Vraag

klantenklacht


Reputatie 1

Volgende problemen heb ik met proximus:

  • e-press krijgt men niet aan de praat ; er loopt al een draad op dit forum zonder oplossing
  • cloud is niet bruikbaar
  • ik vraag een gedetailleerd overzicht van mijn gebruik ; ongeveer 10 SMS werden verstuurd en ik heb 1 maand voor 1 nummer een gedetailleerd overzicht gekregen ; voor het tweede nummer krijg ik dit nooit
  • voor de omschakeling naar fiber :
    • ik krijg een mail met reclame begin januari dat ik kan overschakelen , ik kies een pack en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit nog niet mogelijk is voor mij - ik zal een bericht krijgen
    • in februari krijg ik een bericht dat ik kan overschaken ; opnieuw kies ik een pack en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit nog niet mogelijk is voor mij - ik zal een bericht krijgen
    • in april krijg ik een bericht om over te schakelen, ik kies een pack voor €79 -mijn motto: derde keer goede keer- en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit een vergissing is , ik moet €106 betalen maar ik krijg een afspraak voor installatie op 2 mei - ik ontvang geen bevestiging (maar afspraken zijn bij mij nog nooit bevestigd dus ik maak me niet ongerust)
    • op 2 mei bel ik om 16:00 uur om te vragen waar de installateur blijft; na 10 minuten krijg ik iemand aan de lijn die geen antwoord kan geven op deze vraag ; ze zal zich informeren en zal ZEKER terugbellen ;
    • ik wacht nog altijd en ik geef het op

Conclusie: ik betaal voor zaken die ik niet kan gebruiken en men speelt met mijn voeten (op 1 uitzondering na toen men toegaf dat ik een verkeerde offerte kreeg voor replay+ en men mij een korting gaf). Wat zijn de coördinaten van de ombudsdienst telecom?


29 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Erwin134POL Heb je dit doorgegeven via de shaker? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

ja, ze hebben mij gevraagd nog eens TONEN te sturen, erna niets meer. Ik heb ook nog gemeld dat er nu bijkomende zaken gebeuren: als ik details vraag, moet ik mij aanmelden (alhoewel ik aangemeld ben) en bij druk op de knop ‘aanmelden’ blokkeert het programma. Als ik via itsme mij aanmeld krijg ik een foutmelding ‘onbekende pagina’

Reputatie 7
Badge +3

@Erwin134POL Als je dit hebt gemeld via de shaker, mag je erop rekenen dat ze het momenteel zijn aan het nakijken en je zullen antwoorden van zodra ze een oplossing voor je hebben. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Ok, thanks

Reageer