Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)



Toon eerste bericht

144 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Op dezelfde weg?
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/mobilus-40535
Reputatie 3
Badge +1
Hoe belachelijk is dit nu dat hier geen reactie meer op komt...
Proximus geeft letterlijk toe met zo te doen, dat er niets aan gedaan wordt.

@Jimmy: eerst een bericht posten naast de kwestie met een vervelende toon, en dan blijft het stil. Goed bezig...
Reputatie 3
Badge +1
Triest,... niet goed bezig Proximus.
Reputatie 6
Badge +1
En dit... https://nl.forum.proximus.be/internet-10/roaming-blokkeren-via-pc-of-app-40334
Allicht zo:

Reputatie 3
Badge +1
@Jimmy / PROXIMUS: geef eens een goede reden waarom dit dan genegeerd wordt?
Reputatie 6
Badge +1
Even stil als op https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/tips-om-goedkoper-te-surfen-40453
Reputatie 3
Badge +1
@Jimmy: Nu blijft het weer stil hé? Frustrerend.
Reputatie 3
Badge +1
@Keoky: inderdaad, dit is gewoon niet meer normaal !

@Jimmy: nu blijft het toch weer stil hé!?
Reputatie 6
Badge +1
Een hallucinant verhaal, Steve, maar

Reputatie 3
Badge +1
Jimmy,
Ik betwist dat er geen algemene problemen zijn.

Dat er een technisch probleem is één ding, maar dat elk ding na dat technisch probleem ook fout loopt zoals: facturatie, creditnota, post, beloftes, telefoons, ...

Als ik het forum doorneem en daar moet ik geen moeite voor doen, is er de een na de andere klacht over de proximus-medewerkers zelf.
Moet ik een paar voorbeelden hier posten of gaat u mij zo geloven?

Sterker nog uw telefonische medewerker bevestigd mij zelfs dat intern een probleem is met systeem van Proximus waardoor niet alle informatie bij de juiste personen terecht komt of geregistreerd wordt.

Ik herhaal: hoorn inleggen, onbeschoft, arrogant, geen kennis, foutieve informatie, van kastje naar de muur sturen, beloftes maken en die niet nakomen (zoals terugbellen, wat niet gebeurt), blijkbaar niet de moeite doen om een ticket aan te maken intern, want andere medewerkers kunnen niets terugvinden, mij onnodig 3 x naar de winkel sturen waarvan 1 x naar Wijnegem (wat voor mij niet bij de deur is),... En ik kan zo nog wel even doorgaan.

Mijn vraag is wat wordt hier aan gedaan, want de keren dat ik in de winkel geweest ben en de keren dat ik heb moeten telefoneren (en dat zijn er ondertussen veel), kom ik constant bovenvermelde problematiek tegen.

En hier wordt duidelijk niets mee gedaan...

Ik herhaal begrijpend lezen ... Ik heb dit meermaals in mijn vorige posten aangekaart en dit wordt gewoon genegeerd.
Telefonisch ook meermaals verteld, en dit zou in het dossier opgenomen worden.
Tot op heden geen terugkoppeling hiervan ontvangen.
Wat wordt met bovenstaande informatie gedaan?

Uw antwoord is dan ook compleet naast de kwestie.


En dat is heel het probleem Proximus communiceert intern niet met elkaar maar totaal ook niet met de klant ...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,

Hieronder is je laatste post.

We kunnen meedelen dat we voor jou case we een dossier hebben geopend en wachten op een antwoord. Er zijn zeker geen algemene problemen.

Deze persoon wist mij te vertellen dat de cloud-problematiek eind september opgelost zou zijn.
En dat men nog druk bezig was hiermee.
Blijkbaar zijn er meerdere gelijkaardige klachten.

We wachten nog even af...

Als één persoon deze informatie kan bezorgen, waarom kan dat dan niet gewoon hierop geplaatst worden of effectief gecommuniceerd worden ...
Reputatie 3
Badge +1
Jimmy O,
Dat is mijn vraag ook niet, begrijpend lezen?
Ik raad je aan mijn laatste posten terug opnieuw begrijpend lezen door te nemen en dan nog eens te reageren ...
Enfin, ik ga niet eens de moeite meer doen.
Zeer frustrerend.
Reputatie 6
Badge +3
We kunnen momenteel niet meer info geven als we deze nog niet gekregen hebben.
Reputatie 3
Badge +1
Zeer magere reactie ...
En ook geen antwoord op mijn vraag.
Ik stel dan ook vast dat de inhoud van mijn vragen niet gelezen wordt.

