Beste community,
Ik zit met een probleem en ik krijg het via de chat niet opgelost. En zoals vaak, begint het allemaal bij iets banaal.
Een tijd terug gaf mijn wifi bridge (een wat ouder toestel gebruikt om draadloos digitale tv te kijken) de geest, het toestel maakte geen verbinding meer met mijn internet box. Ik heb dit opgelost door mijn wifi bridge te vervangen door mijn wifi booster (v2). Hierdoor kon ik terug digitale tv kijken, maar heb ik geen goede wifi ontvangst meer op mijn bovenverdieping.
Ik nam contact op met de chat, legde bovenstaande situatie uit en er werd me meegedeeld dat er een extra wifi booster ging opgestuurd worden ter vervanging van de wifi bridge. Ik kreeg ook een retourlabel opgestuurd om mijn wifi bridge terug te sturen.
Vanaf hier beginnnen de problemen.
Nadat ik het retourlabel en verzendlijst in detail bekeek, zag ik dat ik mijn werkende wifi booster diende terug te sturen en niet mijn wifi bridge.
Ik nam opnieuw contact op met de chat. Deze vertelde mij dat de wifi bridge geen gehuurd, maar aangekocht toestel was en dat ik deze niet hoefde terug te sturen. Case closed? Neen.
Een paar dagen later krijg ik mijn pakket van Proximus. Hierin zat een wifi booster V1 én een bbox v3 (?). Niet de wifi booster v2 die ik verwachtte. Ik vond op dit forum terug dat een V1 niet compatibel is. En ik ben in het bezit van een internet box, ik heb geen extra bbox nodig. Ik kan hier dus weinig mee doen.
Ik nam opnieuw contact op met de chat. En hier begint een Babylonische spraakverwarring.
Ik heb namelijk nog een openstaande bestelling: ik dien mijn producten terug te sturen. Maar ik wil mijn wifi booster V2 helemaal niet terugsturen, daar is niets mis mee en mijn wifi bridge hoef ik niet terug te sturen.
Daarop wordt mij verteld dat ik de net gekregen wifi booster v1 en bbox kan terugsturen met diezelfde retourlabel bestemd voor mijn wifi booster v2. Ik heb hier toch sterk mijn twijfels bij en dat lijkt me een recept voor meer miserie. Je kan toch niet zomaar wat bij een retourlabel steken?
In een ideale wereld wordt mijn huidige bestelling als afgerond gezien. Ik heb de producten ontvangen en hoef niks terug te sturen. En wordt er vervolgens een nieuwe bestelling aangemaakt voor een wifi booster V2 en krijg ik een nieuw retourlabel met aangepaste verzendlijst zodat ik de wifi booster v1 en bbox v3 met een gerust hart kan retourneren.
Zover geraak ik helaas niet via de chat. Mijn hoop is dat jullie me hier kunnen adviseren of helpen.
Antwoord
Retourneren van onbruikbare producten
Beste antwoord door Luc.M
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.