e-press krijgt men niet aan de praat ; er loopt al een draad op dit forum zonder oplossing
cloud is niet bruikbaar
ik vraag een gedetailleerd overzicht van mijn gebruik ; ongeveer 10 SMS werden verstuurd en ik heb 1 maand voor 1 nummer een gedetailleerd overzicht gekregen ; voor het tweede nummer krijg ik dit nooit
voor de omschakeling naar fiber :
ik krijg een mail met reclame begin januari dat ik kan overschakelen , ik kies een pack en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit nog niet mogelijk is voor mij - ik zal een bericht krijgen
in februari krijg ik een bericht dat ik kan overschaken ; opnieuw kies ik een pack en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit nog niet mogelijk is voor mij - ik zal een bericht krijgen
in april krijg ik een bericht om over te schakelen, ik kies een pack voor €79 -mijn motto: derde keer goede keer- en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit een vergissing is , ik moet €106 betalen maar ik krijg een afspraak voor installatie op 2 mei - ik ontvang geen bevestiging (maar afspraken zijn bij mij nog nooit bevestigd dus ik maak me niet ongerust)
op 2 mei bel ik om 16:00 uur om te vragen waar de installateur blijft; na 10 minuten krijg ik iemand aan de lijn die geen antwoord kan geven op deze vraag ; ze zal zich informeren en zal ZEKER terugbellen ;
ik wacht nog altijd en ik geef het op
Conclusie: ik betaal voor zaken die ik niet kan gebruiken en men speelt met mijn voeten (op 1 uitzondering na toen men toegaf dat ik een verkeerde offerte kreeg voor replay+ en men mij een korting gaf). Wat zijn de coördinaten van de ombudsdienst telecom?
Bladzijde 1 / 2
Ok, thanks
@Erwin134POL Als je dit hebt gemeld via de shaker, mag je erop rekenen dat ze het momenteel zijn aan het nakijken en je zullen antwoorden van zodra ze een oplossing voor je hebben. Groetjes, Antonella
ja, ze hebben mij gevraagd nog eens TONEN te sturen, erna niets meer. Ik heb ook nog gemeld dat er nu bijkomende zaken gebeuren: als ik details vraag, moet ik mij aanmelden (alhoewel ik aangemeld ben) en bij druk op de knop ‘aanmelden’ blokkeert het programma. Als ik via itsme mij aanmeld krijg ik een foutmelding ‘onbekende pagina’
@Erwin134POL Heb je dit doorgegeven via de shaker? Groetjes, Antonella
ja inderdaad, tks ; de cloud problemen ook ; de problemen om het detail te zien van mijn GSM’s nog altijd niet
@Erwin134POL
ik lees nu via een ander topic waar je ook gepost had, dat het probleem van epress een paar dagen geleden reeds werd opgelost?
groetjes
tina
@Erwin134POL
kan je aub in je forumprofiel het mailadres meegeven dat je gebruikt om in te loggen bij het laatste nieuws?
je hebt een login op MyProximus en via die weg een login gemaakt met link ah Laatste nieuws, maar dat hoeft niet hetzelfde mailadres te zijn
als je dan later de app installeert is het zaak op te letten : welke login voor het laatste nieuws heb je via myproximus aangemaakt?
In de app vh L N / Menu / kan je klikken op account weergeven: is dat het juiste dat gelinkt is aan MyProximus?
Ik ken verschillende mensen (waaronder mezelf) die zich daarin vergist hadden…
hou je ons op de hoogte?
groeten
Tina
@Erwin134POL
ik laat de GID code nakijken bij de techn collega’s :
ondertussen bevestiging dat ze nakijken via hln!
groeten
Tina
als ik probeer in te loggen in my proximus, zie de klacht over het bekijken van de details van mijn GSM facturen, krijg ik volgende foutmelding:
Deze pagina op www.proximus.be kan niet worden gevonden
Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://www.proximus.be/itsme?realm=%2FProximus&service=BelgianMobileID&authIndexType=service&authIndexValue=BelgianMobileID&locale=NL&goto=https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/billing-summary/fls/1/7236594893&code=xfiljhwnuskdthc1tew5bp2zedjyjfp0d2kz&state=p7e4lf0wg52d3fejslxz9evfg6vsbks
HTTP ERROR 404
Na het probleem gesignaleerd te hebben op dit forum en via het schudden van mijn smartphone, vorige week, gaat het van kwaad naar erger. Als ik details opvraag van mijn mobiel nummer dan vraagt hij om me in te loggen, alhoewel ik ingelogd ben, en dan blokkeert hij.
en voor de fiber problemen: de info op onze site is niet correct ; verwijder het dan … wordt de zoveelste appendix aan het krantenartikel
Gid werd doorgegeven per telefoon van een proximus medewerker duidelijk verkeerd , blijkt die verkeerd, kunnen jullie mij die doormailen?
Beste Erwin,
Bedankt voor uw mail.
De GID-code is helaas niet correct.
Deze bestaat uit 6 tot 8 cijfers, enkel cijfers en geen letters. Kan u dit nogmaals opvragen bij Proximus?
Alvast bedankt!
Tot binnenkort! Yasmine Lezersservice Het Laatste Nieuws
@GeertC Bedankt om het opnieuw te koppelen.
Via de App op Smartphone en de App op laptop functioneert het opnieuw. Via myproximus werkt het ook, tks
@GeertC Bedankt om het opnieuw te koppelen.
Via de App op Smartphone en de App op laptop functioneert het opnieuw.
Via de App zelfde fout melding kijk in MyProximus om uw Cloud optie te activeren , terwijl die actief staat. Daar krijg ik dan de melding Fout: Kan accountstatus niet ophalen. Zou er een algemeen probleem zijn?
Ook via de Proximus Cloud App op de laptop probleem : Er is een fout opgetreden. (Foutmelding: 2055)
@Erwin134POL Als ik inlog via MyProximus krijg ik dezelfde melding, terwijl bij mijn thuis fiber ook nog niet beschikbaar is. Ik vermoed dat dit een fout is via onze website/Myproximus.
Je kan het probleem in verband met het vrijgeven van de details melden via de shaker (door in de MyProximus app te schudden met jouw toestel). Zeker vermelden dat je dit via MyProximus en 8787 reeds meermaals hebt aangevraagd.
Groetjes, Antonella
@GeertC Kijk jij de rest nog even na voor de klant?
@AntonellaD : ik heb een myproximus account gemaakt voor deze, maar kan dit niet aanpassen, ik zie wel dat de bedragen waarbij een sms gestuurd worden bij elke login veranderen
Ik krijg de melding dat ik fiber kan krijgen als ik via myproximus ingelogd ga naar een proximus pagina buiten ‘myproximus’, zelfs als ik dan mijn adres opzoek
@Erwin134POL De details toonbaar maken kan ook via MyProximus als de gebruiker een eigen gebruikersaccount aanmaakt aan de hand van het gsm-nummer. “De gebruiker kan zijn eigen login aanmaken via MyProximus en daarna zelf bepalen of de betaler de details mag zien of niet.”
Als ik jouw adres opzoek via de link dat ik doorstuurde, krijg ik dit:
Groetjes, Antonella
juist gekopieerd van de website proximus ingelogd op ‘mijn proximus’:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.