Vraag

S22 Ultra

  • 23 February 2022
  • 47 reacties
  • 1118 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Op 12 Februari bestel ik een (via een maat die het gedaan heeft op zijne naam) S22 Ultra groen 256GB. 
Er stond toen duidelijk bij; op voorraad. 
Ik contacteerde gisteren een medewerker van jullie via de chat die tegen mij zei dat de s22 ultra al bij bpost zat. Dus ik mega happy want als die al bij bpost zit dan zou die sowieso wel de 25ste geleverd worden. 

Bestelnummer:
R4WEBSHOP013373734

Zie dan helemaal onderaan wat ik in een mail kreeg dernet, wtf.
Dit kan echt niet zoiets en het toppunt is dat ik net op jullie site ga gaan kijken beste proximus en wat staat daar? Ja ze, bij de S22 Ultra groen 256GB; IN VOORRAAD staat er nog steeds. 
En dan krijg ik hier nu kort geleden een email met deze onderstaande uitleg? 
Kan u zeggen dat ik voor de moment mega kwaad ben, zit hier zo gefrustreerd als iets want ik zit sinds maandag al zonder smartphone en ik kan geen weken meer wachten om een nieuwe, ik zit al op de toppen van mijn tenen want zonder smartphone is lastig. Als dit klopt dan is dit pure leugens en oplichterij. Ik hoop voor jullie dat dit echt niet klopt ze of ik word gek. 
Kan echt niet zoiets. En dat is niet het enige, op deze manier ga ik ook nog eens de earbuds mislopen waar ik recht op heb lol. Stuur dan direct ene op vrijdag met een andere kleur (wit of rood). 

Je had onlangs een smartphone (met abonnement) besteld via onze website, waarvoor dank!

Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.

We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren.

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.


47 reacties

Aangezien Samsung zelf aanhaalt dat ze niet kunnen volgen door het groot succes dan zou van Samsung uit deze actie met earbuds toch ook mogen verlengd worden vind ik toch.

Reputatie 3
Badge

Gelezen op de site van Samsung:

De belangstelling voor de Galaxy S22-serie is ongekend hoog en het aantal pre-orders overtreft onze verwachtingen. We doen er alles aan om de toestellen zo snel mogelijk te leveren. Helaas kan de vertraging bij sommige klanten oplopen. We stellen jullie geduld en begrip zeer op prijs.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @svermoere  zoals vermeld in de e-mail, zal Proximus je verwittigen zodra de voorraad beschikbaar is en de verzending kan gebeuren. Wij zijn afhankelijk van leveringen van Samsung en kunnen ons op dit moment niet vastleggen op een datum. Dit is een algemeen bevoorradingsprobleem voor alle exploitanten en partners. Zolang er geen voorraad is, zullen de betrokken klanten eenmaal per week een e-mail blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform voorlopig tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Hierbij de laatste communicatie dat wij hierover intern mochten ontvangen. Groetjes, Antonella

De vooruitzichten voor de levering van de Samsung S22 blijven de komende weken gecompliceerd. Wij hebben alle communicatie over deze modellen tot nader order opgeschort.

Sommige van de preorder klanten zullen nog op de levering moeten wachten. Zolang er geen voorraad is, zullen zij de e-mail eenmaal per week blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen.

 

Het is een schande hoe Proximus hiermee om gaat. Dat ze afhankelijk zijn van de leveringen van Samsung kan ik goed begrijpen, maar dat ze het volgende doen is ronduit schandalig:

  • Een toestel verkopen als zijnde op voorraad, weliswaar in pre-order, dat helemaal niet op voorraad is. 
  • De toestellen die geleverd worden, worden dan nog ad random verdeeld ook. Er zijn er die later een exact hetzelfde toestel besteld hebben en het al geleverd hebben gekregen. 
  • Helemaal geen deftige communicatie, alleen de melding dat het toestel er nog niet is. 

Hier mag testaankoop wel eens een dossiertje over opmaken. Als ik eind deze week geen bevestiging heb van de levering dan annuleer ik de boel. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043 

excuses dat we nog niet kunnen leveren  dit is een zeer vervelende situatie;

Wij zijn afhankelijk van leveringen van Samsung en kunnen ons op dit moment niet vastleggen op een datum. 

Dit is een algemeen bevoorradingsprobleem is voor alle exploitanten en partners waar we jammer genoeg geen vat op hebben.

We blijven in contact met Samsung . 

vriendelijke groeten

tina

Reputatie 2

Wanneer levering iedere dag krijg ik een bericht dat door de drukte vertraging is. Nooit geen concrete datum voor levering . 

