Vraag

Webshop order - geen track en trace ontvangen

  • 12 October 2021
  • 39 reacties
  • 1023 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Hallo, Ik heb net hetzelfde probleem...  de “ Track & Trace-pagina” werkt niet.  Het is dus niet mogelijk om de status van mijn bestelling te volgen.  Mijn bestelling nr R4WEBSHOP013197072 ... Kan er mij geholpen worden??

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Stephanie K 

volgens tool is de levering nu gepland op 10-1

bpost moet nog een track & trace code genereren na ontvangst pakje van Essers.

groeten

Tina

@Stephanie K

ik zie dat er beweging is in het order, dat transport Essers het pakje bij bpost gaat bezorgen voor levering

Er is op dit moment nog geen verdere info.  Ik kijk het straks opnieuw na.

vriendelijke groeten

Tina


dag ​​​​@tina.b 
 Dankjewel voor de reactie. Wij wachten dan even verder af. 
 

groeten

 

Reputatie 7
Badge +3

@Stephanie K 

ik zie dat er beweging is in het order, dat transport Essers het pakje bij bpost gaat bezorgen voor levering

Er is op dit moment nog geen verdere info.  Ik kijk het straks opnieuw na.

vriendelijke groeten

Tina

Hallo @Joel M 

Bij ons werkt de link ook niet. In de App staat opvolging, maar we kunnen niet zien wanneer het nu effectief geleverd zal worden. Onze bestelnummer is R4WEBSHOP012950681 

alvast bedankt voor de hulp! 

Reputatie 2

@hadi amrane  Apple iPhone 13ProMax 128GB Blue voorzien morgen 31/12/21 tussen 8u en 17u.Groetjes,Joel

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@hadi amrane  Apple iPhone 13ProMax 128GB Blue voorzien morgen 31/12/21 tussen 8u en 17u.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@paulienver Levering Bpost  Apple iPhone 13 mini 128GB staat voorzien op morgen 15/12/2021.Groetjes,Joel

Hallo, kan u mij ook helpen, bij mij werkt de link ook al niet in de mail en weet niet waar mijn bestelling is. In mijn profiel bij “opvolging” zegt het: bezig maar weet niet of dit echt het geval is. Mijn bestelnummer is: R4WEBSHOP012916838. 

 

m.v.g.

@Joel M Dank je Joel om dit zo snel uit te klaren!

Reputatie 7
Badge +3

@paulienver Levering Bpost  Apple iPhone 13 mini 128GB staat voorzien op morgen 15/12/2021.Groetjes,Joel

@Joel M Bedankt voor de snelle reactie, heb ik ondertussen aangevuld! 

Reputatie 7
Badge +3

@paulienver Kan u het ordernummer, klantnummer ,naam,leveringsadres in uw profiel aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ik heb net hetzelfde probleem. Daarbovenop werkt de “jouw eigen Track & Trace-pagina” waarnaar verwezen wordt in de orderbevestigings-mail niet! Het is dus op deze manier voor klanten niet mogelijk om de status van hun bestelling op de volgen. Na contact met de klantendienst werd verteld dat zolang er geen track&trace van bpost is aangemaakt ze de status niet kunnen zien… 

Reputatie 7
Badge +3

@Janice Esajas De bestelling staat goed genoteerd en de levering in het afhaalpunt staat gepland op 13/10/2021. In de bevestigingsmail dat je hebt ontangen op 08/10 staat een link waarop je kan klikken om de bestelling op te volgen. Groetjes, Antonella

Reageer