Ik heb hier thuis het netwerk voorzien van een dubbel netwerk 1x bekabeld voor tv 1x volledig apart bekabeld voor internet met elk een afzonderlijke switch. Omdat ik open dns gebruik en dat liefst via dhcp configureer zodat elk toestel vanzelf mijn configuratie dan aanneemt draai ik een eigen netwerk server die ook nog andere functies heeft. Over het huis verspreid stan verschillende AP's die dhcp passtrough doen naar mijn server die dan doorverwijst naar open dns en de bbox als gateway gebruikt.
Het probleem wat zich voordoet is dat mijn decoders geen connectie meer detecteren sinds ik die bbox3 technicolor heb staan. Ik moet mijn server afsluiten alle decoders opstarten. Daarna kan ik mijn server online zetten en zolang ik de spanning niet van de decoders afhaal blijft alles min of meer werken.
Voordien had ik een BBOX 2 waarbij het tv signaal niet routed was. Daar kon ik gewoon dhcp passtrough op instellen en alles deed het gewoon zoals het hoort. Kan toch niet dat dat niet mogelijk is op een BBOX 3?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.