Skip to main content

e-Services

  • 12 September 2013
  • 55 reacties
  • 6365 Bekeken


We hebben de e-Services aangepast en verbeterd. We wensen u veel plezier met het ontdekken van de vereenvoudigde lay-out & de nieuwe “Mijn support” categorie.


Alle feedback is welkom via de online survey in de e-Services zelf.


Eva.

55 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 12 september 2013
Pro⌘imus Vanaf 29/09/2014



http://www.proximus.be/nl/id_cr_landing" target="_blank

  • https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myBillAndUsage?clearSelectedProduct=true" target="_blank
  • https://admit.belgacom.be/eservices_glp/GroupLoyalty/shoppingCart.pxa" target="_blank
  • https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?lang=nl" target="_blank




nieuwe “Mijn support” categorie.


die opties vond ik vroeger in de oude interface ook terug dus zo nieuw is dit niet volgens mij ;-)


@ Eva,


'Test mijn lijn' / 'Start de analyse'


kan je mij 100 % verzekeren dat je door zo'n test te laten uitvoeren je DLM profiel niet kwijt speelt hierdoor.




  • 0 reacties
  • 12 september 2013
Best Walter,

Graag ontvang
ik je klantgeg. (klantnr, contactnr, e-mailadres, login e-Services) via een
privé-bericht, zodat ik dit even voor je kan laten nakijken door de bevoegde
dienst.

Met
vriendelijke groeten,

Eva


  • 0 reacties
  • 16 september 2013
Beste Mattias,

Eerst via Mijn Overzicht dan Mijn Producten en dan op uw vast Internet klikken en dan zou u het rechts moeten zien staan.

Met vriendelijke groeten,

Eva

  • 0 reacties
  • 17 september 2013
Beste Kenny,

Kan je mij ook even een contactnummer, je
e-mailadres en je login van de e-Services doorsturen via een privé-bericht, dan
laat ik het nakijken door de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva


  • 0 reacties
  • 17 september 2013
Beste Walter,

Ik heb uw vraag overgemaakt aan de
bevoegde dienst. Deze dienst zal zelf contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva


  • 0 reacties
  • 17 september 2013
Beste Kenny,
Bedankt om ons te verwittigen. Aarzel niet me te contacteren indien u nog vragen hebt.
Met vriendelijke groeten,
Eva


  • 0 reacties
  • 18 september 2013
Beste Nele,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres,login)bezorgen.

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

  • 0 reacties
  • 23 september 2013
Beste Nele,

Ik heb uw vraag aan de bevoegde dienst doorgegeven.

Zij zullen u terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

  • 0 reacties
  • 24 september 2013
Beste
annabel,

Kan u mij
via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login
e-Services) bezorgen?

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva


  • 0 reacties
  • 26 september 2013
Beste Ludo,

Kan u mij
via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login
e-Services) bezorgen?

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

  • 0 reacties
  • 14 oktober 2013
Beste Arlette,

Kunt u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login e-Services) bezorgen, aub?

Dan kan ik het laten nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

  • Rising star
  • 11 reacties
  • 21 oktober 2013
a:3:{s:3:"url";s:33:"/files/786f330e47/e-Services.docx";s:4:"name";s:15:"e-Services.docx";s:4:"size";s:5:"168KB";}

  • 0 reacties
  • 22 oktober 2013
 Beste Marcl,

Kunt u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login e-Services) bezorgen, aub?

Dan kan ik het laten nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

  • 0 reacties
  • 23 oktober 2013
Beste Henri,

Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even doorsturen?

Ik laat de bevoegde dienst u dan terug contacteren.

met vriendelijke groeten,

Eva

  • 0 reacties
  • 5 november 2013
Beste andre.2145, Guy,

Best eens opnieuw proberen.
Hebben jullie deze problemen dan nog?

Met vriendelijke groeten,

Eva


  • 0 reacties
  • 5 november 2013
Beste Danny,

Ik heb uw vraag doorgegeven aan de bevoegde dienst.

Zij zullen u terug contacteren hierover.

Met vriendelijke groeten,

Eva

  • 0 reacties
  • 5 november 2013
Beste Valerie,

Kan u mij uw klantenrekeningnummer even via PM doorgeven zodat ik dit voor u kan nakijken aub?

Mvg
Eva

  • 0 reacties
  • 23 april 2014
Beste,
Via welk klantnummer heeft u de inruiling laten uitvoeren? Een pay&go kaart kan geen punten sparen voor het Premium en/of Bizz Club systeem.
Het is inderdaad zo dat uw belkrediet vervalt op 10/05/2014, indien er geen herlading plaats vind.
Wanneer u een bestelling plaats via Premium en/of Bizz club kan de levering 5 a 8 weken duren, echter is het niet exact te bepalen wanneer een levering zal plaats vinden.
Met vriendelijke groeten,
Eva

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 september 2014
Beste,


Als ik mij aanmeld bij e-services krijg ik niet het 'speciale scherm' om te mijn account te ontdubbelen .


Ik heb al wat aan het zoeken geweest maar vind nergens iets waar ik dat alsnog kan doen.



Elsa
  • 27742 reacties
  • 13 september 2014
Ik weet niet of het u kan veel verder helpen maar meer info via volgende link:


http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/uw-account-creeeren-en-beheren/hoe-inschrijven/a_id/16434/c/1284,1389,1392,1391" rel="nofollow

Elsa
  • 27742 reacties
  • 13 september 2014
Als het niet lukt kan je altijd een Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'

  • Practitioner
  • 1126 reacties
  • 14 september 2014
Was er dan iets mis met e-services?Hier inieder geval niets van gemerkt.

Elsa
  • 27742 reacties
  • 14 september 2014
met e-services zelf niet maar wel dat scherm dat moet opengaan om je account te splitsen, bij was dit geen probleem, nu heb ik een apart account proximus voor mijn P&G

  • Practitioner
  • 1126 reacties
  • 14 september 2014
En toch is het voor mij chinees want waarom heb ik dan niets moeten doen.

Elsa
  • 27742 reacties
  • 14 september 2014
Belgacom vraagt aan de klanten om te splitsen, als ze momenteel 2 klantnummers aan 1 login gekoppeld hebben.


Dit is toch de uitleg van Eva van Belgacom.


Maar bvb voor mijn geval klopt die uitleg volgens mij ook niet, want ik heb geen 2de klantnummer voor mijn P&G of dan moeten ze met klantnummer iets anders bedoelen in dit geval !