Beste,
Ik had vandaag een afspraak met een installateur na verhuis. 5 uur later dan afgesproken kwam die man er door. De man met Franse wagen kon geen woord Nederlands en ik geen woord Frans. Dat was dus heel handig. Hij heeft 3.5 uur over de installatie gedaan, aangezien hij enkele zaken vergeten was en die telkens ergens een uur verder moest gaan halen. De software installatie heb ik zelf moeten regelen via de klantenservice van Proximus omdat hij daar niet mee kon communiceren om dezelfde taalredenen. Kortom de installatie heeft een ganse dag in beslag genomen (Van 8 uur ‘s morgens wachten tot het tegen 16uur geregeld was.(afspraak voormiddag)
Ook handig wanneer je met de nacht staat en dus heel de dag niet kan slapen door deze service.
Nu heb ik van hem een verslag ontvangen over zijn installatiewerkzaamheden. Hetgeen ik er van kan verstaan (uur van aankomst,...) klopt allemaal niet. Dus ik zou graag een Nederlandstalig verslag ontvangen. Hoe kan ik dit bekomen ?