Vraag

Retourlabel ontbreekt

  • 6 May 2021
  • 9 reacties
  • 326 Bekeken

Hallo,

Ik heb net een nieuwe modem gekregen maar het retourlabel ontbreekt. Zit er niet bij of ook niet per e-mail. Kan iemand een label bezorgen?

Via de chat ging het mij ook al worden toegestuurd, maar niets gehad.


9 reacties

kijk ook in de spam/junk folder eens of daar geen mail terecht gekomen is  met als bijlage de retourlabels, maar de Prox forummedewerkers kunnen altijd deze labels opnieuw opsturen naar u.

Hoi,

 

Bedankt voor je tip! :thumbsup: Jammer genoeg nergens terug te vinden. 

Heb er al voor gebeld, gechat maar lijkt niet eenvoudig :grin:

van zodra zij de draad hier opnemen zullen ze dit direct doorsturen mss best je Privé profile aanvullen als dit nog niet volledig is zodat zij direct aan de slag kunnen.

NB: privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Nathvb Je zal zo meteen een mailtje ontvangen met de bevestiging van de omruiling van de modem en het retourlabel in bijlage. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste, we hebben een nieuwe decoder V7 ontvangen maar hebben nog geen mail gekregen met het retourlabel. Zou u dit eens willen nakijken a.u.b. en er ons een doorsturen zodat wij de vorige decoder kunnen retourneren? Alvast bedankt

morgen kunnen de prox forummedewerker deze mail opnieuw opsturen met de labels in bijlage.

heb je al eens gekeken in de spamfolder of die daar niet terecht gekomen is.

Reputatie 1

Ik heb de spam/ongewenste email gecontroleerd maar wij hebben niets ontvangen.

Alvast bedankt om dit in orde te willen brengen.

Reputatie 7
Badge +2

@Tanja03 Ik heb juist het label verzonden naar uw gmailadres.Kan u het nakijken en mij via deze weg verwittigen als het goed is toegekomen.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Beste Joel
Dankjewel voor het doorsturen van het retourlabel.
Ik heb het goed ontvangen en breng alles verder in orde.

Mvg, Tanja

Reageer