Vraag

S22 Ultra

  • 23 February 2022
  • 47 reacties
  • 1116 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Op 12 Februari bestel ik een (via een maat die het gedaan heeft op zijne naam) S22 Ultra groen 256GB. 
Er stond toen duidelijk bij; op voorraad. 
Ik contacteerde gisteren een medewerker van jullie via de chat die tegen mij zei dat de s22 ultra al bij bpost zat. Dus ik mega happy want als die al bij bpost zit dan zou die sowieso wel de 25ste geleverd worden. 

Bestelnummer:
R4WEBSHOP013373734

Zie dan helemaal onderaan wat ik in een mail kreeg dernet, wtf.
Dit kan echt niet zoiets en het toppunt is dat ik net op jullie site ga gaan kijken beste proximus en wat staat daar? Ja ze, bij de S22 Ultra groen 256GB; IN VOORRAAD staat er nog steeds. 
En dan krijg ik hier nu kort geleden een email met deze onderstaande uitleg? 
Kan u zeggen dat ik voor de moment mega kwaad ben, zit hier zo gefrustreerd als iets want ik zit sinds maandag al zonder smartphone en ik kan geen weken meer wachten om een nieuwe, ik zit al op de toppen van mijn tenen want zonder smartphone is lastig. Als dit klopt dan is dit pure leugens en oplichterij. Ik hoop voor jullie dat dit echt niet klopt ze of ik word gek. 
Kan echt niet zoiets. En dat is niet het enige, op deze manier ga ik ook nog eens de earbuds mislopen waar ik recht op heb lol. Stuur dan direct ene op vrijdag met een andere kleur (wit of rood). 

Je had onlangs een smartphone (met abonnement) besteld via onze website, waarvoor dank!

Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.

We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren.

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.


47 reacties

Reputatie 2
Badge

Kijk ik nu effe nog eens; nu opeens is het aangepast en dat er geen meer zou beschikbaar zijn int wit/rood en groen lol. Maar ik heb wel op 12 februari besteld en men zei uw artikel is in voorraad , kan echt niet zoiets en dan nog eens minder dan 24 uur voor mijn S22 ultra moet opgestuurd worden. 
Wat een bullshit dit. 
Dus als die mail klopt die ik heb gekregen zitten jullie mensen gewoon te beliegen en voor de zot te houden + aan het lijntje te houden tot net voor er geleverd moet worden, dit terwijl ik de bevestiging kreeg dat het op voorraad was. Ik hoop echt dat er een fout is gebeurt , anders is dit een nachtmerrie want ik wed er nu al op dan dat je binnen de 3 weken dat toestel nog niet binnen hebt lol. 
Zolang kan ik ook niet wachten, dus als die mail klopt , zend mij vrijdag dan maar die zwarte , is duidelijk dat die nog in voorraad is. 
Echt een schande is het als het waar is. 
En ik ga niet nog eens 250 euro eerst gaan betalen, ik schijt geen geld. Ik heb betaald, ik verwacht dan ook mijne phone die beloofd is. 

Er staat duidelijk in het groen; Materiaal op voorraad als ik op track en trace klik; je apparatuur is op voorraad, we maken een pakket klaar om op te sturen. Zo staat het er en nu beetje afkomen het is niet voorradig? 
 

Reputatie 2
Badge

Dus ik kan blijkbaar naar de phone fluiten lol, dus als die binnen een maand nog niet binnen is zitk hier minstens nog een maand zonder smartphone + kan ik fluiten naar de earbuds waar ik recht op heb. 

Reputatie 2
Badge

Tot 18 april kan je dus uw earbuds registreren dat ben ik al teweten gekomen. 
 

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043 →  levering samsung S22 | Proximus Forum

 

Reputatie 3
Badge

Ben ook aan het wachten op mijn S22. Zou inderdaad op 25/02 geleverd worden. Kijk nog een weekje geduldig uit...

Reputatie 2
Badge

Ben ook aan het wachten op mijn S22. Zou inderdaad op 25/02 geleverd worden. Kijk nog een weekje geduldig uit...

