gsm niet ontvangen via bpost

  • 23 December 2021
  • 7 reacties
  • 139 Bekeken


Onlangs hebben we een abonnement bij Proximus aangesloten voor 2 gsm's en een tv.

1 gsm en een tv die op naam stond van mij hebben we goed ontvangen op 22/12/21.

1 gsm die op naam stond van Echtgenote hebben we niet ontvangen. 

Wel wordt er beweert via Bbost dat dit is afgeleverd ook op 22/12/21. Op zelfde datum als eerste pakje.

Ik heb een sterk vermoede dat dit pak is verdwenen tijdens de levering.
Er is een handtekening gezet door iemand anders.


Nog is de handtekening niet van mij of van mijn echtgenote, we waren ook heel de dag thuis voor deze pakjes in ontvangst te nemen. 

We zitten nu met 1 gsm minder die we niet hebben aangekregen. 
Ik vind dit zeer teleurstellend en hoop dat dit situatie zo snel mogelijk opgelost wordt.


7 reacties

ik had hier al een antwoord gepost → Diefstal iphone tijdens levering | Proximus Forum

namelijk: 

FYI: zet ondertussen best zoveel mogelijk privĂ©gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privĂ© aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen .  

Hey Martin..

Mijn gegevens zijn aangepast. Ik heb Bpost gebeld en deze heeft verwezen naar proximus..

 

Proximus gebeld zij hebben dossier opgestart. 
Wat is de procedure juist, want het is enorm frustrerend..nog altijd niks opgelost.

Als de Proximus forummedewerkers hier straks langskomen kunnen ze u verder helpen met je probleem.

Er kan een dossier opgesteld worden door de Prox medewerker voor verder onderzoek en opvolging.

Ik ben in afwachting 😞

FYI: hier werd daarnet een ombudsdossier opgesteld → diefstal-iphone-tijdens-levering

Reputatie 7
Badge +3

@Ocbe58 Dubbel bericht. Zie gepost bericht :Dat is inderdaad een zeer vervelend en spijtig voorval.Er is een Ombudsdossier 49877445 van toegekomen.Alles gaat vanaf nu via de Ombudman verder verlopen.Deze gaat u ook verder op de hoogte houden van het onderzoek.Groetjes,Joel

Gsm goed ontvangen.

Bedankt nogmaals voor het goede service en de goede informatie.

Proximus heeft het nog uitstekend opgelost.

Reageer