wij hebben een brief gekregen van Proximus dat de nieuwe decoder zou geleverd worden tussen 8 en 15 december
wij hebben nog steeds geen nieuwe decoder gekregen ??
Bladzijde 1 / 1
indien geen reactie van prox medewerkers op lange termijn:
dan je vraag ook via online Mail formulier stellen
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Ik ken mijn TF nr > voor TF nummer in > ik heb een Technische vraag > mijn product werkt niet goed > Televisie >
> andere vraag > scrol onderaan de pagina en daar heb je de keuze bv : "mail ons" door op "mail ons" te klikken
dan je vraag ook via online Mail formulier stellen
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Ik ken mijn TF nr > voor TF nummer in > ik heb een Technische vraag > mijn product werkt niet goed > Televisie >
> andere vraag > scrol onderaan de pagina en daar heb je de keuze bv : "mail ons" door op "mail ons" te klikken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.