Skip to main content

Alle opnames mislukken, 0 seconden opgenomen


Toon eerste bericht

55 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 28 juli 2015
@ Sinjoor, inderdaad het is gekend en geweten dat de apparatuur van TN veel stabieler blijft werken; al is dit bij mij eigenlijk bij Proximus ook het geval hoor, ik heb op dit gebied tot nu toe veel geluk.


Ik heb trouwens mijn bbox2 nog altijd niet door de 3 vervangen, nochtans ligt mijn ruilnummer nog altijd klaar en zou ik dan mss wel 100/10 kunnen halen, maar als je dit niet nodig hebt, heb je er ook niet veel aan hé !

  • Auteur
  • Motivator
  • 47 reacties
  • 29 juli 2015
Gisteren heb ik een mailtje ontvangen van de specialisten van de technische dienst. Men gaat dieper graven omtrent dit probleem wat ik erg apprecieer. Zo heb ik moeten aangeven welke programma's er 0 seconden opgenomen zijn, tijdstip, zender, etc. Men gaat nu de log bestanden van de decoder van nabij bekijken. Wat het resultaat zal zijn laat ik jullie natuurlijk weten.



Elsa
  • 27742 reacties
  • 29 juli 2015
Ok bedankt Vincent om ons op de hoogte te willen houden, 't komt zeker in orde.


'k ben benieuwd of het zonder de decoder te vervangen zal lukken, zodat je later weer niet dezelfde problemen krijgt,

zo kunnen we misschien weeral iets bijleren ja

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 29 juli 2015
Alleszins een interessante 'case'...maar allicht niet voor Vincent die met de gebakken peren zit!cool

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 29 juli 2015
Het wordt in elke geval door de technische dienst serieus genomen en opgevolgd, dat is al positief.


Nu maar hopen voor Vincent en de kinderen dat het helemaal is opgelost voor het einde van de vakantie. knipoog