Ik geloof er nieveel van van dat weekje, is eerder om de boel weer te sussen.

Reputatie 3
Badge

Gelezen op de site van Samsung:

De belangstelling voor de Galaxy S22-serie is ongekend hoog en het aantal pre-orders overtreft onze verwachtingen. We doen er alles aan om de toestellen zo snel mogelijk te leveren. Helaas kan de vertraging bij sommige klanten oplopen. We stellen jullie geduld en begrip zeer op prijs.

Reputatie 2
Badge

Gelezen op de site van Samsung:

De belangstelling voor de Galaxy S22-serie is ongekend hoog en het aantal pre-orders overtreft onze verwachtingen. We doen er alles aan om de toestellen zo snel mogelijk te leveren. Helaas kan de vertraging bij sommige klanten oplopen. We stellen jullie geduld en begrip zeer op prijs.

Dat klopt maar ik herhaal nog eens; e fout ligt vooral bij proximus; ze laten express uitschijnen dat het toestel in voorraad is en ze weten heel goed dat dat niet het geval was. Nu beweren ze dat de meesten deze week hun toestel gaan ontvangen, ik geloof daar werkelijk geen fluit van, het zijn leugenaars. 

Reputatie 2
Badge

Ben ook aan het wachten op mijn S22. Zou inderdaad op 25/02 geleverd worden. Kijk nog een weekje geduldig uit...

Net via de chat zeggen ze me dat ze helemaal geen exacte leverdatum hebben haha, ze liegen u weer wat voor als ze zeggen binnen de week, ze weten het helemaal niet, is puur om u te sussen dat ze doen.

Daarnet terug een email ontvangen dat de samsung S 22 ultra nog steeds niet beschikbaar is.🙄

 

Reputatie 2
Badge

Daarnet terug een email ontvangen dat de samsung S 22 ultra nog steeds niet beschikbaar is.🙄

 

Iedere dag ondertussen pf, heel geestig. 

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043 

excuses dat we nog niet kunnen leveren  dit is een zeer vervelende situatie;

Wij zijn afhankelijk van leveringen van Samsung en kunnen ons op dit moment niet vastleggen op een datum. 

Dit is een algemeen bevoorradingsprobleem is voor alle exploitanten en partners waar we jammer genoeg geen vat op hebben.

We blijven in contact met Samsung . 

vriendelijke groeten

tina

Reputatie 2

Wanneer levering iedere dag krijg ik een bericht dat door de drukte vertraging is. Nooit geen concrete datum voor levering . 

Was op voorraad als ik bestelde ! Is nepreclame maar wel al lang van de rekening gehaald

 

Zeer ontevreden 

zie antwoord → S22 Ultra | Proximus Forum .

Reputatie 2
Badge

Mijn grootste probleem is nog niet eens dat ik effe mijn toestel niet heb, mijn grote probleem is dat jullie zeg maar leiding gevenden die alles regelen 0,00 respect hebben voor de klanten, ik ken zo’n mensen, ze zitten achter je gat je uit te lachen en malen er geen reet om dat hun systeem op hunne zak trekt en ze niet doen wat ze u beloofd hebben. 

Als ik een order plaats en ik kan die effectief plaatsen waar bijstaat ook dat die in voorraad is dan verwacht ik ook dat ik die de 25ste of max een paar dagen later kan ontvangen. 
Jullie hebben zoveel mensen zitten beliegen op die manier.

De 2de leugen is dat men in den chat tegen me zei dat mijn toestel al bij bpost zat, blijkt dus allemaal een grote leugen te zijn, worden jullie daar opgeleid om met de mensen te lachen en zitten te liegen?

En er is waarschijnlijk een 3 de grote leugen op komst want men zei; deze week komen er toestellen binnen, morgen is er nog een dag te gaan dat klopt maar ik vrees dat dat weer wel eens een grote leugen zal zijn en dat er juustekes nikske zal geleverd worden en we zelfs tegen eind volgende week nog op ons kin kunnen kloppen. En het gaat dan zover dat mensen hun order nimmer gratis gaan kunnen cancellen want je hebt maar denk ik max 14 dagen de tijd.

