Hallo,
Op 12 Februari bestel ik een (via een maat die het gedaan heeft op zijne naam) S22 Ultra groen 256GB.
Er stond toen duidelijk bij; op voorraad.
Ik contacteerde gisteren een medewerker van jullie via de chat die tegen mij zei dat de s22 ultra al bij bpost zat. Dus ik mega happy want als die al bij bpost zit dan zou die sowieso wel de 25ste geleverd worden.
Bestelnummer:
R4WEBSHOP013373734
Zie dan helemaal onderaan wat ik in een mail kreeg dernet, wtf.
Dit kan echt niet zoiets en het toppunt is dat ik net op jullie site ga gaan kijken beste proximus en wat staat daar? Ja ze, bij de S22 Ultra groen 256GB; IN VOORRAAD staat er nog steeds.
En dan krijg ik hier nu kort geleden een email met deze onderstaande uitleg?
Kan u zeggen dat ik voor de moment mega kwaad ben, zit hier zo gefrustreerd als iets want ik zit sinds maandag al zonder smartphone en ik kan geen weken meer wachten om een nieuwe, ik zit al op de toppen van mijn tenen want zonder smartphone is lastig. Als dit klopt dan is dit pure leugens en oplichterij. Ik hoop voor jullie dat dit echt niet klopt ze of ik word gek.
Kan echt niet zoiets. En dat is niet het enige, op deze manier ga ik ook nog eens de earbuds mislopen waar ik recht op heb lol. Stuur dan direct ene op vrijdag met een andere kleur (wit of rood).
Je had onlangs een smartphone (met abonnement) besteld via onze website, waarvoor dank! |
Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar. |
We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren. |
Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen. |