Goedemiddag,
Ik heb vorige week een Iphone 11 online besteld samen met een nieuw abonnement bij Proximus. Ik heb ervoor gekozen om het pakket te laten leveren in bpost Brugge (niet aan huis). Maandag na het werk ga ik naar Bpost om mijn pakket op te halen. Toen de werknemer mij het pakket gaf zei hij "oei dat weegt precies niet veel". Ik had hem vooraf verteld dat het om een telefoon ging. Toen ik het pakket in mijn handen had was het inderdaad alsof er niets inzit. Ik wou geen risico's nemen dus ik opende het pakketje in Bpost zelf en er zat inderdaad niets in (behalve de bestelbon). Het was duidelijk dat het pakket geopend was. De onderkant had doorzichtig plakband terwijl de bovenkant dicht was gemaakt met bruin duct tape. Dit viel de werknemer ook op.
De werknemer in Bpost kon weinig doen. Hij vertelde mij dat ik naar het kantoor van Bpost moest bellen. Dit deed ik. De persoon aan de lijn was behulpzaam en heeft alles genoteerd. Hij raadde mij aan om naar Proximus te bellen. De communicatie met Proximus verliep minder vlot. Ik kreeg te horen dat Proximus mij via e-mail een document zal sturen (nog niets ontvangen) die ik moet invullen en vervolgens zou ik ook bpost een brief moeten opsturen?
Heeft er iemand ervaring hiermee? Ik kocht een nieuwe telefoon omdat die van mij niet meer werkt. Ik heb geen idee hoe lang dit zal duren en ik heb dringend een telefoon nodig. Dit gaat om iets kostelijk en ik voel mij machteloos.