Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)



Toon eerste bericht

144 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste Sabine,
Kan dat dan niet gewoon gecommuniceerd worden?
Is dat nu werkelijk zo moeilijk?

Ik begrijp hier uit dat er extra programmatie moet voorzien worden?

Zal nog niet voor het eerst opgelost zijn 😞
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

Begrijp uw ongenoegen en frustraties hieromtrent

Maar ook wij wachten op een solution van de softwware beheerder..

last update:

This issue has been confirmed to be related to the so called "large repo" issue where the complexity of the account exceeds system design parameters, and a new service component will need to be procured and deployed for these types of accounts. Changing to "Pending deplpyment"

19-Jul at 19:32

Uw klacht is genoteerd.

mvg cloud support
Reputatie 3
Badge +1
klacht staat online en zichtbaar op test aankoop, zoals gezegd de rest volgt nog!
https://www.test-aankoop.be/klagen/mijn-klachten/uw-klacht?referenceid=CPTBE00212741-20
Reputatie 3
Badge +1
Echt erg dat er niet eens meer gereageerd wordt !

Top werk Proximus, echt triest.

Denken jullie als jullie het probleem negeren, bestaat het niet meer?
Reputatie 3
Badge +1
Waar blijft een reactie?

Klacht met alle details wordt online gezet op diversen sites (test aankoop), Facebook, klachten.nl, ombudsdienst, ik ben het echt beu!
Reputatie 3
Badge +1
Wordt ik nu echt genegeerd?
ANTWOORD.
triestig
Reputatie 3
Badge +1
Heel triest dat er niet eens de moeite meer gedaan wordt om te reageren!
WAAR BLIJFT MIJN ANTWOORD?
of nog beter waar blijft mijn oplossing?
En kom niet af met, we wachten op feedback, want ik wacht al sinds 2 mei !
Reputatie 3
Badge +1
Kan er niet eens een termijn gegeven worden?
Zou wel mogen ondertussen.

IK EIS OP ZIJN MINST EEN DEADLINE.
KOTSBEU
SCHANDALIG PROXIMUS!
Reputatie 3
Badge +1
Negeer maar rustig verder... vooral niet antwoordden.

Op welke termijn wordt dit opgelost?
Volgende week. Volgende maand. Volgend jaar?


Niet ik verwacht nog antwoord te krijgen.
Ik denk dat er hoogdringend een oplossing mag komen!
Reputatie 3
Badge +1
Ipv te wachten onderneem godverdomme eens actie !
En er wordt niet geantwoord op mijn vragen.
De service trekt op niets !

HET PROBLEEM IS AL VAN 2 MEI? Is dat nu nog normaal?
Reputatie 7
Badge +6
Steve, de laatste update die we hebben ontvangen van onze cloud leverancier is op 14/07 met volgende melding:

Engineering continues to investigate. We will provide more information as soon as possible.

Zodra we meer info hebben van engineering, laten we je iets weten.
Reputatie 3
Badge +1
Als er op een ander bericht gereageerd wordt, kan er op mijn bericht ook gereageerd worden?
Je zou denken na al die tijd (al vanaf 2 mei geen werkende cloud!!!) er wel spoed of moeite gedaan wordt;
NIET DUS.

IK BEN HET KOTSBEU!
Is dit nog normaal?

Hoeveel keer moet ik nog bellen en doen?
Reputatie 3
Badge +1
UPDATE ...
Echt beu dit.
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem is nog steeds in behandeling, van zodra we hierover feedback hebben, laten we dit weten.
Reputatie 3
Badge +1
Zo spoedig mogelijk, wat is dat ? Dit jaar nog? Volgend jaar.
Weer verschillende dagen verder.
Gewoon absurd, en niets antwoord dat ik krijg.
Reken er maar op dat proximus ook mag wachten op de betaling van de facturen, tot dit opgelost is.
En als het opgelost is, wacht ik ook 3 maanden met betalen.
Omgekeerd zal ik dit kunnen hard maken, gewoon schandalig!
Het engineering team is er mee bezig en gaat het zo spoedig mogelijk oplossen. Nog even geduld dus. MVG, Wim
Reputatie 3
Badge +1
Proficiat met mijn vragen allemaal professioneel te negeren hoor.
Lees misschien mijn vorige post, ipv gewoon dom te antwoorden.

En jullie plaat blijft hangen ...

IPV te wachten onderneem actie, doe iets meer als gewoon te WACHTEN.
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb nogmaals een update gevraagd . Ik wacht op een antwoord. Mvg, AndyM
Reputatie 3
Badge +1
IK VERWACHT EEN ANTWOORD!
Reputatie 3
Badge +1
En mijn vraag van het detail was serieus:
Ik wil dat hier een detail van jullie werkzaamheden geplaatst wordt, ik wil wel eens graag weten welke acties jullie al ondernomen hebben...
Dus ? mijn vraag niet ontwijken en graag antwoord!
Ik denk na al deze tijd dat ik wel het recht heb om te weten heb wat er zogezegd gebeurt is achter de schermen, want ik heb het idee dat er niets mee gedaan wordt.
Reputatie 3
Badge +1
Kim, dit hoor ik nu al voor + 2 maanden ... dit is niet serieus.
Er mag echt wel eens op mijn vragen geantwoord worden, ipv te ontwijken.
Op deze manier is het volgend jaar nog niet opgelost.
Abnormaal.
Ik zeg het, ik betaal mijn facturen ook 3 maanden niet en antwoord ook altijd het is in behandeling?
Wacht Proximus zolang op een betaling.

Maar wel een factuur verplicht op domiciliëring zetten, want dit gaat niet anders.
Allemaal goed en wel, maar dan verwacht ik dat de diensten werken.
Er kan altijd een technisch probleem zijn, maar dit gaat er over.

Zal ik een factuur opsturen van mijn zaak voor de gemaakte kosten en geïnvesteerde tijd.
+ bestanden die niet toegankelijk zijn, mijn boekhouding moet hoognodig ingegeven worden!
Ik kan hier echt niet meer mee lachen.

Bovendien trekt de service echt op niets en zijn de telefonische opperatoren stuk voor stuk onbekwaam, onvriendelijk tot sommige zelfs arrogant.
Reputatie 7
Badge +4
Dit probleem is nog steeds in behandeling, van zodra we hierover feedback hebben, laten we dit weten.

Mvg,

Kim
Reputatie 3
Badge +1
En we wachten...

Ik zou toch wel graag eens een detail hebben van de werkzaamheden die jullie uitgevoerd hebben.
Zal een korte lijst zijn, want volgens mij gebeurt er juist niets.
Die werkzaamheden lijst tonen moet niet moeilijk zijn, want alles wordt (volgens uw medewerkers) in jullie onfeilbaar systeem geplaatst.
Dus plaats die werkzaamheden maar eens hier op het forum, zodat ik kan zien wat er gebeurt is.

Proximus = een bende prutsers.
Ik ben echt van zin om alles op te zeggen, want ik ben er helemaal klaar mee.

Ontwijk deze vraag maar weer, ik verwacht niet eens meer een antwoord.

Ik denk dat ik mijn factuur de komende 3 maanden niet zal betalen, ik denk dat ik dan wel vlug reactie krijg.


Is het probleem nog wel degelijk in behandeling?
Reputatie 3
Badge +1
Ik wacht nu al 2 maanden op een antwoord.
3de maand gaat in ...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,

Ik kan momenteel niet meer zeggen dat we zelf nog aan 't wachten zijn op een antwoord.

Mvg,

Jimmy

Reageer