Reputatie 2
Badge

Wanneer levering iedere dag krijg ik een bericht dat door de drukte vertraging is. Nooit geen concrete datum voor levering . 

Was op voorraad als ik bestelde ! Is nepreclame maar wel al lang van de rekening gehaald

 

Zeer ontevreden 

Enjoy the club, heb net nog eens alles uit de doeken gedaan hoe ze met klanten omgaan bij proximus, in mijne topic. 

 

Reputatie 2
Badge

En ook de earbuds niet vergeten; je hebt maar tot 18 april meende ik de tijd om het op de samsung site in te geven anders kunde der ook naar fluiten, een maand is zeer snel om. 

Aangezien Samsung zelf aanhaalt dat ze niet kunnen volgen door het groot succes dan zou van Samsung uit deze actie met earbuds toch ook mogen verlengd worden vind ik toch.

Contact opgenomen met Samsung:

je krijgt pas buds en 150€ extra als de verkoopfactuur staat voor 10 maart. Als die dus na 10 maart staat, kan je fluiten achter alles.

 

Beide zijn hier in de fout gegaan. En ik vrees dat we ze pas gaan krijgen binnen een maand. En dat we massaal gaan kunnen fluiten achter de extras. 

De actie met gratis Galaxy Buds en 150euro extra inruilwaarde loopt nog tot 10 maart.

Wat indien het pas geleverd wordt na 10 maart?

 

Ik heb contact opgenomen met Samsung en daar bevestigden ze de vertraging. Maar ze wezen er me wel op dat de factuurdatum, dus niet de besteldatum, voor 10 maart moest staan. Anders hadden we geen recht op de extras.

 

Daarom vraag ik om alle bestellingen van S22 met factuurdatum voor 10 maart te zetten. 

Reputatie 2
Badge

Contact opgenomen met Samsung:

je krijgt pas buds en 150€ extra als de verkoopfactuur staat voor 10 maart. Als die dus na 10 maart staat, kan je fluiten achter alles.

 

Beide zijn hier in de fout gegaan. En ik vrees dat we ze pas gaan krijgen binnen een maand. En dat we massaal gaan kunnen fluiten achter de extras. 

Ik heb eindelijk goed nieuws, er zit schot in de zaak, er zijn nieuwe toestellen binnen gekomen, ze hebben gelukkig niet gelogen deze keer, alst correct is zeg ik het ook. Net mijne track en trace gezien en ik zit vol blijde verwachting, gelukkig maar 1 weekje voor mij, oef. Ben opgelucht. Niettemin is mijn klaagzang wel terecht, daar blijfk achter staan, proximus moet hun systeem toch eens herzien om zo gedoe nimmer tegen te komen. 

Ik heb zelfs al op 10 februari de s22ultra 256gb in het groen gepreordered en nu nog altijd geen leverdatum gekregen!

Reputatie 2

Nog altijd geen nieuws voor levering wel telkens een mail dat ze nog niet kunnen leveren. Mijn bestelling is al van 13/02

Reputatie 2
Badge

Ik heb zelfs al op 10 februari de s22ultra 256gb in het groen gepreordered en nu nog altijd geen leverdatum gekregen!

Leverdatum moetk ook nog krijgen maar ze zijn er blijkbaar wel mee bezig, ze zijn aant klaar maken, is int groen verschenen in track en trace dusja, ik hoop die morgen of maandag ofzo dan ook te ontvangen. En de mail die ik ook telkens rond 22uur kreeg dat die niet leverbaar is enzo heb ik deze keer niet gekregen dus lijkt me goed nieuws te zijn voor mezelve.

Mss de medewerkers dit hier weten als dat versprongen is naar het klaar te maken hoelang dat dan allemaal duurt zoiets eer de phone dan effectief door bpost zal verstuurd worden? 

Ik heb gisterenavond net hetzelfde gezien. Ik had gehoopt dat de gsm vandaag ging komen maar nog altijd niet onderweg. Dat inpakken kan lang duren seg 🤣 soit, het wachten wordt snel beloond hoop ik ...

Reageer