Skip to main content
Beantwoord

bestelling annuleren


Hallo, ik zou graag mijn bestelling willen stopzetten maar weer niet goed hoe ik dit kan doen?

groetjes Anthony

Beste antwoord door HeidiE

Dag @anthony1212 dossier 44816191 is hiervoor al in behandeling. Grt, Heidi

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

8 reacties

Martin
  • 33062 reacties
  • 10 maart 2020

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 10 maart 2020

Dag @anthony1212 kun je in je profile klantgegevens toevoegen voor nazicht? Grt, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 maart 2020
HeidiE schreef:

Dag @anthony1212 kun je in je profile klantgegevens toevoegen voor nazicht? Grt, Heidi

 Klantnummer is 19864***


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2020

Dag @anthony1212 dossier 44816191 is hiervoor al in behandeling. Grt, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 maart 2020
anthony1212 schreef:
HeidiE schreef:

Dag @anthony1212 kun je in je profile klantgegevens toevoegen voor nazicht? Grt, Heidi

 Klantnummer is 19864***

dus het is geannuleerd?

 

grtjs anthony


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 10 maart 2020

De annulatie is in behandeling. Grt, Heidi


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 29 juli 2020

Beste

Ik bestelde vandaag per ongeluk iets en zou dit graag annuleren. Hoe kan ik dot doen? 

Met vriendelijke groet 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 29 juli 2020
Logan Leysen schreef:

Beste

Ik bestelde vandaag per ongeluk iets en zou dit graag annuleren. Hoe kan ik dot doen? 

Met vriendelijke groet 


Deze vraag is dubbel en het topic wordt voor jou verder behandeld via → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/annulatie-bestelling-50917