Vraag

Webshop order - geen track en trace ontvangen

  • 12 October 2021
  • 39 reacties
  • 992 Bekeken

Hi voor mijn order R4WEBSHOP012081211 die besteld is op 8/10/2021  heb ik tot op heden geen track en trace ontvangen en ik had gekozen voor levering in een afhaalpunt.

Ik maak me erg zorgen dat er iets niet pluis is aan de bestelling ik heb al meerdere medewerkers van de klantendienst gesproken, maar niemand die ziet of er nu een track en trace code beschikbaar is en of de bestelling geleverd zal worden op de afgesproken datum namelijk 13/10/2021.

HELP!


39 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Maga 

My colleague is helping and will contact you with more information about your order.

Kr,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@kimberley1989 

er zijn veel en veel meer orders dan wat je hier ziet

Gelukkig gaat er veel meer goed dan mis.  zij die een vlotte levering hebben gehad komen dat meestal niet melden bij ons.  Maar als het niet goed gaat, weten wij (en iedereen) het snel...

We kunnen ons niet permitteren om “oplichter” te zijn :-) ofwel bestelling leveren of geld terug… 

en voor jouw order zijn we ook aan het werk via IT want het stroomt niet door naar de uitvoerende dienst.  Maar je krijgt een oplossing.

Groeten

Tina

ongelooflijk hoeveel van deze gevallen er zijn... wat een oplichters 

Hi, so I order a Samsung galaxy s23 ultra, I pay and receive a confirmation email, but I still not receive the phone.

If you can help me I appreciate. 

My order is: R4WEBSHOP02106****

My costume number is:331*****.

Thank you.

Reputatie 7
Badge +3

@maximegr Dag, men is met dossier 53156112 bezig. de beheerder ervan zal je contacteren. Groetjes

Goeiemiddag

 

Vrijdag 8 september 2023 plaatste ik bestelling R4WEBSHOP019967569. Het toestel zou vandaag geleverd worden maar ook ik kan online de status niet checken (zoals hier al eerder werd aangegeven). 
 

Kunnen jullie dit even nakijken aub?

 

Bedankt alvast! 
 

Mvg

Maxime

Reputatie 7
Badge +3

@nv1988 Dag Niels, dit zou afgeleverd zijn in het Postpunt, nadat ze dit gisteren thuis hebben aangeboden . Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Tatiana0209  Dag, deze zou je ontvangen hebben op 7/10/2022 rond 13u13. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Tatiana0209 Als toestel in voorraad is en order afgewerkt krijgt u automatisch de datum van activatie/levering.Groetjes,Joel

Hallo, 

Mijn bestelling met nr R4WEBSHOP015718050 dinsdag geplaatst. Tot op vandaag nog geen info over mijn bestelling gekregen. Kan u mij informeren wanneer deze wordt geleverd?

 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Tatiana0209 

Je pakje werd op vrijdag 7 oktober om 13:13 afgehaald.

groetjes

Tina

@Tatiana0209 Uw aanvraag staat geregistreerd in ons systeem.Momenteel is er voor uw toestel spijtig genoeg geen stock .Wij wachten op de leveringen van Apple.Van zodra uw toestel er is gaat u automatisch verder op de hoogte gebracht worden ivm levering.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Ik heb hem al, de mijne was dus wel in stock. 
 

Reputatie 7
Badge +3

@Tatiana0209 Uw aanvraag staat geregistreerd in ons systeem.Momenteel is er voor uw toestel spijtig genoeg geen stock .Wij wachten op de leveringen van Apple.Van zodra uw toestel er is gaat u automatisch verder op de hoogte gebracht worden ivm levering.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@samgnt24 Ik heb dossier 51393118 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en zelf erna contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

Beste 

Voor mijn ordernummer R4WEBSHOP015558074 heb ik nog altijd niets ontvangen. Ik ging een track en trace code krijgen want normaal morgen wordt mijn nieuwe gsm geleverd. Maar ik heb nog altijd niets ontvangen en van vrienden hoor ik dat ze dit wel al gekregen hebben. Als ik kijk bij ‘volg je bestelling hier’ dan staat er enkel je bestelling is ontvangen. Dit staat in het groen en al de rest staat in het oranje.. ik ben niet de enige klant die momenteel wacht op een bestelling en sommige vrienden wachten al een maand.. ik vraag mij af hoe dit kan? 

Hi voor mijn order R4WEBSHOP015414094 die besteld is op 12/09/2022  heb ik tot op heden geen track en trace ontvangen en ik had gekozen voor levering in een afhaalpunt.

Ik maak me erg zorgen dat er iets niet pluis is aan de bestelling ik heb al meerdere medewerkers van de klantendienst gesproken, maar niemand die ziet of er nu een track en trace code beschikbaar is en of de bestelling geleverd zal worden op de afgesproken datum namelijk 16/09/2022.

HELP!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @mad_john bij H.Essers voorzien ze deze levering op 11/02/2022. De Track&Trace van Bpost volgt. Groetjes, Heidi

ik hoop dat hij al ingepakt is en onderweg.want kan nog altijd nog niks zien bij track and trace

Reputatie 7
Badge +3

@mad_john 

ik twijfel eraan of we dit nog halen, eerlijk gezegd… maar je weet maar nooit… fingers crossed..

groeten

tina

ok bedankt voor de snelle reactie.normaal is de levering voor donderdag 10/2 voorzien 

Reputatie 7
Badge +3

@mad_john 

Oder is gisteren ingediend:

volgens wat ik kan opvolgen, is het nog  te vroeg om nu al track en trace te zien: order is nog in verwerking bij ons, toestel is nog niet onderweg.

 

groeten

tina

 

goeiemiddag zelfde probleem kan niks ontvangen of zien.

Orderbevestiging: R4WEBSHOP013315785

dank u bij voorbaat

Reputatie 7
Badge +3

@Fina Oei… en ik kan de leverdatum niet wijzigen… misschien kan iemand anders het pakket in ontvangst nemen? Of je kunt het bij thuiskomt in een postpunt gaan ophalen? Groetjes, Heidi

Hallo, bij bestelling stond normaal de 28st als lever datum. Ik vertrek namelijk op vakantie de 1ste morgen vroeg... 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fina, ik check even de status: picking started, 26-1 20u29  + delivery date 31-1 staat bij Essers. Bpost moet nog een Track & Trace code genereren na ontvangst pakje van Essers. Groetjes, Heidi

Reageer