Hallo,
Ik zou graag bestelling R000000110000EFH8J willen annuleren. Maar vind niet hoe.
Mijn klantnummer is 622******
Kunnen jullie mij hier verder mee helpen aub?
Alvast bedankt!
Hallo,
Ik zou graag bestelling R000000110000EFH8J willen annuleren. Maar vind niet hoe.
Mijn klantnummer is 622******
Kunnen jullie mij hier verder mee helpen aub?
Alvast bedankt!
Op de prox site vind je bvb dit :
herroepingsformulier:
https://www.proximus.be/nl/resources/cdn/apps/aftersales/index.asw.process.html#/
bijkomende info:
Hi Martin,
Dank voor je antwoord. Als ik via de herroepingsformulier probeer ontvang ik foutboodschap “de ingevulde gegevens zijn ongeldig” terwijl ik het bestelnummer gewoon kopieer uit MyProximus haal…
Maar merk ook dat er dit staat “Geldig voor de terugbetaling van online bestelde en betaalde toestellen zonder abonnement of waardebonnen conform het herroepingsrecht van 14 kalenderdagen.” .Ik heb nog niets betaald, ik wens gewoon de installatie te annuleren.
dan wacht je best tot iemand van het proximus forum team hier reageert en je hierbij verder helpt.
met je vraag en de link mee naar je post hier meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/bestelling-annuleren-49971
Een bestelnummer moet beginnen met ECA1 of R4WEBSHOP. Dat zou normaal gezien in een mail moeten staan die je ontvangen hebt na jouw bestelling.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.