Wat u antwoord weet ik al ruim 2-3 maand, en daar ging mijn vraag of opmerkingen niet over ...

Wanneer wordt er nu eindelijk een inhoudelijke reactie gegeven!?
Reputatie 7
Badge +4
Hi

Allereerst nogmaals ons excuses voor de problemen die je nog steeds ondervindt.
We doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk in orde te krijgen maar wachten momenteel nog steeds op de feedback en oplossing van Synchronoss.
Van zodra we meer info hebben ontvangen zullen we deze ook zeker aan je communiceren.
mvg

Jonathan
Reputatie 3
Badge +1
Spijtig dat er totaal geen reactie komt ...
Service Proximus blijft slecht!
Reputatie 3
Badge +1
Net opgebeld door Proximus, zoals afgesproken was gisteren via de Klantendienst.
Waarvoor dank.
Toch iemand dat zijn werk lijkt te doen.

Deze persoon wist mij te vertellen dat de cloud-problematiek eind september opgelost zou zijn.
En dat men nog druk bezig was hiermee.
Blijkbaar zijn er meerdere gelijkaardige klachten.

We wachten nog even af...

Als één persoon deze informatie kan bezorgen, waarom kan dat dan niet gewoon hierop geplaatst worden of effectief gecommuniceerd worden ...
Reputatie 3
Badge +1
Het zoveelste probleem met Proximus, en het hangt echt mijn kloten uit!
Overigens dat hier geen reactie meer op komt, is werkelijk schandalig!
Ik wacht nog altijd op een reactie hier op dit forum en een telefoon van Proximus !
Ik heb nog maar weinig reden om bij Proximus te blijven op deze manier ...

Gisteren een credit nota ontvangen zoals vorige week afgesproken met Robin van de Klantendienst.
Echter werd mij gezegd dat er een nieuwe factuur opgestuurd ging worden met het correcte bedrag.
Ik heb heel erg duidelijk aan de telefoon gevraagd dan mag ik de oude factuur weggooien? Het antwoord was hier meermaals ja op.
Nu met een credit nota alleen ben ik dus niets.

Opnieuw gisteren met de Klantendienst moeten bellen ...
Er wordt mij een duplicaat van de factuur opgestuurd.
De dame in kwestie die ik aan de lijn had was zeer professioneel en heeft nogmaals naar het volledige verhaal geluisterd.
Het telefoongesprek dan ook zeer goed verlopen.

Ze verzekerde dat ze het voor mij gaat uitzoeken en gaat terugbellen vandaag.
Ik ben benieuwd. Tot op heden is dat zelden het geval geweest ...

Nu ben ik zeer benieuwd of dit ook daadwerkelijk zal gebeuren,

Waarom komt er geen reactie meer van Proximus?
Reputatie 3
Badge +1
Nogmaals waar blijft mijn reactie?
Er wordt gewoon niets meegedaan ...


Wanneer contacteert iemand van Proximus mij met een deftige uitleg?
Reputatie 3
Badge +1
Ik quote nogmaals opnieuw, aangezien zoals gewoonlijk niet op de inhoud gereageerd wordt:

"Bovendien ontvang ik wel een e-mail dat ik spoedig gecontacteerd wordt door Proximus, maar een week later, zoals gewoonlijk geen telefoon!

Ik wil het op zich nog begrijpen dat jullie afhangen van Synchronoss, maar jullie eigen opvolging en beloftes trekken ook op niets, er wordt niet gedaan wat er beloofd of gezegd wordt.
En dat ligt echt wel aan Proximus zelf.
Bovendien denk ik dat er intern echt wel eens mag gekeken worden naar jullie call-medewerkers.
Een telefoon gewoon inleggen, geen kennis, onbeschoft aan de telefoon, gebeurt meermaals.

Ik ben zeer ontevreden over de dienstverlening!


