Kan er iemand helpen met het antwoord waarom mijn decoder V5 mini geen factory reset wil/kan doen.
De actuele software versie die er op staat is NTE_6.32.1.80
Volgende werkwijze gevolgd :
- knopje achteraan op O gezet ( dus stroom af )
- reset knopje ingedrukt, met duidelijk geluidje dat knopje werkte en gedurende meer dan 15 sec ingedrukt gehouden
- dan knopje achteraan op I gezet ( stroom terug op )
Wat er dan wel gebeurd is dat hij WAKE UP geeft en dan HELLO en de software terug opstart en connectie maakt en beeld geeft, dit proces duurt slechts vrij korte tijd.
Software versie blijft dezelfde, dus heeft geen factory reset gedaan ...
Heb dit proces nogmaals herhaald, maar geen factory reset ...
Wat kan hiervan de oorzaak zijn of wat dient er te gebeuren ?
Ro
Bladzijde 2 / 2
ThomasP,
Nog een bijkomende bedenking.
Je stelt dat het blijkbaar niet veel voorkomt dat de reser knop stuk is. Uiteraard deze knop zal ook heel weinig gebruikt worden en zo. Alt het natuurlijk voor jullie niet op dat het een seriefout zou kunnen zijn in een bepaalde productie van deze decoders.
Feit is wel dat deze knop niet werkt bij mij en dit zou toch dienen opgelost te worden, niet ?
Ro
Nog een bijkomende bedenking.
Je stelt dat het blijkbaar niet veel voorkomt dat de reser knop stuk is. Uiteraard deze knop zal ook heel weinig gebruikt worden en zo. Alt het natuurlijk voor jullie niet op dat het een seriefout zou kunnen zijn in een bepaalde productie van deze decoders.
Feit is wel dat deze knop niet werkt bij mij en dit zou toch dienen opgelost te worden, niet ?
Ro
Ro, 'niet veel voorkomt' is zwak uitgedrukt. Bij mij en mijn collega's hier is het nog niet voorgekomen. Een productiefout in een hele series van decoders kan je dus al schrappen.
Zolang je geen problemen hebt zie ik niet meteen reden tot vervangen van je decoder. Het niet werken van de reset knop heeft namelijk geen enkele impact op je Proximus TV kijken.
Zolang je geen problemen hebt zie ik niet meteen reden tot vervangen van je decoder. Het niet werken van de reset knop heeft namelijk geen enkele impact op je Proximus TV kijken.
Dank je ThomasP voor je info.
Ik begrijp jou standpunt.
Maar begrijp ook dat ik dit probleem elders ga voorleggen.
Alle functionaliteiten dienen te werken.
Ro
Ik begrijp jou standpunt.
Maar begrijp ook dat ik dit probleem elders ga voorleggen.
Alle functionaliteiten dienen te werken.
Ro
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.