En toch is het voor mij chinees want waarom heb ik dan niets moeten doen.
Belgacom vraagt aan de klanten om te splitsen, als ze momenteel 2 klantnummers aan 1 login gekoppeld hebben.


Dit is toch de uitleg van Eva van Belgacom.


Maar bvb voor mijn geval klopt die uitleg volgens mij ook niet, want ik heb geen 2de klantnummer voor mijn P&G of dan moeten ze met klantnummer iets anders bedoelen in dit geval !
Dag allemaal,
De
reden dat we dit doen is omdat we in de nieuwe e-Services met één enkel
overzicht voor zowel Belgacom als Proximus zullen werken zonder elke keer
tussen de twee te moeten switchen. Om
verwarring te vermijden is dat overzicht echter beperkt tot 1 klantnummer.
Slechts 3%
van de e-Services gebruikers wordt gevraagd om te splitsen, voor de andere 97% zal
het enkel duidelijker worden!
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/p...
Met vriendelijke groeten,
Eva
a:3:{s:3:"url";s:47:"/files/6e01532ecd/werkzaamheden_aan_de_site.jpg";s:4:"name";s:29:"werkzaamheden aan de site.jpg";s:4:"size";s:4:"35KB";}
Reputatie 6
Badge +2
Die werkzaamheden schijnen al vandaag bezig te zijn want inloggen op e-services is momenteel niet mogelijk, men krijgt de vermelding dat wegens technische problemen de gevraagde pagina niet getoond kan worden.
Dan is dat toch alleen maar in de West-Vlaanderen dat ze aan het werken zijn duivel


Juist getest en alles ok

Zelf al via gsm melding gekregen dat als ik moet bijladen dat ik dit best voor zaterdag doe ja
Hallo,


Ik heb een vraagje is het mogelijk om je Simkaartnummer terug te vinden via mijn e-services. ik wil namelijk een nieuwe kaart bestellen maar hetzelfde nummer behouden. Maar ik heb door een stom ongeluk mij oude simkaart al weggedaan.


MVG,


Robrecht
Beste Robrecht,
Kan u mij via DM het gsmnummer en klantnummer bezorgen dat aan uw simkaartnummer was gekoppeld.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reputatie 6
Badge +2
Nu is alles in orde, er kan nu opnieuw ingelogd worden in de e-services.
Reputatie 6
Badge +2
De e-services zijn nu tot maandag 29/9/2014 buiten werking wegens veranderingswerken, dat wordt meegedeeld in het Nederlands, Frans en Engels, waarom niet in het Duits, dat is nochtans ook van de 3 landstalen.


Die mensen die in de Oostkantons wonen moeten maar Frans kennen aangezien dat gebied tot het Waalse Gewest behoort.


Van dat Engels zal dat zijn voor de Europese instellingen want de Europese Commissie is immers in Brussel gevestigd.
Gij klein stokertje :-)


Dan beter nog in het Chinees want dat is het Duits voor mij ;-)


Google is je vriend, dus Google translate is de redder in nood:



De e-services zijn nu tot maandag 29/9/2014 buiten werking wegens veranderingswerken



Die E-Services sind jetzt bis Montag 2014.09.29 unwirksam wegen Umbauarbeiten



Reputatie 6
Badge +2
Elsa, dat is maar ook een eigenaardige reactie dat je geeft, ik wil gewoon aantonen dat Belgacom de taalwetten niet naleeft en dat tegenover onze Duitstalige vrienden een discriminatie is.


Mij stoort dat niet zo maar dat is uit principe dat ik dat vermeldt.
Alexander ik vind je reactie ook eigenaardig , want ik dacht dat je zou door hebben dat ik wel akkoord ben aangezien ik smileys gebruik die daar opwijzen dat je het niet echt letterlijk moogt nemen , maar nu weet ik niet of google translate die smileys , goed vertaalt heeft voor u en vandaar dat je misschien mijn reactie eigenaardig vindt :-))
Reputatie 6
Badge +2
Van nu af aan spreekt men niet meer van e-services maar van My Proximus, al had dat beter in het Nederlands geweest dus mijn Proximus.


Nu enfin, het is nu zo.
Als MyProximus bereikbaar is wil je zeggen zeker !


Er zijn tal van zaken veranderd van naam , 't zal effen wennen zijn


Ik had liever Mein Proximus zien staan brutaalknipoog



http://www.proximus.be/nl/id_cr_landing" target="_blank

  • https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myBillAndUsage?clearSelectedProduct=true" target="_blank
  • https://admit.belgacom.be/eservices_glp/GroupLoyalty/shoppingCart.pxa" target="_blank
  • https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?lang=nl" target="_blank

Beste Eva,


Ik heb een bijkomend GSM-nummer. Ik heb een account opgemaakt op my proximus, maar krijg na het inloggen altijd een blanco scherm. Ik had ook na het vragen van het nieuwe GMS nummer voor 15 euro belkrediet gekocht. Daarna ben ik van tariefplan veranderd en ik heb opnieuw belkrediet moeten aankopen. Ik had geen belkrediet meer. Is dat normaal ?




Mvg




Arlette Van den Bulcke


Reageer