Was op voorraad als ik bestelde ! Is nepreclame maar wel al lang van de rekening gehaald

 

Zeer ontevreden 

Reputatie 3
Badge +1

Geleverd vandaag.

'Hopen dat samsung eindelijk een grote levering kan doen' .... zo goed als overal is hij weer verkrijgbaar... dus zal wel nie aan hun liggen, vanaf als die gsm is afbetaald stap ik over op wat anders want tis altijd wel iets met die proximus!!

Reputatie 3
Badge +1

Daarnet terug een email ontvangen dat de samsung S 22 ultra nog steeds niet beschikbaar is.🙄

 

Iedere dag ondertussen pf, heel geestig. 

Ik ben 1 van de zovele die niet te spreken is van de slechte service van zowel Proximus als Samsung.

 

Mijn bestelling komt maar niet toe

  1. De GSM stond op voorraad tijdens pre-order. Nochtans is er een stockbreuk. Fout van Proximus die meer toestellen dan voorzien heeft verkocht. Een grove fout.
  2. Omdat de levering na 10 maart gebeurt, zegt Samsung Helpdesk BE dat we niet meer in aanmerking komen voor de earbuds en extra 150 euro overname. Omdat de leverdatum en niet de pre-order datum telt.
  3. Refund en/of annulering is niet mogelijk omdat 14 kalenderdagen sinds de order voorbij zijn. 
  4. Ondertussen geinformeerd bij Samsung NL, dat groter is dan BE, en daar ontvangen ze wekelijks 6 (ZES) toestellen per kleur en per model (buiten de normale zwarte). En daarmee moeten ze het stellen. En ze zien niet op korte termijn verbeteringen.
  5. Geschatte levertijd volgens Samsung NL momentel nu nog meer dan 10 (TIEN) weken...Dus ik vrees dat het bij Samsung BE nog erger zal zijn omdat we letterlijk onderaan de lijst staan (dixit helpdeskmedewerker in NL over Samsung BE)
  6. Levertijden in andere landen: Frankrijk (Bouyges) = 4 dagen, Nederland (KPN) = 1 week (en dus in tegenspraak met hun eigen webshop bij Samsung NL), Engeland (O2) = 2 dagen. Verschillende modellen en kleuren gewoon in stock.

Wat loopt er fout? En kom niet af met chiptekort, want in onze buurlanden gaat het sneller, de leveringen…

En ik kan zeker niet akkoord gaan met het niet meer in aanmerking kunnen komen voor de acties. Zeker omdat het te wijten is aan fouten bij de leveranciers zelfs

 

zie antwoord → S22 Ultra | Proximus Forum .

Reputatie 3
Badge +1

Kijk ik nu effe nog eens; nu opeens is het aangepast en dat er geen meer zou beschikbaar zijn int wit/rood en groen lol. Maar ik heb wel op 12 februari besteld en men zei uw artikel is in voorraad , kan echt niet zoiets en dan nog eens minder dan 24 uur voor mijn S22 ultra moet opgestuurd worden. 
Wat een bullshit dit. 
Dus als die mail klopt die ik heb gekregen zitten jullie mensen gewoon te beliegen en voor de zot te houden + aan het lijntje te houden tot net voor er geleverd moet worden, dit terwijl ik de bevestiging kreeg dat het op voorraad was. Ik hoop echt dat er een fout is gebeurt , anders is dit een nachtmerrie want ik wed er nu al op dan dat je binnen de 3 weken dat toestel nog niet binnen hebt lol. 
Zolang kan ik ook niet wachten, dus als die mail klopt , zend mij vrijdag dan maar die zwarte , is duidelijk dat die nog in voorraad is. 
Echt een schande is het als het waar is. 
En ik ga niet nog eens 250 euro eerst gaan betalen, ik schijt geen geld. Ik heb betaald, ik verwacht dan ook mijne phone die beloofd is. 

Er staat duidelijk in het groen; Materiaal op voorraad als ik op track en trace klik; je apparatuur is op voorraad, we maken een pakket klaar om op te sturen. Zo staat het er en nu beetje afkomen het is niet voorradig? 
 

Reputatie 3
Badge +1

Mijn grootste probleem is nog niet eens dat ik effe mijn toestel niet heb, mijn grote probleem is dat jullie zeg maar leiding gevenden die alles regelen 0,00 respect hebben voor de klanten, ik ken zo’n mensen, ze zitten achter je gat je uit te lachen en malen er geen reet om dat hun systeem op hunne zak trekt en ze niet doen wat ze u beloofd hebben. 

Als ik een order plaats en ik kan die effectief plaatsen waar bijstaat ook dat die in voorraad is dan verwacht ik ook dat ik die de 25ste of max een paar dagen later kan ontvangen. 
Jullie hebben zoveel mensen zitten beliegen op die manier.

