Beantwoord

geen bestelling ontvangen

  • 19 May 2022
  • 36 reacties
  • 362 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik hoop dat ik hier geholpen word want via geen enkele weg word ik geholpen.. 

Ik heb dus 13/05 iPhone 13 online op abonnement besteld via WebShop proximus. Bestelling is gelukt betaling ook, mijn geld van bankrekening is eraf genomen en ik heb na 1 week tijd geen bevestigingsmail gekregen en geen gsm ontvangen. Ik heb enkele keren naar klantendienst gebeld en ze zeggen dat ze mijn bestelling niet terug kunnen vinden in het systeem. Daarna zeggen ze dat ze het gaan uitzoeken en dat ze terug gaan bellen, maar geen telefoon gehad, en weet steeds van niks.. ik zou mijn geld terug willen krijgen maar weet niet wat ik verder moet doen..kunnen jullie mij helpen?

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 27 May 2022, 12:12

Bekijk origineel

36 reacties

@JowitaJ  De terugbetaling is ingeleid. Het bedrag staat binnen enkele werkdagen terug op jouw rekening. Groetjes, Antonella

Goed nieuws!! Dankuwel.

Mvg

Jowita 

Reputatie 7
Badge +3

@JowitaJ  De terugbetaling is ingeleid. Het bedrag staat binnen enkele werkdagen terug op jouw rekening. Groetjes, Antonella

Bedankt voor de reactie.  Ik hoop dat iets sneller gaat.

Mvg

Jowita

Reputatie 7
Badge +3

@JowitaJ Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst via dossiernummer 50862181. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en je hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Beste, 

Ik heb hetzelfde probleem. Op 12 maart heb ik smartphone Samsung Galaxy S21FE besteld. Maar heb ik geen bevestig gekregen, geen ordernummer , maar geld kwam uit van mijn account.  

15 maart heb ik eerst klacht gemeld, ik heb een pare emailtjes met verantwordelike persoon geschreven maar tot Nu mijn probleem is niet opgelost en  heb ik geen geld terug. 

Op 21 maart heb ik tweede bestelling geplaats en was allees in orde, ik heb smartphone ontvangen maar ik heb ook betaald. 

Dus twee keer betalen maar een toestel gekregen. 

Kunt u mij helpen aub? Ik heb veel keren naar proximus gebeld maar zij helpen ook niet, moet ik steeds wachten voor contact van hun en stilletjes.

Mvg Jowita 

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu Bedankt voor de info. Ik doe het nodige! Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste ik wil Mijn bestelling anullern met de samsung en Mijn geld terug krijgen 

dank u 

Reputatie 1

Oke dank u well 

Fijne Dag 

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu Dat zou normaalgezien in de week van 20 juni moeten zijn, maar ik volg het voor je op via dossier 50759383 en zodra ik meer concrete info heb, zal ik dit laten weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@stelaperisanu  Het gsm-nummer blijft behouden. Momenteel is er geen stock meer van de Samsung S22 Ultra 5G 128GB (alle kleuren). We verwachten terug een voorraad binnen ongeveer 2 weken. Wens je te wachten of wens je de bestelling liever te annuleren en het betaald bedrag terug te ontvangen? Groetjes, Antonella

Ik zal wachten 2 weken voor de gsm en wanner een exacte datum ongeveer ?

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu  Het gsm-nummer blijft behouden. Momenteel is er geen stock meer van de Samsung S22 Ultra 5G 128GB (alle kleuren). We verwachten terug een voorraad binnen ongeveer 2 weken. Wens je te wachten of wens je de bestelling liever te annuleren en het betaald bedrag terug te ontvangen? Groetjes, Antonella

Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die nuttig kan zijn ivm je probleem/vraag.

Reputatie 1

Beste Antonelle ik wil Mijn nummer bij houden en dat is 0492xxx077 voor de nieuwe abonament 

Mvg Steluta Perisanu 

Reputatie 1

Oke ik hoop dat ik zal die krijgen 

Dank u 

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu Ik zie dat hier vandaag dossier 50759383 voor werd opgemaakt via de klantendienst. Deze heb ik nu op mijn naam genomen. De betaling van € 199 op datum 24/05 heb ik alvast kunnen terugvinden. Ik ga verder op zoek naar de details van de bestelling en hou je via deze weg op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

beste  

ik heb ook op 22/05/2022 en abonament met gsm met de orde nrR4BULKORD002561635 ik heb al betaaldt maar geen email gekrijgen en ook niet de gsm ?

IK HEB DE NAAR DE KLANTENDIENST GEBEELD MAAR IK KRIJG GEEN ANTWOORDT 

IK WIL EEN ANTWOORD AUB

Reputatie 1

@Paulaatee Ik zie dat de zending vandaag werd geleverd. Fijn weekend! Groetjes, Antonella

Klopt! Ik heb net pakketje ontvangen heel veel bedankt voor hulp!! En ook een fijne weekend :)

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Ik zie dat de zending vandaag werd geleverd. Fijn weekend! Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Ik heb de bestelling manueel ingevoerd. De levering van het toestel zal gebeuren op 27/05. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. Groetjes, Antonella

Heel veel bedankt!! 

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Ik heb de bestelling manueel ingevoerd. De levering van het toestel zal gebeuren op 27/05. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Ik doe het nodige. Je gaat verschillende mails ontvangen, maar deze mag je voorlopig negeren. Ik laat je weten zodra dit voor jou in orde is. Groetjes, Antonella

Oke bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Ik doe het nodige. Je gaat verschillende mails ontvangen, maar deze mag je voorlopig negeren. Ik laat je weten zodra dit voor jou in orde is. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Als ik het goed heb, betreft dit de overname van het gsm nummer dat ik terugvind in je Forum-profiel. Zou je in het veldje ticket het klantnummer en/of simkaartnummer van de huidige operator kunnen noteren zodat ik dit alsnog voor jou in orde kan maken?

Groetjes,
Antonella

Klopt het gaat over nummer die in mijn profiel staat. Ik heb alvast simkaartnummer en klantnummer van huidige operator in „ticket” geplaatst. 

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Als ik het goed heb, betreft dit de overname van het gsm nummer dat ik terugvind in je Forum-profiel. Zou je in het veldje ticket het klantnummer en/of simkaartnummer van de huidige operator kunnen noteren zodat ik dit alsnog voor jou in orde kan maken?

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Via IT hebben we je bestelling grotendeels kunnen terugvinden. Het enige wat me nog niet duidelijk is, is het volgende:

  • Had je een nieuw gsm-nummer aangevraagd? Of is dit een overname van een bestaand gsm-nummer?
  • Welke Epic promotie had je online kunnen kiezen?

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes,
Antonella

Dit was een overname naar bestaand nummer die ik nu heb, en ik heb Epic stories voor 19,99€ per maand gekozen 

Reageer