Beantwoord

geen bestelling ontvangen

  • 19 May 2022
  • 36 reacties
  • 378 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Via IT hebben we je bestelling grotendeels kunnen terugvinden. Het enige wat me nog niet duidelijk is, is het volgende:

  • Had je een nieuw gsm-nummer aangevraagd? Of is dit een overname van een bestaand gsm-nummer?
  • Welke Epic promotie had je online kunnen kiezen?

Of wens je de bestelling te annuleren en het geld terug te ontvangen?

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 6
Badge +2

@Paulaatee  Dag Antonella heeft een dossier voor haar aangemaakt. Ze laat je spoedig nieuws. Groetjes Luc 

Reputatie 1

@Paulaatee De betaling van € 199 van 13/05 heb ik alvast kunnen terugvinden. Voor de rest heb ik intern navraag gedaan en wacht ik nu op antwoord. Ik heb dossier 50729867 opgemaakt en zal deze persoonlijk opvolgen. Zodra ik meer info heb, laat ik dit weten. Groetjes, Antonella

Is goed bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee De betaling van € 199 van 13/05 heb ik alvast kunnen terugvinden. Voor de rest heb ik intern navraag gedaan en wacht ik nu op antwoord. Ik heb dossier 50729867 opgemaakt en zal deze persoonlijk opvolgen. Zodra ik meer info heb, laat ik dit weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Paulaatee Kan je in je profiel hier op het forum alle klantgegevens aanvullen en in het veldje ‘ticket’ het ordernummer noteren? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

 

Heb ik al gedaan. Ik heb in veld ticket bestelnummer ingegeven want dat is enigste wat ik heb 

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Je 2 aparte topics werden samengevoegd aangezien dit over dezelfde vraag gaat. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Paulaatee Kan je in je profiel hier op het forum alle klantgegevens aanvullen en in het veldje ‘ticket’ het ordernummer noteren? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

 

Reputatie 1

Ik heb identiek hetzelfde meegemaakt. Alleen had ik de iPhone besteld in een Proximus winkel. Daardoor had ik een een kasticket. De gegevens over de bestelde telefoon waren nergens terug te vinden bij Proximus. Ik had ook accessoires besteld en die heb ik op een normale manier verkregen.
Uiteindelijk heb ik mijn iPhone ontvangen, maar het heeft bloed, zweet en tranen gekost. BLIJVEN BELLEN! CONTINU! JE NIET LATEN AFSCHEPEN! VRAGEN NAAR HET E-MAILADRES VAN HUN KLACHTENDIENST. Neem desnoods contact op met De Inspecteur (radio) of een andere consumenten klachtendienst.


 

 

Ik ga blijven bellen! Maar via telefoon helpen ze moeilijk jammer genoeg, en in de winkel kunnen ze ook niet helpen zeggen ze..  

Ik heb hier dan ook een topic aangemaakt: “Waar is mijn bestelde GSM?” Spijtig genoeg vind ik dat e-mailadres van de klachtendienst niet terug, anders had ik het vermeld. Je kunt natuurlijk je bankoverschrijving gebruiken als bewijs dat je betaalt hebt.

 

Ik heb identiek hetzelfde meegemaakt. Alleen had ik de iPhone besteld in een Proximus winkel. Daardoor had ik een een kasticket. De gegevens over de bestelde telefoon waren nergens terug te vinden bij Proximus. Ik had ook accessoires besteld en die heb ik op een normale manier verkregen.
Uiteindelijk heb ik mijn iPhone ontvangen, maar het heeft bloed, zweet en tranen gekost. BLIJVEN BELLEN! CONTINU! JE NIET LATEN AFSCHEPEN! VRAGEN NAAR HET E-MAILADRES VAN HUN KLACHTENDIENST. Neem desnoods contact op met De Inspecteur (radio) of een andere consumenten klachtendienst.

Reputatie 1

Hallo, ik hoop dat ik hier geholpen word want via geen enkele weg word ik geholpen.. 

Ik heb dus 13/05 iPhone 13 online op abonnement besteld via WebShop proximus. Bestelling is gelukt betaling ook, mijn geld van bankrekening is eraf genomen en ik heb na 1 week tijd geen bevestigingsmail gekregen en geen gsm ontvangen. Ik heb enkele keren naar klantendienst gebeld en ze zeggen dat ze mijn bestelling niet terug kunnen vinden in het systeem. Daarna zeggen ze dat ze het gaan uitzoeken en dat ze terug gaan bellen, maar geen telefoon gehad, en weet steeds van niks.. ik zou mijn geld terug willen krijgen maar weet niet wat ik verder moet doen..kunnen jullie mij helpen?

Reageer