Hallo,
> Ref.: R4WEBSHOP016212247
> Klantnummer: 61824****
Bestelling op 29/11/2022 gedaan van een nieuwe smartphone op mijn bestaand abonnement. Levertijd zou 2/3 werkdagen zijn. Alle begrip dat dit langer duurt in deze drukke periode maar… Mijn order staat nog steeds op: uw bestelling is ontvangen, wij gaan ermee aan de slag. Ondertussen al gechat met iemand maar hier is enkel uitgekomen dat er een dossier van me open staat omdat de order nog niet verwerkt is. Ik heb bij het plaatsen ook Meteen deze bestelling betaald en een orderbevestiging via mail ontvangen. Wat is aan de hand met mijn dossier?
Ter info:
ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
ik merk inderdaad dat er een probleem is met je order.
Je order wordt behandeld via dossier 51679808
We hebben de dossierbeheerder gevraagd dit verder op te nemen en je op de hoogte te houden
Vriendelijke groeten
Tina
Is het de bedoeling dat ik morgen de hele dag thuis blijf of is deze levering helemaal niet ingepland. Bestelling loopt ondertussen al van 29/11. Dit is een kerstkado voor mijn dochter. Ik krijg er echt de mismoed van. Ben nu ook al 3 uur op een chat ingelogd maar geen reactie...
ter info: hopelijk komt er nog iemand van PX zelf op het forum, want anders zal het pas maandag zijn.
Van zodra je bestelling klaar is voor verzending door de logistieke dienst van Proximus , zal je van Bpost een email krijgen met de Track&Trace code.
Uit ervaring word deze verstuurd na 21 uur . Maar Proximus heeft tot op heden nog niet begrepen dat Bpost ook op zaterdag en zondag levert. Ik vermoed dat het pas ten vroegste aanstaande maandag zal worden geleverd , “ als je alsnog een email van Bpost krijgt deze avond dat de levering door Bpost word uitgevoerd”
N.B. Laat het hier zeker weten hoe de levering verloopt/of is gebeurd
Dan kunnen de Proximus medewerkers hier actief op het forum dit door geven naar hun logistieke dienst om de communicatie/verzending/levering te verbeteren.
Ik heb 's avonds nog een mail gehad met de track en trace. En de dag zelf de bevestiging van levering en alsook de levering.
Dus uiteindelijk is het goed gekomen.
Proximus, werk aub aan jullie communicatie! Zorg dat jullie mails kloppen, dat de info in My proximus wordt aangepast,... dit maakt het alleen maar makkelijker voor jullie. Jullie klanten geraken niet gefrustreerd en de mensen van de klantendiensten worden niet overstelpt met vragen welke jullie door juiste communicatie kunnen doorgeven aan jullie klanten.
Voor mij is het nu inorde! Bedankt voor iedereen die me heeft bijgestaan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.