Vraag

Webshop order - geen track en trace ontvangen

  • 12 October 2021
  • 39 reacties
  • 990 Bekeken

Hi voor mijn order R4WEBSHOP012081211 die besteld is op 8/10/2021  heb ik tot op heden geen track en trace ontvangen en ik had gekozen voor levering in een afhaalpunt.

Ik maak me erg zorgen dat er iets niet pluis is aan de bestelling ik heb al meerdere medewerkers van de klantendienst gesproken, maar niemand die ziet of er nu een track en trace code beschikbaar is en of de bestelling geleverd zal worden op de afgesproken datum namelijk 13/10/2021.

HELP!


39 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kimberley1989 

er zijn veel en veel meer orders dan wat je hier ziet

Gelukkig gaat er veel meer goed dan mis.  zij die een vlotte levering hebben gehad komen dat meestal niet melden bij ons.  Maar als het niet goed gaat, weten wij (en iedereen) het snel...

We kunnen ons niet permitteren om “oplichter” te zijn :-) ofwel bestelling leveren of geld terug… 

en voor jouw order zijn we ook aan het werk via IT want het stroomt niet door naar de uitvoerende dienst.  Maar je krijgt een oplossing.

Groeten

Tina

@Tatiana0209 Uw aanvraag staat geregistreerd in ons systeem.Momenteel is er voor uw toestel spijtig genoeg geen stock .Wij wachten op de leveringen van Apple.Van zodra uw toestel er is gaat u automatisch verder op de hoogte gebracht worden ivm levering.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Ik heb hem al, de mijne was dus wel in stock. 
 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fina, ik check even de status: picking started, 26-1 20u29  + delivery date 31-1 staat bij Essers. Bpost moet nog een Track & Trace code genereren na ontvangst pakje van Essers. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@paulienver Levering Bpost  Apple iPhone 13 mini 128GB staat voorzien op morgen 15/12/2021.Groetjes,Joel

@Joel M Dank je Joel om dit zo snel uit te klaren!

Reputatie 7
Badge +3

@hadi amrane  Apple iPhone 13ProMax 128GB Blue voorzien morgen 31/12/21 tussen 8u en 17u.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@hadi amrane  Apple iPhone 13ProMax 128GB Blue voorzien morgen 31/12/21 tussen 8u en 17u.Groetjes,Joel

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@maximegr Dag, men is met dossier 53156112 bezig. de beheerder ervan zal je contacteren. Groetjes

Hallo, 

Mijn bestelling met nr R4WEBSHOP015718050 dinsdag geplaatst. Tot op vandaag nog geen info over mijn bestelling gekregen. Kan u mij informeren wanneer deze wordt geleverd?

 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@samgnt24 Ik heb dossier 51393118 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij zullen het nakijken en zelf erna contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

Reputatie 7
Badge +3

@Tatiana0209 Uw aanvraag staat geregistreerd in ons systeem.Momenteel is er voor uw toestel spijtig genoeg geen stock .Wij wachten op de leveringen van Apple.Van zodra uw toestel er is gaat u automatisch verder op de hoogte gebracht worden ivm levering.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Tatiana0209 Als toestel in voorraad is en order afgewerkt krijgt u automatisch de datum van activatie/levering.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Maga 

My colleague is helping and will contact you with more information about your order.

Kr,

Tina

Hallo, Ik heb net hetzelfde probleem...  de “ Track & Trace-pagina” werkt niet.  Het is dus niet mogelijk om de status van mijn bestelling te volgen.  Mijn bestelling nr R4WEBSHOP013197072 ... Kan er mij geholpen worden??

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tatiana0209  Dag, deze zou je ontvangen hebben op 7/10/2022 rond 13u13. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@nv1988 Dag Niels, dit zou afgeleverd zijn in het Postpunt, nadat ze dit gisteren thuis hebben aangeboden . Groetjes Luc

Hallo, bij bestelling stond normaal de 28st als lever datum. Ik vertrek namelijk op vakantie de 1ste morgen vroeg... 

Reputatie 7
Badge +3

@Janice Esajas De bestelling staat goed genoteerd en de levering in het afhaalpunt staat gepland op 13/10/2021. In de bevestigingsmail dat je hebt ontangen op 08/10 staat een link waarop je kan klikken om de bestelling op te volgen. Groetjes, Antonella

Ik heb net hetzelfde probleem. Daarbovenop werkt de “jouw eigen Track & Trace-pagina” waarnaar verwezen wordt in de orderbevestigings-mail niet! Het is dus op deze manier voor klanten niet mogelijk om de status van hun bestelling op de volgen. Na contact met de klantendienst werd verteld dat zolang er geen track&trace van bpost is aangemaakt ze de status niet kunnen zien… 

Reputatie 7
Badge +3

@paulienver Kan u het ordernummer, klantnummer ,naam,leveringsadres in uw profiel aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M Bedankt voor de snelle reactie, heb ik ondertussen aangevuld! 

Reputatie 7
Badge +3

@Fina Oei… en ik kan de leverdatum niet wijzigen… misschien kan iemand anders het pakket in ontvangst nemen? Of je kunt het bij thuiskomt in een postpunt gaan ophalen? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Tatiana0209 

Je pakje werd op vrijdag 7 oktober om 13:13 afgehaald.

groetjes

Tina

goeiemiddag zelfde probleem kan niks ontvangen of zien.

Orderbevestiging: R4WEBSHOP013315785

dank u bij voorbaat

Hi, so I order a Samsung galaxy s23 ultra, I pay and receive a confirmation email, but I still not receive the phone.

If you can help me I appreciate. 

My order is: R4WEBSHOP02106****

My costume number is:331*****.

Thank you.

Reageer