Skip to main content

Beste medewerker van Proximus,

Ik hoop dat u iets voor ons kunt betekenen in het onderstaande verhaal.

Al 2.5 maand wachten wij op een aansluiting met fiber voor internet, TV etc.

 

  • De 1e keer dat er iemand kwam was 2-8. Door een misverstand met onze huurbaas ging de aansluiting toen niet meteen door.
  • Na vele telefoontjes en bezoeken aan de Proximusshop zou de aansluiting plaatsvinden op 27-8, daarna 5-9 en vervolgens op 13-9. Al die keren de hele dag thuis gewacht maar zonder tegenbericht kwam niemand opdagen
  • Weer vele telefoontjes later zou de aansluiting op 19-9 plaatsvinden. Er verscheen een technicus maar die concludeerde dat er eerst een lasser moest komen
  • Vervolgens wachten op een nieuwe afspraak en die zou uiteindelijk 15-10 plaatsvinden. Ondanks heldere communicatie dat er een lasser moest komen verscheen er toch weer een technicus en die kon natuurlijk niets doen
  • Vervolgens krijg ik bericht dat ze een nieuwe afspraak gaan plannen met….. opnieuw een technicus????

 

Wij hebben al zoveel contact gehad met Proximus dat we niet meer weten wat we moeten doen om eindelijk een aansluiting te krijgen. Het lukt ons niet om dit probleem naar iemand te escaleren die dit wil oppakken

We hopen dat we op deze manier wel iemand gaan bereiken die die wil en kan coördineren dat er niet meer langs elkaar heen gewerkt wordt!

Wim Batelaan

 

@PROXIMUS_Modratoren 

Dit bericht is een vervolg van een eerder opgestart bericht van @Willem123. 

→ Technieker komt voor de 3e keer niet opdagen om fiber aan te sluiten | Proximus Forum


@Willem123 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Bij Tickets mag u het betrokken adres vermelden.Dan kijken we het voor u na.Groetjes,Joel


Reageer