Skip to main content
Beantwoord

Accessoire b-box 3 modem

• 9 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 1367 Bekeken

Ik heb onlangs de modem veranderd van een b-box 2 naar een b-box 3. In de doos werd er een accessoire (zie foto) meegeleverd die je in de voet van de modem kan vastklikken. Na wat zoekwerk in de installatiegids en via het internet is het voor mij nog steeds onduidelijk wat het nut ervan is. 🤔 🤔

Beste antwoord door S1M0N3

Dit wordt gebruikt om bv. plaats te besparen .
Met dit systeem kan u uw bbox rechtstaand ( op zijn zij) plaatsen.
Zonder dit accessoire zou hij omvallen...
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

7 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 178 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2017
Dit wordt gebruikt om bv. plaats te besparen .
Met dit systeem kan u uw bbox rechtstaand ( op zijn zij) plaatsen.
Zonder dit accessoire zou hij omvallen...

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 9 augustus 2017
Hallo Eagle Eye,
S1MON3 gaf inderdaad het juiste antwoord. Op bladzijde 8 van de installatiegids zie je deze afbeelding staan:

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 130 reacties
  • 9 augustus 2017
Dit is duidelijk een Sagemcom.

Martin
  • 33540 reacties
  • 9 augustus 2017
nee een technicolor zoals ik heb want de 4 gele ethernet poorten hangen mooi aaneen niet gescheiden twee per twee.
die staat bij mij recht zonder beugel om nog meer plaats te sparen 😄

• Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 9 augustus 2017
Tijdens het installeren van de modem en het bekijken van de instructies/afbeeldingen in de installatiegids waren er in mijn ogen 2 opties voor deze accessoire. Het biedt extra steun bij het verticaal plaatsen van de modem (wat nu inderdaad zo blijkt te zijn) of het is een hulpmiddel om de kabels aan vast te maken. Beide mogelijkheden leken mij uiteindelijk wat vaag en onlogisch omdat het accessoire bij het verticaal plaatsen van de modem eigenlijk weinig extra steun bood en omdat de kabels met een kliksysteem netjes in de modem vastzitten zonder het risico te lopen los te komen waardoor extra vastmaken overbodig leek. Misschien het nut ervan iets duidelijker vermelden in de installatiegids?

Martin
  • 33540 reacties
  • 9 augustus 2017
misschien ook belangrijk om te weten wat het wifi stralingsdiagram is in horizontale stand en verticale stand.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 102 reacties
  • 9 augustus 2017
Bedankt voor je feedback, we geven het door. Nog een goede avond verder.