Beantwoord

geen bestelling ontvangen


Reputatie 1

Hallo, ik hoop dat ik hier geholpen word want via geen enkele weg word ik geholpen.. 

Ik heb dus 13/05 iPhone 13 online op abonnement besteld via WebShop proximus. Bestelling is gelukt betaling ook, mijn geld van bankrekening is eraf genomen en ik heb na 1 week tijd geen bevestigingsmail gekregen en geen gsm ontvangen. Ik heb enkele keren naar klantendienst gebeld en ze zeggen dat ze mijn bestelling niet terug kunnen vinden in het systeem. Daarna zeggen ze dat ze het gaan uitzoeken en dat ze terug gaan bellen, maar geen telefoon gehad, en weet steeds van niks.. ik zou mijn geld terug willen krijgen maar weet niet wat ik verder moet doen..kunnen jullie mij helpen?

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 27 May 2022, 12:12

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu  Het gsm-nummer blijft behouden. Momenteel is er geen stock meer van de Samsung S22 Ultra 5G 128GB (alle kleuren). We verwachten terug een voorraad binnen ongeveer 2 weken. Wens je te wachten of wens je de bestelling liever te annuleren en het betaald bedrag terug te ontvangen? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@stelaperisanu  Het gsm-nummer blijft behouden. Momenteel is er geen stock meer van de Samsung S22 Ultra 5G 128GB (alle kleuren). We verwachten terug een voorraad binnen ongeveer 2 weken. Wens je te wachten of wens je de bestelling liever te annuleren en het betaald bedrag terug te ontvangen? Groetjes, Antonella

Ik zal wachten 2 weken voor de gsm en wanner een exacte datum ongeveer ?

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu Dat zou normaalgezien in de week van 20 juni moeten zijn, maar ik volg het voor je op via dossier 50759383 en zodra ik meer concrete info heb, zal ik dit laten weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Oke dank u well 

Fijne Dag 

Reputatie 1

Beste ik wil Mijn bestelling anullern met de samsung en Mijn geld terug krijgen 

dank u 

Reputatie 7
Badge +3

@stelaperisanu Bedankt voor de info. Ik doe het nodige! Groetjes, Antonella

Beste, 

Ik heb hetzelfde probleem. Op 12 maart heb ik smartphone Samsung Galaxy S21FE besteld. Maar heb ik geen bevestig gekregen, geen ordernummer , maar geld kwam uit van mijn account.  

15 maart heb ik eerst klacht gemeld, ik heb een pare emailtjes met verantwordelike persoon geschreven maar tot Nu mijn probleem is niet opgelost en  heb ik geen geld terug. 

Op 21 maart heb ik tweede bestelling geplaats en was allees in orde, ik heb smartphone ontvangen maar ik heb ook betaald. 

Dus twee keer betalen maar een toestel gekregen. 

Kunt u mij helpen aub? Ik heb veel keren naar proximus gebeld maar zij helpen ook niet, moet ik steeds wachten voor contact van hun en stilletjes.

Mvg Jowita 

Reputatie 7
Badge +3

@JowitaJ Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst via dossiernummer 50862181. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en je hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Bedankt voor de reactie.  Ik hoop dat iets sneller gaat.

Mvg

Jowita

Reputatie 7
Badge +3

@JowitaJ  De terugbetaling is ingeleid. Het bedrag staat binnen enkele werkdagen terug op jouw rekening. Groetjes, Antonella

@JowitaJ  De terugbetaling is ingeleid. Het bedrag staat binnen enkele werkdagen terug op jouw rekening. Groetjes, Antonella

Goed nieuws!! Dankuwel.

Mvg

Jowita 

Reageer