Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)


Reputatie 3
Badge +1
Hoe kan ik bestanden uit de prullenbak herstellen?
Als ik de map selecteer, en op herstellen klik, gebeurt er niets.
Diversen browsers uitgeprobeerd.
(Chrome, Firefox, Edge, Internet Explorer, ...)

Het volume in de prullenbak telt nog wel mee, wat mij doet vermoeden dat de bestanden nog beschikbaar zouden moeten zijn?
icon

Beste antwoord door JanDe 2 October 2017, 21:43

Bekijk origineel

144 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Een hallucinant verhaal, Steve, maar

Reputatie 6
Badge +1
Even stil als op https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/tips-om-goedkoper-te-surfen-40453
Reputatie 6
Badge +1
En dit... https://nl.forum.proximus.be/internet-10/roaming-blokkeren-via-pc-of-app-40334
Allicht zo:

Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,

Als je wil mag je ons altijd meer info geven via privé bericht dan laten we het zeker nakijken en opvolgen zodat dit in de toekomst vermeden kan worden.

Alvast bedankt voor de feedback.

Mvg,

Jimmy
Reputatie 3
Badge +1
Zo juist een telefonisch gesprek van 45 min. met ene Dennis welke mij zeer goed geholpen heeft.
Zelfde soort gesprek. Het kan dus ook duidelijk anders...

Bovendien was deze persoon ook van een andere dienst, toch nam hij de moeite om verder te helpen, wat hij erg goed deed. Waarvoor dank.

Het viel me op.
Tot op heden was Dennis de enige die veel technische informatie opvroeg en de login van de cloud.

Ik zou morgen gecontacteerd worden door een expert.
We wachten af.
Reputatie 6
Badge +3
Ok dat is goed nieuws, we kunnen je ook altijd via deze weg verder helpen moesten er nog problemen zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Steve, ik heb het doorgestuurd naar de collega die met dit product bezig zijn. Meer kunnen wij er hier ook niet over zeggen daar wij hier geen toegang toe hebben en ook niets van kennen.
Reputatie 7
Badge +6
Steve, ik begrijp je frustratie maar momenteel wachten we nog steeds op feedback van her desbetreffende team/expert. Ik of mijn collega's kunnen inhoudelijk niet meer info geven omdat dit nog steeds in onderzoek is en we (nog) niet over de nodige inhoudelijke gegevens beschikken. We hebben reeds de nodige info (login van Cloud etc) om het nodige na te kijken en dit is ook reeds doorgegeven. Zodra we meer info hebben houden we je op de hoogte. Mijn excuses dat dit langer duurt dan verwacht.
Reputatie 7
Badge +3
Dossier 29812385 is opgemaakt in verband met je verzoek om compensatie, de bevoegde dienst zal je verder informeren. Grt, HeidiE
Reputatie 7
Badge +4
Steve, momenteel wachten we nog steeds op feedback van het desbetreffende team. Maar wij hebben nog geen info van hen gekregen.
Reputatie 7
Badge +6
Steve, ik heb zonet feedback ontvangen van het desbetreffende team. Na een grondig nazicht is het probleem geïdentificeerd en opgelost. Zou je even kunnen testen? Nogmaals mijn excuses dat dit zo lang heeft aangesleept.
Reputatie 7
Badge +4
steve

ik heb je feedback doorgegeven

dit wordt nog verder onderzocht
Reputatie 6
Badge +3
Feedback volgt zodra we meer info hebben.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,

Ik kan momenteel niet meer zeggen dat we zelf nog aan 't wachten zijn op een antwoord.

Mvg,

Jimmy
Reputatie 7
Badge +4
Dit probleem is nog steeds in behandeling, van zodra we hierover feedback hebben, laten we dit weten.

Mvg,

Kim
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb nogmaals een update gevraagd . Ik wacht op een antwoord. Mvg, AndyM
Het engineering team is er mee bezig en gaat het zo spoedig mogelijk oplossen. Nog even geduld dus. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem is nog steeds in behandeling, van zodra we hierover feedback hebben, laten we dit weten.
Reputatie 7
Badge +6
Steve, de laatste update die we hebben ontvangen van onze cloud leverancier is op 14/07 met volgende melding:

Engineering continues to investigate. We will provide more information as soon as possible.

Zodra we meer info hebben van engineering, laten we je iets weten.
Reputatie 3
Badge +1
Ipv te wachten onderneem godverdomme eens actie !
En er wordt niet geantwoord op mijn vragen.
De service trekt op niets !

HET PROBLEEM IS AL VAN 2 MEI? Is dat nu nog normaal?
Reputatie 3
Badge +1
Negeer maar rustig verder... vooral niet antwoordden.

Op welke termijn wordt dit opgelost?
Volgende week. Volgende maand. Volgend jaar?


Niet ik verwacht nog antwoord te krijgen.
Ik denk dat er hoogdringend een oplossing mag komen!
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

Begrijp uw ongenoegen en frustraties hieromtrent

Maar ook wij wachten op een solution van de softwware beheerder..

last update:

This issue has been confirmed to be related to the so called "large repo" issue where the complexity of the account exceeds system design parameters, and a new service component will need to be procured and deployed for these types of accounts. Changing to "Pending deplpyment"

19-Jul at 19:32

Uw klacht is genoteerd.

mvg cloud support
Reputatie 3
Badge +1
Beste Sabine,
Kan dat dan niet gewoon gecommuniceerd worden?
Is dat nu werkelijk zo moeilijk?

Ik begrijp hier uit dat er extra programmatie moet voorzien worden?

Zal nog niet voor het eerst opgelost zijn 😞
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

Zal afhangen van synchronoss he.. en in principe communiceren we niet direct informaite van synchronos maar in uw geval maak ik een uitzondering omdat het al zolang aansleept..
Reputatie 7
Badge +3
Dag Steve,

Er werd sinds juli 2017 een korting geactiveerd van 3 euro per maand gedurende 12 maanden om de maandelijkse aanrekening van de cloud (2,95 euro/maand) te neutraliseren.

Groetjes,

Antonella

Reageer