De 2de leugen is dat men in den chat tegen me zei dat mijn toestel al bij bpost zat, blijkt dus allemaal een grote leugen te zijn, worden jullie daar opgeleid om met de mensen te lachen en zitten te liegen?

En er is waarschijnlijk een 3 de grote leugen op komst want men zei; deze week komen er toestellen binnen, morgen is er nog een dag te gaan dat klopt maar ik vrees dat dat weer wel eens een grote leugen zal zijn en dat er juustekes nikske zal geleverd worden en we zelfs tegen eind volgende week nog op ons kin kunnen kloppen. En het gaat dan zover dat mensen hun order nimmer gratis gaan kunnen cancellen want je hebt maar denk ik max 14 dagen de tijd.

Reputatie 3
Badge +1

Wanneer levering iedere dag krijg ik een bericht dat door de drukte vertraging is. Nooit geen concrete datum voor levering . 

Was op voorraad als ik bestelde ! Is nepreclame maar wel al lang van de rekening gehaald

 

Zeer ontevreden 

Enjoy the club, heb net nog eens alles uit de doeken gedaan hoe ze met klanten omgaan bij proximus, in mijne topic. 

 

Reputatie 3
Badge +1

Dus ik kan blijkbaar naar de phone fluiten lol, dus als die binnen een maand nog niet binnen is zitk hier minstens nog een maand zonder smartphone + kan ik fluiten naar de earbuds waar ik recht op heb. 

Reputatie 3
Badge +1

En ook de earbuds niet vergeten; je hebt maar tot 18 april meende ik de tijd om het op de samsung site in te geven anders kunde der ook naar fluiten, een maand is zeer snel om. 

Reputatie 3
Badge +1

Tot 18 april kan je dus uw earbuds registreren dat ben ik al teweten gekomen. 
 

Contact opgenomen met Samsung:

je krijgt pas buds en 150€ extra als de verkoopfactuur staat voor 10 maart. Als die dus na 10 maart staat, kan je fluiten achter alles.

 

Beide zijn hier in de fout gegaan. En ik vrees dat we ze pas gaan krijgen binnen een maand. En dat we massaal gaan kunnen fluiten achter de extras. 

Reputatie 3
Badge +1

Contact opgenomen met Samsung:

je krijgt pas buds en 150€ extra als de verkoopfactuur staat voor 10 maart. Als die dus na 10 maart staat, kan je fluiten achter alles.

 

Beide zijn hier in de fout gegaan. En ik vrees dat we ze pas gaan krijgen binnen een maand. En dat we massaal gaan kunnen fluiten achter de extras. 

Ik heb eindelijk goed nieuws, er zit schot in de zaak, er zijn nieuwe toestellen binnen gekomen, ze hebben gelukkig niet gelogen deze keer, alst correct is zeg ik het ook. Net mijne track en trace gezien en ik zit vol blijde verwachting, gelukkig maar 1 weekje voor mij, oef. Ben opgelucht. Niettemin is mijn klaagzang wel terecht, daar blijfk achter staan, proximus moet hun systeem toch eens herzien om zo gedoe nimmer tegen te komen. 

Ik heb zelfs al op 10 februari de s22ultra 256gb in het groen gepreordered en nu nog altijd geen leverdatum gekregen!

Vandaag uiteindelijk toch geleverd. 

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043 →  levering samsung S22 | Proximus Forum

 

Reputatie 2

Nog altijd geen nieuws voor levering wel telkens een mail dat ze nog niet kunnen leveren. Mijn bestelling is al van 13/02

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb zelfs al op 10 februari de s22ultra 256gb in het groen gepreordered en nu nog altijd geen leverdatum gekregen!

Leverdatum moetk ook nog krijgen maar ze zijn er blijkbaar wel mee bezig, ze zijn aant klaar maken, is int groen verschenen in track en trace dusja, ik hoop die morgen of maandag ofzo dan ook te ontvangen. En de mail die ik ook telkens rond 22uur kreeg dat die niet leverbaar is enzo heb ik deze keer niet gekregen dus lijkt me goed nieuws te zijn voor mezelve.

Mss de medewerkers dit hier weten als dat versprongen is naar het klaar te maken hoelang dat dan allemaal duurt zoiets eer de phone dan effectief door bpost zal verstuurd worden? 

Ik heb gisterenavond net hetzelfde gezien. Ik had gehoopt dat de gsm vandaag ging komen maar nog altijd niet onderweg. Dat inpakken kan lang duren seg 🤣 soit, het wachten wordt snel beloond hoop ik ...

Reageer