Wat wordt hiermee gedaan? Krijg ik hier nog een antwoord op of gaan jullie dat ook verder negeren?
Wanneer contacteert iemand van Proximus mij met een deftige uitleg?
Reputatie 3
Badge +1
Niet eens een reactie, ... Top Proximus echt.
Excuses lijkt me op zijn plaats, ook voor dit.
Nogmaals jullie service is gewoonweg triest!
Nul komma nul vertrouwen heb ik nog in Proximus.
Reputatie 3
Badge +1
AntonellaD,

Ik hoor het jullie graag zeggen dit wordt er voor u gedaan, de korting is geactiveerd, ...
Toch moet ik weer vaststellen dat OOK dit weer niet in orde is.
In mijn huidige factuur worden de cloud - kosten aangerekend.

Dat de cloud niet werkt is één ding, maar dat Proximus zelfs niet in staat is om een correcte factuur op te maken ...
Ik stel mij toch serieus vragen bij de werking en de bekwaamheid van de medewerkers van Proximus ...

Weer heb ik moet bellen, in wacht gestaan naar de Klantendienst om een nieuwe factuur op te vragen!
Dit heb ik ondertussen zelf maar weer in orde laten brengen.
Robin van de Klantendienst verzekerde mij dat de nieuwe factuur opgestuurd wordt, met de cloud-kosten in mindering gebracht.

Kan er werkelijk niets goed lopen?
Toch erg dit ...

Neem het maar op in jullie dossier, om daarna er toch niets mee te doen.

Ook even gecontroleerd bij Robin:
Uiteraard over de cloud, het is nog steeds in behandeling.
Ik had niet anders verwacht ...
Reputatie 7
Badge +3
Dag Steve,

Er werd sinds juli 2017 een korting geactiveerd van 3 euro per maand gedurende 12 maanden om de maandelijkse aanrekening van de cloud (2,95 euro/maand) te neutraliseren.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Beste Sabineb,

Ik ben het hier eigenlijk helemaal niet mee eens. Of daar nu een externe partij tussen zit of niet, dat is niet mijn probleem.
Proximus verkoopt de dienst, dus Proximus is ook verantwoordelijk.
Het is gemakkelijk om af te schuiven hé.
Het zal dan ook van Synchronoss afhangen of ik mijn factuur betaal of niet? Maar zo gaat dat niet hé.

Bovendien mag er na al die tijd wel een effort gedaan worden van Proximus en een opvolging naar Synchronoss toe...
maar goed niet dat mijn geklaag iets gaat veranderen. Dit heb ik al lang opgegeven.

Ik reken er op dat de cloud niet aangerekend wordt op mijn volgende facturen tot dat dit opgelost is.
Ik heb geen zin om hier ook verschillende keren te voor moeten bellen.
Anders zal ik eens een factuurtje sturen naar Proximus voor mijn tijd...
En dan zwijg ik nog over de problemen die ik heb gehad en het extra werk doordat ik niet bij mijn bestanden kan.

DUS: ik ontvang graag VANDAAG een bevestiging via e-mail, want telefonisch heb ik geen bewijs, dat de cloud dienst voor de volgende facturen niet aangerekend worden !

Bovendien ontvang ik wel een e-mail dat ik spoedig gecontacteerd wordt door Proximus, maar een week later, zoals gewoonlijk geen telefoon!


Ik wil het op zich nog begrijpen dat jullie afhangen van Synchronoss, maar jullie eigen opvolging en beloftes trekken ook op niets, er wordt niet gedaan wat er beloofd of gezegd wordt.
En dat ligt echt wel aan Proximus zelf.
Bovendien denk ik dat er intern echt wel eens mag gekeken worden naar jullie call-medewerkers.
Een telefoon gewoon inleggen, geen kennis, onbeschoft aan de telefoon, gebeurt meermaals.

Ik ben zeer ontevreden over de dienstverlening!
Bovendien ben ik ondertussen aan het uitkijken naar een andere provider.
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

Zal afhangen van synchronoss he.. en in principe communiceren we niet direct informaite van synchronos maar in uw geval maak ik een uitzondering omdat het al zolang aansleept..

Reageer