Vraag

Webshop order - geen track en trace ontvangen

  • 12 October 2021
  • 39 reacties
  • 990 Bekeken

Hi voor mijn order R4WEBSHOP012081211 die besteld is op 8/10/2021  heb ik tot op heden geen track en trace ontvangen en ik had gekozen voor levering in een afhaalpunt.

Ik maak me erg zorgen dat er iets niet pluis is aan de bestelling ik heb al meerdere medewerkers van de klantendienst gesproken, maar niemand die ziet of er nu een track en trace code beschikbaar is en of de bestelling geleverd zal worden op de afgesproken datum namelijk 13/10/2021.

HELP!


39 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Janice Esajas De bestelling staat goed genoteerd en de levering in het afhaalpunt staat gepland op 13/10/2021. In de bevestigingsmail dat je hebt ontangen op 08/10 staat een link waarop je kan klikken om de bestelling op te volgen. Groetjes, Antonella

Ik heb net hetzelfde probleem. Daarbovenop werkt de “jouw eigen Track & Trace-pagina” waarnaar verwezen wordt in de orderbevestigings-mail niet! Het is dus op deze manier voor klanten niet mogelijk om de status van hun bestelling op de volgen. Na contact met de klantendienst werd verteld dat zolang er geen track&trace van bpost is aangemaakt ze de status niet kunnen zien… 

Reputatie 7
Badge +3

@paulienver Kan u het ordernummer, klantnummer ,naam,leveringsadres in uw profiel aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M Bedankt voor de snelle reactie, heb ik ondertussen aangevuld! 

Reputatie 7
Badge +3

@paulienver Levering Bpost  Apple iPhone 13 mini 128GB staat voorzien op morgen 15/12/2021.Groetjes,Joel

@Joel M Dank je Joel om dit zo snel uit te klaren!

Reputatie 2

@paulienver Levering Bpost  Apple iPhone 13 mini 128GB staat voorzien op morgen 15/12/2021.Groetjes,Joel

Hallo, kan u mij ook helpen, bij mij werkt de link ook al niet in de mail en weet niet waar mijn bestelling is. In mijn profiel bij “opvolging” zegt het: bezig maar weet niet of dit echt het geval is. Mijn bestelnummer is: R4WEBSHOP012916838. 

 

m.v.g.

Reputatie 7
Badge +3

@hadi amrane  Apple iPhone 13ProMax 128GB Blue voorzien morgen 31/12/21 tussen 8u en 17u.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@hadi amrane  Apple iPhone 13ProMax 128GB Blue voorzien morgen 31/12/21 tussen 8u en 17u.Groetjes,Joel

Bedankt!

Hallo @Joel M 

Bij ons werkt de link ook niet. In de App staat opvolging, maar we kunnen niet zien wanneer het nu effectief geleverd zal worden. Onze bestelnummer is R4WEBSHOP012950681 

alvast bedankt voor de hulp! 

Reputatie 7
Badge +3

@Stephanie K 

ik zie dat er beweging is in het order, dat transport Essers het pakje bij bpost gaat bezorgen voor levering

Er is op dit moment nog geen verdere info.  Ik kijk het straks opnieuw na.

vriendelijke groeten

Tina

@Stephanie K

ik zie dat er beweging is in het order, dat transport Essers het pakje bij bpost gaat bezorgen voor levering

Er is op dit moment nog geen verdere info.  Ik kijk het straks opnieuw na.

vriendelijke groeten

Tina


dag ​​​​@tina.b 
 Dankjewel voor de reactie. Wij wachten dan even verder af. 
 

groeten

 

Reputatie 7
Badge +3

@Stephanie K 

volgens tool is de levering nu gepland op 10-1

bpost moet nog een track & trace code genereren na ontvangst pakje van Essers.

groeten

Tina

Hallo, Ik heb net hetzelfde probleem...  de “ Track & Trace-pagina” werkt niet.  Het is dus niet mogelijk om de status van mijn bestelling te volgen.  Mijn bestelling nr R4WEBSHOP013197072 ... Kan er mij geholpen worden??

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fina, ik check even de status: picking started, 26-1 20u29  + delivery date 31-1 staat bij Essers. Bpost moet nog een Track & Trace code genereren na ontvangst pakje van Essers. Groetjes, Heidi

Hallo, bij bestelling stond normaal de 28st als lever datum. Ik vertrek namelijk op vakantie de 1ste morgen vroeg... 

Reputatie 7
Badge +3

@Fina Oei… en ik kan de leverdatum niet wijzigen… misschien kan iemand anders het pakket in ontvangst nemen? Of je kunt het bij thuiskomt in een postpunt gaan ophalen? Groetjes, Heidi

goeiemiddag zelfde probleem kan niks ontvangen of zien.

Orderbevestiging: R4WEBSHOP013315785

dank u bij voorbaat

Reputatie 7
Badge +3

@mad_john 

Oder is gisteren ingediend:

volgens wat ik kan opvolgen, is het nog  te vroeg om nu al track en trace te zien: order is nog in verwerking bij ons, toestel is nog niet onderweg.

 

groeten

tina

 

ok bedankt voor de snelle reactie.normaal is de levering voor donderdag 10/2 voorzien 

Reputatie 7
Badge +3

@mad_john 

ik twijfel eraan of we dit nog halen, eerlijk gezegd… maar je weet maar nooit… fingers crossed..

groeten

tina

ik hoop dat hij al ingepakt is en onderweg.want kan nog altijd nog niks zien bij track and trace

Reputatie 7
Badge +3

Dag @mad_john bij H.Essers voorzien ze deze levering op 11/02/2022. De Track&Trace van Bpost volgt. Groetjes, Heidi

Hi voor mijn order R4WEBSHOP015414094 die besteld is op 12/09/2022  heb ik tot op heden geen track en trace ontvangen en ik had gekozen voor levering in een afhaalpunt.

Ik maak me erg zorgen dat er iets niet pluis is aan de bestelling ik heb al meerdere medewerkers van de klantendienst gesproken, maar niemand die ziet of er nu een track en trace code beschikbaar is en of de bestelling geleverd zal worden op de afgesproken datum namelijk 16/09/2022.

HELP!

Beste 

Voor mijn ordernummer R4WEBSHOP015558074 heb ik nog altijd niets ontvangen. Ik ging een track en trace code krijgen want normaal morgen wordt mijn nieuwe gsm geleverd. Maar ik heb nog altijd niets ontvangen en van vrienden hoor ik dat ze dit wel al gekregen hebben. Als ik kijk bij ‘volg je bestelling hier’ dan staat er enkel je bestelling is ontvangen. Dit staat in het groen en al de rest staat in het oranje.. ik ben niet de enige klant die momenteel wacht op een bestelling en sommige vrienden wachten al een maand.. ik vraag mij af hoe dit kan? 

Reageer