Vraag

S22 Ultra

  • 23 February 2022
  • 47 reacties
  • 1118 Bekeken


Toon eerste bericht

47 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik heb gisterenavond net hetzelfde gezien. Ik had gehoopt dat de gsm vandaag ging komen maar nog altijd niet onderweg. Dat inpakken kan lang duren seg 🤣 soit, het wachten wordt snel beloond hoop ik ...

Inderdaad, is wel raar want normaal zou alles al moeten klaar liggen, enige ze moeten doen is dachtk dan inscannen en aan bpost geven en daarmee is de kous af. Ik hou het in de gaten haha. Hopen dat we die toch in de loop dan van dees week gaan hebben. Want ik heb nog nooit zo hard naar een phone uitgekeken. 

Je moet eerst een bericht van Bpost krijgen dat het aan hen overgemaakt werd om het pakje te bezorgen.

Reputatie 3
Badge

De verzending is bijna in orde, oef zeg. 

;). 

 

Het is bij bpost aangekomen bij mij. Dus levering morgen ofwel maandag 👍

Reputatie 3
Badge

Ben ook aan het wachten op mijn S22. Zou inderdaad op 25/02 geleverd worden. Kijk nog een weekje geduldig uit...

Reputatie 3
Badge

Ben ook aan het wachten op mijn S22. Zou inderdaad op 25/02 geleverd worden. Kijk nog een weekje geduldig uit...

Ik geloof er nieveel van van dat weekje, is eerder om de boel weer te sussen.

Reputatie 3
Badge

Het is bij bpost aangekomen bij mij. Dus levering morgen ofwel maandag 👍

Ik heb een vaste datum gekregen nu, maandag tussen 8 en 17u, kga maken datk thuis ben, alle deuren staan open dan haha. Zodatk snel naar de deur kan vliegen om te ontvangen.
Heb het al voor gehad dat ik ietsje later kon aanzetten en die was weg, die had er nog geen minuut gestaan haha. Kzeg da laatk nimmer gebeuren ;). Dat die zaterdag en zondag maar snel vooruit vliegen nu. 

 

Pas maar op dat Bp geen lege doos aflevert :wink::relaxed:

Reputatie 3
Badge

Gelezen op de site van Samsung:

De belangstelling voor de Galaxy S22-serie is ongekend hoog en het aantal pre-orders overtreft onze verwachtingen. We doen er alles aan om de toestellen zo snel mogelijk te leveren. Helaas kan de vertraging bij sommige klanten oplopen. We stellen jullie geduld en begrip zeer op prijs.

Dat klopt maar ik herhaal nog eens; e fout ligt vooral bij proximus; ze laten express uitschijnen dat het toestel in voorraad is en ze weten heel goed dat dat niet het geval was. Nu beweren ze dat de meesten deze week hun toestel gaan ontvangen, ik geloof daar werkelijk geen fluit van, het zijn leugenaars. 

Nog steeds geen s22 ... Manman... Al 17dagen Aant wachten.. dit vind ik er toch een beetje over! 

Ik vraag mij ook af wat er aan de hand is bij mij is die 2x geanuleert mij bestelling ik heb de straks nog gebeld hoe het zit ik vind raar dat mijn bestelling al 2x geanuleert is wat gaat er fout wel de s22 plus besteld due ik normaal op 26 feb moest hebben ik vraag mij af waneer dit op gelost is want ik zit nu al een maand zonder gsm om te zeggen ik heb die van mijn zoontje maar genomen

want ik had met een ander afdeling gekregen die belde mij op dat ik een papier moest in vullen van bpost heb ik 3x moeten terug stuuren en ik krijg een mail terug dat ik een refrensnummer moest in vullen maar op dat blad staat het nummer op

Terug mail gestuurt en geen reaktie meer gehad

Jongens lost dit op proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Berben Sven   Dag Sven;

 

Reputatie 7
Badge +3

Hierbij de laatste communicatie dat wij hierover intern mochten ontvangen. Groetjes, Antonella

De vooruitzichten voor de levering van de Samsung S22 blijven de komende weken gecompliceerd. Wij hebben alle communicatie over deze modellen tot nader order opgeschort.

Sommige van de preorder klanten zullen nog op de levering moeten wachten. Zolang er geen voorraad is, zullen zij de e-mail eenmaal per week blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen.

De actie met gratis Galaxy Buds en 150euro extra inruilwaarde loopt nog tot 10 maart.

Wat indien het pas geleverd wordt na 10 maart?

 

Ik heb contact opgenomen met Samsung en daar bevestigden ze de vertraging. Maar ze wezen er me wel op dat de factuurdatum, dus niet de besteldatum, voor 10 maart moest staan. Anders hadden we geen recht op de extras.

 

Daarom vraag ik om alle bestellingen van S22 met factuurdatum voor 10 maart te zetten. 

Nog steeds geen s22 ... Manman... Al 17dagen Aant wachten.. dit vind ik er toch een beetje over! 

Heb ook nog steeds NIKS Ontvangen……… echt heel triest weet niet hoe of wanneer ik deze eindelijk zal hebben.

Wanneer word mijn toestel verzonden? ik wacht nu echt al heel lang zonder enige informatie of mails van vertraging. 

Reputatie 3
Badge

Ben ook aan het wachten op mijn S22. Zou inderdaad op 25/02 geleverd worden. Kijk nog een weekje geduldig uit...

Net via de chat zeggen ze me dat ze helemaal geen exacte leverdatum hebben haha, ze liegen u weer wat voor als ze zeggen binnen de week, ze weten het helemaal niet, is puur om u te sussen dat ze doen.

Reputatie 7
Badge +3

@Studiobree 

excuses, er zijn inderdaad leveringsproblemen bij Samsung, en dat geldt voor alle plaatsen waar ze leveren

kan je in je forum profiel je gegevens aanvullen? 

klantennr? ordernummer? gsm nr?  Dan kijken we voor meer info

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@KevinPhone 

excuses voor het wachten

we willen zoeken voor meer info voor jou

Kan je in je profiel je gegevens invullen aub?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groeten

Tina

Idem,

Pre-order op 16/02 nog steeds niets,wel regelmatig mailtjes .

Reputatie 7
Badge +3

@jurgen76 

het feit dat je regelmatig mails van proximus krijgt wil zeggen dat je in het systeem van bestelling bent opgenomen en men rekening houdt met de nieuwe leveringen en jouw bestelling.

zo gauw je melding krijgt van mogelijke levering, kunnen we mee opvolgen

Nu krijgen we helaas ook niet meer info.

We duimen dat Samsung eindelijk eens een grote levering kan doen!

Groeten

tina

ps: je forum profiel kan je ondertussen al aanvullen? bedankt

 

Daarnet terug een email ontvangen dat de samsung S 22 ultra nog steeds niet beschikbaar is.🙄

 

Reageer