Beantwoord

Domiciliëring niet uitgevoerd

  • 21 August 2017
  • 4 reacties
  • 504 Bekeken

Mijn laatste factuur van Proximus bleef onbetaald omdat de domiciliëring niet uitgevoerd werd. Vandaag ontving ik daarover een sms van Proximus.
Er was (meer dan) voldoende provisie op de rekening.
Volgens de klantendienst van mijn bank werd de betaling vermoedelijk niet aangeboden. Met de domiciliëring is alles in orde.
De klantendienst van Proximus kan me via telefoon geen uitleg geven.
icon

Beste antwoord door NickyL 8 September 2017, 18:37

Bekijk origineel

4 reacties

En we zijn vandaag aan de volgende vervaldatum, en wat dacht je, de factuur is weer niet van mijn rekening gegaan.
Gaat deze miserie zich iedere maand herhalen?
Reputatie 5
Badge +3
Dag L.T., het mandaat staat bij ons actief sinds 31/12/2013, heb je deze ooit laten blokkeren door je bank? Kan hen best eens contacteren. Groetjes, Nicky
Uiteraard heb ik het mandaat niet laten blokkeren.
De bank bevestigt me dat jullie de facturen nooit hebben aangeboden, niet in augustus en niet in september.
Als dit blijft duren stap ik wel naar een andere provider.
Reputatie 5
Badge +3
Dag L.T., heb alvast vandaag het oude mandaat verwijderd, opnieuw een nieuw mandaat geactiveerd. Groetjes, Nicky

Reageer